kön? vart?
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    kön? vart?

    kan nån ge tips om vart man beställer ul för att kolla könet. bor i borås, ca 6 mil från göteborg.
  2. 1
    kön? vart? kan nån ge tips om vart man beställer ul för att kolla könet. bor i borås, ca 6 mil från göteborg.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Sist jag var gravid åkte blivande mammor i Göteborg som ville ha reda på kön till Stockholm.

    Nu vet jag att de gör de UL mot betalning på Barnmorskegruppen i Göteborg men jag vet inte om det kanske i första hand bara är för inskrivna patienter eller om de verkligen försöker bedömma kön vid de undersökningarna.
  4. 2
    Sist jag var gravid åkte blivande mammor i Göteborg som ville ha reda på kön till Stockholm.

    Nu vet jag att de gör de UL mot betalning på Barnmorskegruppen i Göteborg men jag vet inte om det kanske i första hand bara är för inskrivna patienter eller om de verkligen försöker bedömma kön vid de undersökningarna.
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Vasakliniken i Gbg,Carlanderska sjukhuset,Barnmorskegruppen... du behöver knappast åka till Sthlm.Prova någon av de tre.
  6. 3
    Vasakliniken i Gbg,Carlanderska sjukhuset,Barnmorskegruppen... du behöver knappast åka till Sthlm.Prova någon av de tre.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Har hört att barnmorskegruppen gör könsbestämmande ul i v 28. Två veckor innan bokar man tid. Kostar 4-600 nånting.
  8. 4
    Har hört att barnmorskegruppen gör könsbestämmande ul i v 28. Två veckor innan bokar man tid. Kostar 4-600 nånting.
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Var själv på vasakliniken i gbg, jättetrevliga och inte så svårt att få tid.. Kostar 500 kr. Och du måste inte vara patient.
  10. 5
    Var själv på vasakliniken i gbg, jättetrevliga och inte så svårt att få tid.. Kostar 500 kr. Och du måste inte vara patient.

Liknande trådar

  1. Vart ska vi åka?
    By Irenne in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 15:41
  2. Vart hittar man vilka filmer nån vart
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 22:02
  3. Nu har jag vart
    By CissiNL m J&S in forum _0607 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 12:58
  4. vart
    By KlaraMedLilleJohn:) in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 10:50
  5. Vart ska vi åka??
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 17:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar