Kanske... kanske inte...
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    Kanske... kanske inte...

    Lovade ju att hålla er andra plussare uppdaterade
    Här har det satt igång med värkar minsann... Kommer med ca 10-15 minuters mellanrum så det är ju inte jätteofta men man kan ju hoppas att det sätter igång ordentligt... Jätteont gör dom väl inte kan jag ju inte påstå, känns som riktigt kraftig mensvärk typ som sitter bak i ryggen...

    Nu bara jag hoppas att det kanske kan dra igång lite mer... Vi får se vad resten av kvällen och natten har att erbjuda...
    Håll tummarna för mig tjejer!
    Kram på er (Hoppas innerligt att det drar igång för er också inatt som jag hoppas för mig själv )
  2. 1
    Kanske... kanske inte... Lovade ju att hålla er andra plussare uppdaterade
    Här har det satt igång med värkar minsann... Kommer med ca 10-15 minuters mellanrum så det är ju inte jätteofta men man kan ju hoppas att det sätter igång ordentligt... Jätteont gör dom väl inte kan jag ju inte påstå, känns som riktigt kraftig mensvärk typ som sitter bak i ryggen...

    Nu bara jag hoppas att det kanske kan dra igång lite mer... Vi får se vad resten av kvällen och natten har att erbjuda...
    Håll tummarna för mig tjejer!
    Kram på er (Hoppas innerligt att det drar igång för er också inatt som jag hoppas för mig själv )
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Så spännande :-) Av egen erfarenhet från två förlossningar så är känningar i ryggen ett tecken på att det är dags. Mina förvärkar har kännts mest i magen men när det dragit igång på riktigt har det känts mer i ryggen. Hoppas det är din tur nu, lycka till!

    Kram Anna
  4. 2
    Så spännande :-) Av egen erfarenhet från två förlossningar så är känningar i ryggen ett tecken på att det är dags. Mina förvärkar har kännts mest i magen men när det dragit igång på riktigt har det känts mer i ryggen. Hoppas det är din tur nu, lycka till!

    Kram Anna
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Hoppas hoppas hoppas! Kommer att rusa in här i morgon bitti och kolla om du är kvar :-)

    Min bebis har varit mycket lugnare idag, kanske lugnet före stormen? Håller tummarna för dig och hoppas att din tumhållning hjälper mig!

    Kram och sov gott (en stund i alla fall för att samla krafter)
    Maria med Ellen (0304) & Felix (0703)
  6. 3
    Hoppas hoppas hoppas! Kommer att rusa in här i morgon bitti och kolla om du är kvar :-)

    Min bebis har varit mycket lugnare idag, kanske lugnet före stormen? Håller tummarna för dig och hoppas att din tumhållning hjälper mig!

    Kram och sov gott (en stund i alla fall för att samla krafter)
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Hoppas!!

    Ser vi inte dig här imorgon så vet vi vad du gör! Lycka till nu!! Kramar/Linda
    Linda (*L*) med Isabella-03, Samuel-07 och bf 31/10-11
  8. 4
    Hoppas!! Ser vi inte dig här imorgon så vet vi vad du gör! Lycka till nu!! Kramar/Linda
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Håller tummarna!! Men förhoppningsvis är det redan färdigt nu! Eller åtminstone på sluttampen. LYCKA TILL!!
  10. 5
    Håller tummarna!! Men förhoppningsvis är det redan färdigt nu! Eller åtminstone på sluttampen. LYCKA TILL!!
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    det borde verkligen vara din tur nu,håller tummarna blå för att liten tittar ut snart.kram kram
  12. 6
    det borde verkligen vara din tur nu,håller tummarna blå för att liten tittar ut snart.kram kram

Liknande trådar

  1. Kanske, kanske inte...
    By Mran in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 07:22
  2. Kanske kanske inte
    By L0ved in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 15:39
  3. kanske, kanske inte
    By lilla räkan in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 18:10
  4. Kanske, kanske inte!
    By En till? in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 15:43
  5. Kanske, kanske inte?!
    By / Smilla in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 20:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar