Våren är här?
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Våren är här?

    Vilket toppen väder vi har idag. All snö är nästan borta, flera + grader och solen skiner som bäst. Är våren här månne?
  2. 1
    Våren är här? Vilket toppen väder vi har idag. All snö är nästan borta, flera + grader och solen skiner som bäst. Är våren här månne?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Japp! Underbart väder och jag är inne och tvättar och bakar cheesecake (Fredrik önskat) han är nu med Ludvig på hockey, sedan ska vi packa inför hans resa ill Texas imorgon *snyft*

    Solen skiiiiner så fint, man ser nu vilka rena okladdiga fönster man har

    Trevlig lördag, förresten såg jag en jätte knallröd scooter igår på babyproffsen **VILL HA**

    Kram j
  4. 2
    Japp! Underbart väder och jag är inne och tvättar och bakar cheesecake (Fredrik önskat) han är nu med Ludvig på hockey, sedan ska vi packa inför hans resa ill Texas imorgon *snyft*

    Solen skiiiiner så fint, man ser nu vilka rena okladdiga fönster man har

    Trevlig lördag, förresten såg jag en jätte knallröd scooter igår på babyproffsen **VILL HA**

    Kram j
  5. Malla
    #3

    Ja solen skiner

    men jag har inte så stor nytta av det med min foglossning Maken är borta hela helgen så jag skickade precis iväg Asta med sina två äldsta syskon. De ska till McDonalds med henne och sedan köper de kebab till oss andra på vägen hem. Matlagning ägnar vi oss åt ikväll. Fast jag har rört ihop en kladdkaka nu på förmiddagen. Ungarna ville ha det till melodifestivalen ikväll. Fast det blir nog bara jag och äldsta tjejen som tittar, De största melodifestivalfansen i familjen är iväg och spelar schack. De ser dock festivalen hemma hos makens moster som de passar på att besöka när de ändå är i närheten av henne. Ha en skön lördag!
  6. 3
    Ja solen skiner men jag har inte så stor nytta av det med min foglossning Maken är borta hela helgen så jag skickade precis iväg Asta med sina två äldsta syskon. De ska till McDonalds med henne och sedan köper de kebab till oss andra på vägen hem. Matlagning ägnar vi oss åt ikväll. Fast jag har rört ihop en kladdkaka nu på förmiddagen. Ungarna ville ha det till melodifestivalen ikväll. Fast det blir nog bara jag och äldsta tjejen som tittar, De största melodifestivalfansen i familjen är iväg och spelar schack. De ser dock festivalen hemma hos makens moster som de passar på att besöka när de ändå är i närheten av henne. Ha en skön lördag!
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4
    Nej men det måste jag ha missat. Ska han till Texas? Förstår att du kommer saknat honom. :-(

    Javisst är den knallröda fin men jag föll för min ändå ;-)
  8. 4
    Nej men det måste jag ha missat. Ska han till Texas? Förstår att du kommer saknat honom. :-(

    Javisst är den knallröda fin men jag föll för min ändå ;-)
  9. Medlem sedan
    Jun 2000
    #5
    Nej vad tråkigt att du har ont av foglossning. Hur länge har du kvar nu?

    Hoppas ni får en trevlig kväll framför festivalen ni som tittar. Kram!
  10. 5
    Nej vad tråkigt att du har ont av foglossning. Hur länge har du kvar nu?

    Hoppas ni får en trevlig kväll framför festivalen ni som tittar. Kram!
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Ja, visst är det ett underbart väder!! Vi har idag plockat undan alla snöleksaker och istället tagit fram cyklarna. Idag var det premiär fika utomhus med kaffe, saft och kakor. Vi riktigt njöt av solen och värmen
  12. 6
    Ja, visst är det ett underbart väder!! Vi har idag plockat undan alla snöleksaker och istället tagit fram cyklarna. Idag var det premiär fika utomhus med kaffe, saft och kakor. Vi riktigt njöt av solen och värmen
  13. Medlem sedan
    Jun 2000
    #7
    Åh vad mysigt det låter. ;-)
  14. 7
    Åh vad mysigt det låter. ;-)

Liknande trådar

  1. PoP fr våren
    By Slit&Släng in forum Småbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 07:38
  2. Är det våren?
    By Saftmaja in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 18:24
  3. Nu är våren här
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 15:51
  4. pop - våren
    By LinA_77 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 21:23
  5. Blä var är våren?
    By Malin m tilda in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 15:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar