Nu är jag tillbaka
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Nu är jag tillbaka

    från spa med mina gamla kursare. Och jag måste säga. Norrkan är najs. Hittade ett ställe ett par mil mot Kolmården (eftersom mina kursare är utspridda i Sverige med betoning på östkusten blev Norrkan ett bra ställe att samlas på). 1295:- per person för lunch, fika, två timmar i relaxen, trerätters middag (ej alkodryck, men det passar ju mig perfa), enkelrum och frukost. Trevlig personal. Lugnt och tyst. Vi satt klistrade framför mello igår, men jag såg inte dig Flingan. *snyft*. Är dock mycket glad över att få ha sett mello tillsammans med vänner och äntligen ha någon som kommenterar "spektaklet". Min man är INTE intresserad. Och ännu mer nöjd blev jag över vilka som vann. HURRA. Ola Salo är ju så söt. (Å andra sidan är Andreas Johnsson typ det snyggaste jag sett i tvrutan på evigheter *dreggel*). Och att Tomas Andersson Wiij tolkade "evighet" som inledning gjorde ju inte saken sämre. När vi gifte oss hade vi hans låt "segla med" i kyrkan. Blir alltid så berörd av hans röst.

    Nu väntar jag på att mannen ska komma från affären, att Liv ska vakna så jag får pussa på henne (fat chance ;-) ) och att kompisar från Linkan ska komma förbi. Kommer att vara riktigt social ett par helger framöver för att se gå i ide inför väntan på bebis.

    Kram
  2. 1
    Nu är jag tillbaka från spa med mina gamla kursare. Och jag måste säga. Norrkan är najs. Hittade ett ställe ett par mil mot Kolmården (eftersom mina kursare är utspridda i Sverige med betoning på östkusten blev Norrkan ett bra ställe att samlas på). 1295:- per person för lunch, fika, två timmar i relaxen, trerätters middag (ej alkodryck, men det passar ju mig perfa), enkelrum och frukost. Trevlig personal. Lugnt och tyst. Vi satt klistrade framför mello igår, men jag såg inte dig Flingan. *snyft*. Är dock mycket glad över att få ha sett mello tillsammans med vänner och äntligen ha någon som kommenterar "spektaklet". Min man är INTE intresserad. Och ännu mer nöjd blev jag över vilka som vann. HURRA. Ola Salo är ju så söt. (Å andra sidan är Andreas Johnsson typ det snyggaste jag sett i tvrutan på evigheter *dreggel*). Och att Tomas Andersson Wiij tolkade "evighet" som inledning gjorde ju inte saken sämre. När vi gifte oss hade vi hans låt "segla med" i kyrkan. Blir alltid så berörd av hans röst.

    Nu väntar jag på att mannen ska komma från affären, att Liv ska vakna så jag får pussa på henne (fat chance ;-) ) och att kompisar från Linkan ska komma förbi. Kommer att vara riktigt social ett par helger framöver för att se gå i ide inför väntan på bebis.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Jag är oxå lite kär

    i Andreas Johnson faktiskt, han är go han*s* Fast lite kort!
  4. 2
    Jag är oxå lite kär i Andreas Johnson faktiskt, han är go han*s* Fast lite kort!

Liknande trådar

  1. Tillbaka eller inte tillbaka....
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-20, 21:41
  2. Hitta tillbaka, få honom tillbaka
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-26, 18:45
  3. Betala tillbaka men även få tillbaka
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 09:16
  4. Tillbaka
    By lizza5 in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 18:43
  5. Tillbaka
    By GuM in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar