Min söndag...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Min söndag...

    * började med att klockan ringde 7,15, tog lite lättfil + melon,
    * drog till gymmet o tränade mellan 8-9,
    * åt frukost på jobbet (2 grova mackor med skinka o keso + 1 ägg 0 the, jobbade mellan 10-12,
    * sen hem o fixa lite
    * tog ett knäcke med lättskinkost samt 1 äpple vid 13 snåret
    * åt hamburgare till middag, 2 st små.. hade egen dressing o grovt rostbröd, samt massor av sallad
    * Tog en RASK promenad vid 16, va 30 minuter, tog 1 ägg när jag kom hem.
    * Snart ska jag fixa mej 2 knäckemackor, men skinka o keso samt en stor kopp the.....

    Helt nöjd med min söndag...
    Anette 97_72,2_70
    Vägdag lördagar
  2. 1
    Min söndag... * började med att klockan ringde 7,15, tog lite lättfil + melon,
    * drog till gymmet o tränade mellan 8-9,
    * åt frukost på jobbet (2 grova mackor med skinka o keso + 1 ägg 0 the, jobbade mellan 10-12,
    * sen hem o fixa lite
    * tog ett knäcke med lättskinkost samt 1 äpple vid 13 snåret
    * åt hamburgare till middag, 2 st små.. hade egen dressing o grovt rostbröd, samt massor av sallad
    * Tog en RASK promenad vid 16, va 30 minuter, tog 1 ägg när jag kom hem.
    * Snart ska jag fixa mej 2 knäckemackor, men skinka o keso samt en stor kopp the.....

    Helt nöjd med min söndag...
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Bra dag, men det verkar inte vara så mycket mat, och kanske lite väl mycket mackor? Tycker du skulle äta två mål lagad mat, speciellt en dag då du tränar på gymmet. Får du i dig några bra fetter under dagen?
  4. 2
    Bra dag, men det verkar inte vara så mycket mat, och kanske lite väl mycket mackor? Tycker du skulle äta två mål lagad mat, speciellt en dag då du tränar på gymmet. Får du i dig några bra fetter under dagen?
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    I vanliga fall så äter jag lunch vid 12,30 o middag vid 16,30... men så eftersom vi skulle äta tidig middag så tyckte jag det blev för tätt med lunch oxå...
    Tycker du jag borde ätit lunch oxå..??
  6. 3
    I vanliga fall så äter jag lunch vid 12,30 o middag vid 16,30... men så eftersom vi skulle äta tidig middag så tyckte jag det blev för tätt med lunch oxå...
    Tycker du jag borde ätit lunch oxå..??
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Ja, eftersom du tränade så tror jag att du hade behövt en riktig lunch i dag.
  8. 4
    Ja, eftersom du tränade så tror jag att du hade behövt en riktig lunch i dag.

Liknande trådar

  1. Min söndag
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 21:13
  2. God söndag på er!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 13:58
  3. Den 25:e är en söndag..
    By 3-barnsmamma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 10:27
  4. Söndag
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 10:36
  5. På söndag
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 22:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar