tiggande barn finns det fler
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    tiggande barn finns det fler

    Ellen är hopplös! det räcker att jag eller A står vid bänken och håller på med nåt så vill hon ha och börjar gnälla,grina och rycka i byxbenet hon är faktiskt värre än hunden
    www.twilightmoms.se för dig som gillar twilight och är över 18 år...
  2. 1
    tiggande barn finns det fler Ellen är hopplös! det räcker att jag eller A står vid bänken och håller på med nåt så vill hon ha och börjar gnälla,grina och rycka i byxbenet hon är faktiskt värre än hunden
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Haha

    Elly tigger som en liten hund hon med!
  4. 2
    Haha Elly tigger som en liten hund hon med!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Här finns en till!!! & inte nog med det så verkar han inte bli mätt längre??? Förut tog det evigheter att få i han en portion med mat/gröt men nu skriker ungen mellan tuggorna för att han tycker att det går för sakta??? Han äter typ allt han får. Var & fika härom dan då blev han sur (förbannad) när bullen tog slut hahaha!!! Vem vet det kanske e nån stor växfas så dom behöver xtra mkt mat just nu.
  6. 3
    Här finns en till!!! & inte nog med det så verkar han inte bli mätt längre??? Förut tog det evigheter att få i han en portion med mat/gröt men nu skriker ungen mellan tuggorna för att han tycker att det går för sakta??? Han äter typ allt han får. Var & fika härom dan då blev han sur (förbannad) när bullen tog slut hahaha!!! Vem vet det kanske e nån stor växfas så dom behöver xtra mkt mat just nu.
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4
    Japp! Hungrig som mätt men visst ska det tiggas ändå! Gaaaaaahhhh! låter det om han inte får och snabbt ska det gå!
    /Fluffyn med Love 060605 och Smilla 080903
  8. 4
    Japp! Hungrig som mätt men visst ska det tiggas ändå! Gaaaaaahhhh! låter det om han inte får och snabbt ska det gå!
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Samma här! Oavsett om han precis ätit så nog ska han ha vad mamma eller pappa äter!!
  10. 5
    Samma här! Oavsett om han precis ätit så nog ska han ha vad mamma eller pappa äter!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6
    ja dom är söta små hundar
  12. 6
    ja dom är söta små hundar
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7
    ja så gör ellen ibland också, ger jag frukost för tidigt äter hon jättedåligt men väntar jag liiite för länge skriker hon mellan tuggorna...
  14. 7
    ja så gör ellen ibland också, ger jag frukost för tidigt äter hon jättedåligt men väntar jag liiite för länge skriker hon mellan tuggorna...
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8
    ja ska man äta nåt och inte har nåt hon kan äta samtidigt får man smyga med ätandet..det ger skåpätandet en heeelt ny innerbörd
  16. 8
    ja ska man äta nåt och inte har nåt hon kan äta samtidigt får man smyga med ätandet..det ger skåpätandet en heeelt ny innerbörd
  17. Medlem sedan
    Sep 2003
    #9
    ja får hon pilla själv kan hon tydligen äta hur mycket som helst
  18. 9
    ja får hon pilla själv kan hon tydligen äta hur mycket som helst
  19. Medlem sedan
    Oct 2000
    #10

    Hahaha..

    Här är en till o äter jag en ostmacka så blir han tokig.. Han älskar ost nämligen
    Nu när han försöker resa sig mot mig så säger jag "gå ner" o han gör det!!! Snacka om "lydig hund"
    Bissen med William 16/6 2006 o Jonathan 21/6 2009

    Stora barnen -93 & -95 + bonus -93

    http://bajenfrost.blogspot.com/
  20. 10
    Hahaha.. Här är en till o äter jag en ostmacka så blir han tokig.. Han älskar ost nämligen
    Nu när han försöker resa sig mot mig så säger jag "gå ner" o han gör det!!! Snacka om "lydig hund"
  21. Medlem sedan
    Oct 2001
    #11
    i wish! men märtha vill ju knappt äta, se det positivt, jag skulle vara superglad om ungen tiggde : )
  22. 11
    i wish! men märtha vill ju knappt äta, se det positivt, jag skulle vara superglad om ungen tiggde : )
  23. Medlem sedan
    Mar 2006
    #12
    Jadå här bor en till hundflicka Ebba vill smaka allt, även det vi dricker... så kul tycker hon, men jag ska inte klaga för hon äter duktigt över huvud taget
  24. 12
    Jadå här bor en till hundflicka Ebba vill smaka allt, även det vi dricker... så kul tycker hon, men jag ska inte klaga för hon äter duktigt över huvud taget
  25. Medlem sedan
    Mar 2006
    #13

    skriker som en tok

    vill ha allt allt allt. har även börjat göra detta när vi är och fikar. lilla damen har börjat rata sina rån, slänger dem på golvet och vill ha det som ser godare ut.

    ungen verkar inte ha nån botten och äter allt.
  26. 13
    skriker som en tok vill ha allt allt allt. har även börjat göra detta när vi är och fikar. lilla damen har börjat rata sina rån, slänger dem på golvet och vill ha det som ser godare ut.

    ungen verkar inte ha nån botten och äter allt.

Liknande trådar

  1. Finns det fler med barn födda 25/10-06?
    By fam sandström in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 13:35
  2. Finns det fler med barn födda17/11-01?
    By fam sandström in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 07:04
  3. Tiggande kompisar?
    By anonymt namn in forum _99 Alla barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-24, 22:16
  4. finns det fler barn än lily
    By oja39 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 09:22
  5. Finns det fler barn som VILL vara
    By Poppy in forum Småbarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 20:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar