Nyklippt
Hemmaföräldrar
  1. Kamomilla
    #1

    Nyklippt

    Var hos frisören i helgen och har numera en rätt så kortklippt pagefrisyr, väldigt annorlunda mot min tidigare frisyr. Kan inte bestämma mig för om jag tycker att det är snyggt eller inte, det är bara......annorlunda. Det tar nog några dagar innan jag vänjer mig vid min egen spegelbild.
    I övrigt har vi haft en väldigt lugn helg. Vi har städat, tittat på melodifestivalen och varit ute en del och njutit av att det faktiskt är lite vår i luften Hoppas att ni andra också har haft en bra helg. Kram på er/MrsB
  2. 1
    Nyklippt Var hos frisören i helgen och har numera en rätt så kortklippt pagefrisyr, väldigt annorlunda mot min tidigare frisyr. Kan inte bestämma mig för om jag tycker att det är snyggt eller inte, det är bara......annorlunda. Det tar nog några dagar innan jag vänjer mig vid min egen spegelbild.
    I övrigt har vi haft en väldigt lugn helg. Vi har städat, tittat på melodifestivalen och varit ute en del och njutit av att det faktiskt är lite vår i luften Hoppas att ni andra också har haft en bra helg. Kram på er/MrsB
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Har du vant dig än? Minns hur skum jag kände mig när jag efter flera år som platina-blondin hux-flux blev en slingad brun-röd-blondin...

    Page är skitsnyggt! Ibland känner jag för att klippa mig men eftersom jag vill ha en tjusig uppsättning då vi gifter oss nu i sommar så får det allt vänta!

    Kram tebax!
  4. 2
    Har du vant dig än? Minns hur skum jag kände mig när jag efter flera år som platina-blondin hux-flux blev en slingad brun-röd-blondin...

    Page är skitsnyggt! Ibland känner jag för att klippa mig men eftersom jag vill ha en tjusig uppsättning då vi gifter oss nu i sommar så får det allt vänta!

    Kram tebax!
  5. Kamomilla
    #3
    Jodå, nu har jag börjat vänja mig, det är bara när jag tvättar håret som det känns konstigt. Det känns som om det fattas hår
    Vad roligt att du ska gifta dig Då håller du på och planerar för fullt förstår jag?! Jag kan ibland nästan vilja gifta om mig med min man för när vi gifte oss så hade vi bara varit tillsammans i knappt 1,5 år och jag lät bl a hans mamma få styra och ställa alldeles för mycket. Hade vi gift oss nu istället så hade bröllopet sett väldigt annorlunda ut. Men, men det är ju inte bröllopsadgen i sig som är det viktigaste utan det man lovar varandra den dagen och DET har jag verkligen inte ångrat! Lycka till med ditt bröllop, hoppas det blir precis som du drömt om
  6. 3
    Jodå, nu har jag börjat vänja mig, det är bara när jag tvättar håret som det känns konstigt. Det känns som om det fattas hår
    Vad roligt att du ska gifta dig Då håller du på och planerar för fullt förstår jag?! Jag kan ibland nästan vilja gifta om mig med min man för när vi gifte oss så hade vi bara varit tillsammans i knappt 1,5 år och jag lät bl a hans mamma få styra och ställa alldeles för mycket. Hade vi gift oss nu istället så hade bröllopet sett väldigt annorlunda ut. Men, men det är ju inte bröllopsadgen i sig som är det viktigaste utan det man lovar varandra den dagen och DET har jag verkligen inte ångrat! Lycka till med ditt bröllop, hoppas det blir precis som du drömt om
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Ja det ska bli jätteroligt, vi har ju trots allt varit tillsammans ett decennium (stavas det så?) nu så det börjar väl bli dags Och ja, här planeras för fullt...

    Förstår om du tyckte svärmors inblandning va lite väl mycken. Själv tampas jag med mammas (samt alla ogifta vänninors) drömmar och ideér-som ju naturligtvis inte direkt överensstämmer med mina...

    Men det blir säkert jättebra där i augusti *längtar*

    Förresten, ni kan ju förnya era löften! Det ska vi absolut göra när vi varit gifta ett tag!
  8. 4
    Ja det ska bli jätteroligt, vi har ju trots allt varit tillsammans ett decennium (stavas det så?) nu så det börjar väl bli dags Och ja, här planeras för fullt...

    Förstår om du tyckte svärmors inblandning va lite väl mycken. Själv tampas jag med mammas (samt alla ogifta vänninors) drömmar och ideér-som ju naturligtvis inte direkt överensstämmer med mina...

    Men det blir säkert jättebra där i augusti *längtar*

    Förresten, ni kan ju förnya era löften! Det ska vi absolut göra när vi varit gifta ett tag!
  9. Kamomilla
    #5
    Vi gifte oss också i augusti. Det blir 8 år sedan nu i sommar
    Ja, det där med att förnya löftena har vi faktiskt pratat om lite på skoj ibland, man kanske skulle göra slag i saken när vi firar 10 år som gifta?!
  10. 5
    Vi gifte oss också i augusti. Det blir 8 år sedan nu i sommar
    Ja, det där med att förnya löftena har vi faktiskt pratat om lite på skoj ibland, man kanske skulle göra slag i saken när vi firar 10 år som gifta?!

Liknande trådar

  1. Jag är nyklippt
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 14:08
  2. Nyklippt o HM
    By MilanE in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-28, 21:21
  3. Nyklippt!
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 17:04
  4. Nyklippt!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 17:56
  5. Nyklippt
    By compax in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 12:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar