Nu har jag fått sommarjobb!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Nu har jag fått sommarjobb!

    Typ hela sommaren ska jag tillbringa på BB Stockholm och ta hand om små nyfödingar och deras föräldrar. Ska bli så himla roligt!!! Var där idag och spanade in parketten minsann Hoppas jag får jobba en del natt också så jag hinner umgås nåt med min familj bara.
  2. 1
    Nu har jag fått sommarjobb! Typ hela sommaren ska jag tillbringa på BB Stockholm och ta hand om små nyfödingar och deras föräldrar. Ska bli så himla roligt!!! Var där idag och spanade in parketten minsann Hoppas jag får jobba en del natt också så jag hinner umgås nåt med min familj bara.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Och vilket FINT parkettgolv det är sen då? Det ENDA jag kunde tänka på under mina värkar

    Fniss! Skämt åsido, GRATTIS!!!!

    Kramar
  4. 2
    Och vilket FINT parkettgolv det är sen då? Det ENDA jag kunde tänka på under mina värkar

    Fniss! Skämt åsido, GRATTIS!!!!

    Kramar
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3
    Åh, vilket sommarjobb sen då! Är riktigt, riktigt avis! Synd att inte vi föder där, annars kanske man fått hjälp av dig då...?
  6. 3
    Åh, vilket sommarjobb sen då! Är riktigt, riktigt avis! Synd att inte vi föder där, annars kanske man fått hjälp av dig då...?
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Ja! Jag såg faktiskt det..

    Mycket snyggt! Men i rummen man föder i var det ju vanligt plastgolv...hur går det då tro?!
  8. 4
    Ja! Jag såg faktiskt det.. Mycket snyggt! Men i rummen man föder i var det ju vanligt plastgolv...hur går det då tro?!
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    Grattis!

    Vilket härligt sommarjobb, om man nu måste jobba på sommaren. Vad kul för dig!!!! Vad gäller parkett på bb, förlossning så säger jag bara ???? men det är ju jag det
    För mycket av det goda är inte nog.
  10. 5
    Grattis! Vilket härligt sommarjobb, om man nu måste jobba på sommaren. Vad kul för dig!!!! Vad gäller parkett på bb, förlossning så säger jag bara ???? men det är ju jag det
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6

    Hehe...ja, jag vet ju inte

    om miljön där var så fruktansvärt fantastisk...men jag är å andra sidan en sån som inte bryr mej så mkt om det. Men visst var det ju finare än på en vanlig, sliten avd. Jobba på sommaren måste jag ju inte - hade väl kunnat leva på maken men jag har varit ledig varenda sommar i 8 år...så jag tänkte att jag kunde få jobba lite i år. Sen när man väl är ssk så arbetar man ju inte på förlossningen/BB så man får passa på så länge man går som uska
  12. 6
    Hehe...ja, jag vet ju inte om miljön där var så fruktansvärt fantastisk...men jag är å andra sidan en sån som inte bryr mej så mkt om det. Men visst var det ju finare än på en vanlig, sliten avd. Jobba på sommaren måste jag ju inte - hade väl kunnat leva på maken men jag har varit ledig varenda sommar i 8 år...så jag tänkte att jag kunde få jobba lite i år. Sen när man väl är ssk så arbetar man ju inte på förlossningen/BB så man får passa på så länge man går som uska
  13. Medlem sedan
    Oct 1999
    #7

    Du får ju en egen bebis

    så du behöver ju inte "låna" andras
  14. 7
    Du får ju en egen bebis så du behöver ju inte "låna" andras
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8
    Grattis! Vilket underbart jobb! Men oooohhhhh så bebissugen jag skulle bli
  16. 8
    Grattis! Vilket underbart jobb! Men oooohhhhh så bebissugen jag skulle bli
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9

    men åhhh

    va roligt *grattis*
    va mysigt att jobba på BB *avis*
    kramar i massor
  18. 9
    men åhhh va roligt *grattis*
    va mysigt att jobba på BB *avis*
    kramar i massor
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10
    Är det? *SKRATTAR* Tänkte jag visst inte ALLS på... Undrar vad jag gjorde då under värk/ kryst arbetet
  20. 10
    Är det? *SKRATTAR* Tänkte jag visst inte ALLS på... Undrar vad jag gjorde då under värk/ kryst arbetet
  21. Medlem sedan
    Mar 2004
    #11
    Grattis. Det där låter ju hur mysigt som helst.
  22. 11
    Grattis. Det där låter ju hur mysigt som helst.

Liknande trådar

  1. Så, nu har min dotter fått sommarjobb
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 19:35
  2. ´Min son har fått sommarjobb !!
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 20:51
  3. Jag har fått sommarjobb!
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 11:42
  4. 15-åringen har fått sommarjobb!
    By m00n in forum Tonåringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-13, 11:59
  5. Jag har fått sommarjobb...
    By Martina in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 20:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar