Åh snart åker vi
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Åh snart åker vi

    till Bydalen och åker skidor!:-) Vi har börjat packa nu för på fredag efter skolan bär det iväg. Det ska bli skönt att komma bort en stund för vi har haft och har det hektiskt på jobben just nu. Det är därför jag aldrig hinner vara här och skriva något.
    :-(

    kramar
    /Carina
  2. 1
    Åh snart åker vi till Bydalen och åker skidor!:-) Vi har börjat packa nu för på fredag efter skolan bär det iväg. Det ska bli skönt att komma bort en stund för vi har haft och har det hektiskt på jobben just nu. Det är därför jag aldrig hinner vara här och skriva något.
    :-(

    kramar
    /Carina
  3. Medlem sedan
    Jun 1999
    #2

    Ha det så jätte skönt

    Jag håller tummarna för sol och fin snö! // eva
  4. 2
    Ha det så jätte skönt Jag håller tummarna för sol och fin snö! // eva
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Underbart!!!

    Jag är så avis! Vill så gärna komma upp till huset i Jämtland (Handöl, några mil norr om åre) Men det är ju så långt att åka

    Ha de så jättebra & hoppas att solen lyser från morgon till em!!!!
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  6. 3
    Underbart!!! Jag är så avis! Vill så gärna komma upp till huset i Jämtland (Handöl, några mil norr om åre) Men det är ju så långt att åka

    Ha de så jättebra & hoppas att solen lyser från morgon till em!!!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    vi far till hemavan på söndag på slalomvecka.
    louise ska få gå på slalomskolan. det har lossnat för henne men hon ska gå i en grupp där dom får prova lite olika backar.
    usch vad tiden går sakta då man väntar.
    hoppas ni får en underbar resa.
  8. 4
    vi far till hemavan på söndag på slalomvecka.
    louise ska få gå på slalomskolan. det har lossnat för henne men hon ska gå i en grupp där dom får prova lite olika backar.
    usch vad tiden går sakta då man väntar.
    hoppas ni får en underbar resa.
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5

    Ha det bra! Vi var i...

    Kläppen förra veckan och åkte skidor. Skapligt väder hade vi och det blev mycket skidåkning för hela familjen. Timmy älskar slalom men nästa år vill han prova snowboard. Vi får väl se då!
  10. 5
    Ha det bra! Vi var i... Kläppen förra veckan och åkte skidor. Skapligt väder hade vi och det blev mycket skidåkning för hela familjen. Timmy älskar slalom men nästa år vill han prova snowboard. Vi får väl se då!
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6
    HA det så skönt. Vi var i Åre förra veckan. Men det börjar bli dåligt med snö i fjällen, fast Bydalen ligger ganska så skyddat till och belastas kanske inte lika mycket som Åre och Hemavan.
    Linn har blivit jätteduktig, hon åker röda backar som gränsar till svart typ Pelikansvängen på Åreskutan. Jag är mäkta stolt.
  12. 6
    HA det så skönt. Vi var i Åre förra veckan. Men det börjar bli dåligt med snö i fjällen, fast Bydalen ligger ganska så skyddat till och belastas kanske inte lika mycket som Åre och Hemavan.
    Linn har blivit jätteduktig, hon åker röda backar som gränsar till svart typ Pelikansvängen på Åreskutan. Jag är mäkta stolt.
  13. Medlem sedan
    Jun 1999
    #7

    Blir det någon Abisko för er

    i år? Vi åker till Katterjaurestugan i påsk.
  14. 7
    Blir det någon Abisko för er i år? Vi åker till Katterjaurestugan i påsk.
  15. Medlem sedan
    Sep 1999
    #8
    Tyvärr inte fast det är väl ditupp man ska och man skall få rejält med snö kan jag tänka. Vi börjar funder apå Borgafjäll i och med att jag inte kan ta något ledigt och har sämsta schemat denna påsken. Arbetar skärtorsdag till 23.00 börjar efter annandagen 06.00. Så det får bli närmsta fjällen om det går.
  16. 8
    Tyvärr inte fast det är väl ditupp man ska och man skall få rejält med snö kan jag tänka. Vi börjar funder apå Borgafjäll i och med att jag inte kan ta något ledigt och har sämsta schemat denna påsken. Arbetar skärtorsdag till 23.00 börjar efter annandagen 06.00. Så det får bli närmsta fjällen om det går.

Liknande trådar

  1. Usa nästa, snart snart snart åker
    By EllaNora in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 12:07
  2. Snart åker jag!
    By inami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 15:15
  3. Snart åker vi!
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 17:48
  4. Nu åker vi snart
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 10:55
  5. Snart åker vi..
    By sebban01 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 15:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar