Bobuxkopior från Jysk...
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Bobuxkopior från Jysk...

    Grannen tipsade om "Bobuxkopiorna" på Jysk...

    Har någon testat eller sett dem?

    Tydligen så skall de vara helt ok och endast kosta 10:- per par...

    Jag är skeptisk, men det kanske kan vara värt ett besök på Jysk, vad tror Ni?
    I vår familj gör barnen absolut som vi säger och säger och säger... ;-)
  2. 1
    Bobuxkopior från Jysk... Grannen tipsade om "Bobuxkopiorna" på Jysk...

    Har någon testat eller sett dem?

    Tydligen så skall de vara helt ok och endast kosta 10:- per par...

    Jag är skeptisk, men det kanske kan vara värt ett besök på Jysk, vad tror Ni?
  3. Medlem sedan
    Dec 2004
    #2
    Har kännt på dem och de är hårda i lädret och de är inte genomfärgade så de blir nog fula av skrapmärken. Men 10 kr kan de nog vara värda :-)...
  4. 2
    Har kännt på dem och de är hårda i lädret och de är inte genomfärgade så de blir nog fula av skrapmärken. Men 10 kr kan de nog vara värda :-)...
  5. S-mamman
    #3
    Njäe...Leah har fått såna av sin gammelmormor, men själv skulle jag inte ha köpt dem, inte ens för 10 spänn. Tycker de är hårda i materialet och inte värst snygga. Men jag har hört många som gillar dem och köpt på sig flera par, så smaken är ju olika.
  6. 3
    Njäe...Leah har fått såna av sin gammelmormor, men själv skulle jag inte ha köpt dem, inte ens för 10 spänn. Tycker de är hårda i materialet och inte värst snygga. Men jag har hört många som gillar dem och köpt på sig flera par, så smaken är ju olika.
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Nej, jag kände på dem, och köpte dem inte. Inte ens som extra toffla skulle jag sätta dem på min dotter. Kändes stenhårda och vassa i kanterna. Men vad vet jag, de kanske mjuknar??!!
  8. 4
    Nej, jag kände på dem, och köpte dem inte. Inte ens som extra toffla skulle jag sätta dem på min dotter. Kändes stenhårda och vassa i kanterna. Men vad vet jag, de kanske mjuknar??!!

Liknande trådar

  1. Studsmatta från JYSK?
    By Busungarnas mamma in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 18:35
  2. Ute möbler från Jysk
    By mamma till a&a in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 08:10
  3. Ekbord från Jysk
    By Katta1 in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 21:55
  4. Utemöbler från Jysk
    By Anette in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 20:07
  5. barnstol från Jysk
    By Stockholms-Stina in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar