Jaha.
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Jaha.

    Den här veckan var en minusvecka!

    -1,3!

    Tack alla ni som peppat sista tiden!
    Det VERKAR som att mina jojo-skutt följer ÄL/mens ganska precist, så det är väl nåt jag får lära mig leva med. Å nästa vecka är det dax för mens... Men så länge det går ner på lite längre sikt så.
    Fast det är rätt påfrestande, för humöret åker ju berg och dalbana i takt med vågen sas...

    Men jag mår BRA! Känner mig pigg, smal!, stark och skööönt avslappnad i ryggen!
    DET är der viktiga!

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  2. 1
    Jaha. Den här veckan var en minusvecka!

    -1,3!

    Tack alla ni som peppat sista tiden!
    Det VERKAR som att mina jojo-skutt följer ÄL/mens ganska precist, så det är väl nåt jag får lära mig leva med. Å nästa vecka är det dax för mens... Men så länge det går ner på lite längre sikt så.
    Fast det är rätt påfrestande, för humöret åker ju berg och dalbana i takt med vågen sas...

    Men jag mår BRA! Känner mig pigg, smal!, stark och skööönt avslappnad i ryggen!
    DET är der viktiga!

    //A
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    GRATTIS!!!! Fint minus du fick!! Härligt att du mår bra och känner dig pigg!!

    Tycker att det är apjobbigt att ÄL/Mens påverkar vikten så som den gör. Samlar alltid vatten runt mens. Segt som tusan är det för precis som du skriver blir manju på dåligt humör om vågen visar + istället för - men, men... bara det försvinner sen så...

    Grattis till ett bra jobb!!
  4. 2
    GRATTIS!!!! Fint minus du fick!! Härligt att du mår bra och känner dig pigg!!

    Tycker att det är apjobbigt att ÄL/Mens påverkar vikten så som den gör. Samlar alltid vatten runt mens. Segt som tusan är det för precis som du skriver blir manju på dåligt humör om vågen visar + istället för - men, men... bara det försvinner sen så...

    Grattis till ett bra jobb!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Åh! Grattis! Jag tror att jag också är en sån där varananvecka-mindre minus. Förra veckan var ett en fint minus med 1.0 så vi får väl se hur det är i morgon.

    Du har helt rätt! DET är det viktiga!
  6. 3
    Åh! Grattis! Jag tror att jag också är en sån där varananvecka-mindre minus. Förra veckan var ett en fint minus med 1.0 så vi får väl se hur det är i morgon.

    Du har helt rätt! DET är det viktiga!
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4

    Grattis! *imt*

    *
    Carina m. Hugo (-01) & Elias (-04)
  8. 4
    Grattis! *imt* *
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5
    Kanonbra! Grattis!
  10. 5
    Kanonbra! Grattis!
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    Hur har du lyckats med dina -21,5? VV eller GI.
    Jag har sedan 16 januari gått på VV och har minskat 8,2. Har ca 12 kilo kvar...
  12. 6
    Hur har du lyckats med dina -21,5? VV eller GI.
    Jag har sedan 16 januari gått på VV och har minskat 8,2. Har ca 12 kilo kvar...

Liknande trådar

  1. Jaha, nähä, jaha...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 21:32
  2. Jaha nu har jag
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 00:12
  3. Jaha
    By E&S mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 10:45
  4. Jaha ja
    By Anina & Steffen in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 10:34
  5. Jaha?
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 21:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar