Kajsa har blivit speltokig!
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Kajsa har blivit speltokig!

    Nu är det BARA spela spel som gäller. Vi spelar MixMax, Pippi,Myror i Brallan, Björnen sover och Prinsessmemo. Memo har jag inte chans i, hon minns ju 3 steg bakåt hela tiden....men de andra spelen är ju med tärning så då får mamma vinna också ! Spelar era också en massa?
    Mamma till 3 underbara tjejer -00,-03,-07!
  2. 1
    Kajsa har blivit speltokig! Nu är det BARA spela spel som gäller. Vi spelar MixMax, Pippi,Myror i Brallan, Björnen sover och Prinsessmemo. Memo har jag inte chans i, hon minns ju 3 steg bakåt hela tiden....men de andra spelen är ju med tärning så då får mamma vinna också ! Spelar era också en massa?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hej hej.
    Njae speltokig har hon väl inte blivit, men vi har börjat spela lite Memory ibland och det är ju kul! Fast hon tål inte riktigt att förlora än, men jag hoppas det kommer med åldern
  4. 2
    Hej hej.
    Njae speltokig har hon väl inte blivit, men vi har börjat spela lite Memory ibland och det är ju kul! Fast hon tål inte riktigt att förlora än, men jag hoppas det kommer med åldern
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Arvid älskar också att spela spel. Även hos oss är MixMax väldigt populärt, och det har det varit i över ett år. Taggelin, ett tärningsspel som kom med en Bamse-tidning och Steka ägg är de andra spel han gillar bäst av de vi har. Memo minns jag att jag älskade när jag var liten. Det ska jag nog köpa så vi kan spela hemma!
  6. 3
    Arvid älskar också att spela spel. Även hos oss är MixMax väldigt populärt, och det har det varit i över ett år. Taggelin, ett tärningsspel som kom med en Bamse-tidning och Steka ägg är de andra spel han gillar bäst av de vi har. Memo minns jag att jag älskade när jag var liten. Det ska jag nog köpa så vi kan spela hemma!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Viktor älskar också att spela och har inga problem med att förlora. Däremot måste han alltid vinna tävla upp för trappan racet, när det är dags för att sova och han inte vill då räknar vi klara färdiga gå då stickar han upp som en pil. Eller när han ska in i bilen så måsta han sätta sig före Vilma. Annars är det krig.

    Men spel kan han förlora. Vi spelar mest Steka ägg , Grodspelet samt memory. Han har verkligen tålamod att spela spel och lägga pussel 48 bitar inga problem.
  8. 4
    Viktor älskar också att spela och har inga problem med att förlora. Däremot måste han alltid vinna tävla upp för trappan racet, när det är dags för att sova och han inte vill då räknar vi klara färdiga gå då stickar han upp som en pil. Eller när han ska in i bilen så måsta han sätta sig före Vilma. Annars är det krig.

    Men spel kan han förlora. Vi spelar mest Steka ägg , Grodspelet samt memory. Han har verkligen tålamod att spela spel och lägga pussel 48 bitar inga problem.

Liknande trådar

  1. Kajsa har blivit storasyster
    By TTUK in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 19:26
  2. Kajsa har blivit storasyster!
    By myran m K&W in forum _0505 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 10:11
  3. Kajsa har blivit storasyster!
    By myran m K&W in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 19:14
  4. Kajsa har blivit STOOOOR!
    By nettis- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 21:11
  5. Kajsa har blivit storasyster
    By TTUK in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 09:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar