BIM?
_0712 Decemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    BIM?

    Hej! Jag undrar vad BIM betyder? Någon som kan förklara? Kan man få en decemberbebis om man blir gravid i slutet av mars?
  2. 1
    BIM? Hej! Jag undrar vad BIM betyder? Någon som kan förklara? Kan man få en decemberbebis om man blir gravid i slutet av mars?
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Jag tror att BIM betyder något i stil med "beräknad icke mens".
  4. 2
    Jag tror att BIM betyder något i stil med "beräknad icke mens".
  5. Bebbe 3
    #3

    stämmer bra (imt)

    g
  6. 3
    stämmer bra (imt) g
  7. Anonymt
    #4
    ja du får en december bebis om du blir gravid i slutet av mars, gå in på libero.se och räkna ut när ungefär bebin kommer, kolla på datum av första dagen av senaste mens i mars...
  8. 4
    ja du får en december bebis om du blir gravid i slutet av mars, gå in på libero.se och räkna ut när ungefär bebin kommer, kolla på datum av första dagen av senaste mens i mars...
  9. Anonym
    #5
    Hej! Så jag kan alltså få en decemberbebis fastän jag har mens nu?
  10. 5
    Hej! Så jag kan alltså få en decemberbebis fastän jag har mens nu?
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    ja fast en sen dec bebis om jag inte har fel ( lägger mig i)
  12. 6
    ja fast en sen dec bebis om jag inte har fel ( lägger mig i)
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    Du har ju en graviditetskalender även här på aff. Klicka på "GRAVID" uppe i menyraden så kommer du dit där du kan göra en kalender efter senaste mensens första dag t.ex.
  14. 7
    Du har ju en graviditetskalender även här på aff. Klicka på "GRAVID" uppe i menyraden så kommer du dit där du kan göra en kalender efter senaste mensens första dag t.ex.
  15. Anonym
    #8
    Tack så mycket för alla svar!
  16. 8
    Tack så mycket för alla svar!
  17. Anonymt
    #9
    ja iallafall om du blir gravid i mars, men har du mens nu och äl om två veckor så kanske det blir en januari bebis, tidig januari bebis, beror ju på äl och vilken dag din mens började....
  18. 9
    ja iallafall om du blir gravid i mars, men har du mens nu och äl om två veckor så kanske det blir en januari bebis, tidig januari bebis, beror ju på äl och vilken dag din mens började....
  19. Anonymt
    #10
    jag var in på libero och kollade, om din mens första dag tex var igår och du blir gravid innan nästa mens så blir ett Bf den 24 december ca.
  20. 10
    jag var in på libero och kollade, om din mens första dag tex var igår och du blir gravid innan nästa mens så blir ett Bf den 24 december ca.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar