vilda babyn!
Gravidsnack
  1. anonymt namn
    #1

    vilda babyn!

    Hej! är det någon som varit med om att bebisen imagen rört sig mkt den sista v i graviditeten trots att det är så trångt.
  2. 1
    vilda babyn! Hej! är det någon som varit med om att bebisen imagen rört sig mkt den sista v i graviditeten trots att det är så trångt.
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    Ja, det gjorde mitt andra barn. Antagligen vart hon fixerad väldigt sent och dessutom låg hon i vidöppen hjässbjudning (vilket ditt barn nu absolut inte behöver göra), vilket gjorde att hennes armar och ben var riktade utåt i min mage och jag kände alla rörelser.
    Hon var mycket livligare bebis än sin bror, och är fortfarande modell busigare.
  4. 2
    Ja, det gjorde mitt andra barn. Antagligen vart hon fixerad väldigt sent och dessutom låg hon i vidöppen hjässbjudning (vilket ditt barn nu absolut inte behöver göra), vilket gjorde att hennes armar och ben var riktade utåt i min mage och jag kände alla rörelser.
    Hon var mycket livligare bebis än sin bror, och är fortfarande modell busigare.
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Fast ibland undrar man varför en del skriver anonymt?
  6. 3
    Fast ibland undrar man varför en del skriver anonymt?
  7. Medlem sedan
    Aug 2001
    #4

    Absolut!

    Min bebis lugnade inte ner sig märkbart, utan fortsatte med sitt krumelurande där inne. Inte särskilt skönt sista veckorna eftersom det började bli ont om utrymme..
    Men det var såklart skönt att känna rörelserna och veta att han var ok!
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  8. 4
    Absolut! Min bebis lugnade inte ner sig märkbart, utan fortsatte med sitt krumelurande där inne. Inte särskilt skönt sista veckorna eftersom det började bli ont om utrymme..
    Men det var såklart skönt att känna rörelserna och veta att han var ok!
  9. Anonym
    #5
    Varför lägga ner enregi på att fundera på det??? Tur att du i allafall skriver med signatur då!
  10. 5
    Varför lägga ner enregi på att fundera på det??? Tur att du i allafall skriver med signatur då!
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6

    en till vilde

    Hej. Jag har också en vild en i magen. Är beräknad den 26 april. Jag trodde att den skulle lugna ner sig mot slutet, men icke. Ganska mysigt ändå, att den rör sig så. Jobbigt när han/hon sparkar upp mot revbenen eller trycker mot urinblåsan.
  12. 6
    en till vilde Hej. Jag har också en vild en i magen. Är beräknad den 26 april. Jag trodde att den skulle lugna ner sig mot slutet, men icke. Ganska mysigt ändå, att den rör sig så. Jobbigt när han/hon sparkar upp mot revbenen eller trycker mot urinblåsan.

Liknande trådar

  1. Vilda babyn!
    By Estrella in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-28, 20:27
  2. Den vilda babyn...
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-19, 18:01
  3. Vem är babyn lik?
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 23:45
  4. Den vilda babyn!
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 18:06
  5. Vilda babyn
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 07:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar