Beställt resa!!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Beställt resa!!

    Japp, nu ska det bli åka av! När jag fyllde 30 fick jag presentkort på en resebyrå av min mamma med kravet att jag måste åka med henne Året efter fick jag ett till. Sen kom Milla och det har inte blivit av att vi åkt. Men nu så!
    Det besvärliga i kråksången är att vi har enormt svårt att boka nått långt i förväg. Därför fick vi nöjja oss med det som fanns när det passade oss. Så det fick bli Marocko. All inclusive. Vi åker 12 april!! Åååhhh, ska bli så härligt!!
    Jag kan ju säga att det blev nåååågra tusenlappar dyrare än dom fyra jag fått av min mor.... Men, har man en snäll mor så har man!!! Det fick bli årets födelsedagspresent

    Jag kommer sakna Milla oerhört, men vi måste passa på nu innan det ska produceras mera! Man vill ju inte sitta under parasollet och dricka saft!!

    Kram allihop!
  2. 1
    Beställt resa!! Japp, nu ska det bli åka av! När jag fyllde 30 fick jag presentkort på en resebyrå av min mamma med kravet att jag måste åka med henne Året efter fick jag ett till. Sen kom Milla och det har inte blivit av att vi åkt. Men nu så!
    Det besvärliga i kråksången är att vi har enormt svårt att boka nått långt i förväg. Därför fick vi nöjja oss med det som fanns när det passade oss. Så det fick bli Marocko. All inclusive. Vi åker 12 april!! Åååhhh, ska bli så härligt!!
    Jag kan ju säga att det blev nåååågra tusenlappar dyrare än dom fyra jag fått av min mor.... Men, har man en snäll mor så har man!!! Det fick bli årets födelsedagspresent

    Jag kommer sakna Milla oerhört, men vi måste passa på nu innan det ska produceras mera! Man vill ju inte sitta under parasollet och dricka saft!!

    Kram allihop!
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Guuud vad härligt. Vilken snäll mamma du har.
    Jag längtar till sommaren och värmen nu. Håller på och titta på resa till Spanien i sommar.
  4. 2
    Guuud vad härligt. Vilken snäll mamma du har.
    Jag längtar till sommaren och värmen nu. Håller på och titta på resa till Spanien i sommar.
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3
    Vad härligt! 12:e april är ju snart ju! Önskar att jag gjort nåt sånt i mellan barnen... För jag är såååå sugen nu. Sitter och planerar för hösten... "kanske kan vi lämna L till mormor och bebis till farmor... och pumpa ur och ge ersättning... bara för att komma iväg och ta det lugnt med sambon. Och dricka drinkar förstås... " Ego som jag är...
    Tror nu inte att det kommer bli riktigt så som jag sitter och funderar, men kanske nästa vår???
    Inga mer bebisar på ett tag, tror jag.

    Lyllos dig iaf, var dit jag skulle komma...
  6. 3
    Vad härligt! 12:e april är ju snart ju! Önskar att jag gjort nåt sånt i mellan barnen... För jag är såååå sugen nu. Sitter och planerar för hösten... "kanske kan vi lämna L till mormor och bebis till farmor... och pumpa ur och ge ersättning... bara för att komma iväg och ta det lugnt med sambon. Och dricka drinkar förstås... " Ego som jag är...
    Tror nu inte att det kommer bli riktigt så som jag sitter och funderar, men kanske nästa vår???
    Inga mer bebisar på ett tag, tror jag.

    Lyllos dig iaf, var dit jag skulle komma...
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Men åh vad mysigt! Vad kul!!! Är ni borta en vecka då?

    Kramar
  8. 4
    Men åh vad mysigt! Vad kul!!! Är ni borta en vecka då?

    Kramar
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Japp, en vecka. Längre skulle jag inte klara mig utan Milla!!
  10. 5
    Japp, en vecka. Längre skulle jag inte klara mig utan Milla!!
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Men vad glassigt!

    Åh vad härligt att få åka iväg på all-inclusive i sol och värme! Det är ni väl värda du och din mamma Låter hur himla mysigt som helst!!

    Och du, det låter ju nästan lika skoj som den resa ni ska göra om mindre än en vecka
    För mycket av det goda är inte nog.
  12. 6
    Men vad glassigt! Åh vad härligt att få åka iväg på all-inclusive i sol och värme! Det är ni väl värda du och din mamma Låter hur himla mysigt som helst!!

    Och du, det låter ju nästan lika skoj som den resa ni ska göra om mindre än en vecka
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Drömma kan man och ska man! Sen hur det blir är en annan sak Nu är det ju inte jag och Jonas som ska sitta och mysa i solnedgången så det är ju ett litet minus. Men jag har rest mycket med min mamma och vi har superkul ihop! Inga krav på oss utan vill vi lägga oss kl.19 så gör vi det! Det har faktiskt hänt! Mer än en gång!
    Det ska verkligen bli skönt!
  14. 7
    Drömma kan man och ska man! Sen hur det blir är en annan sak Nu är det ju inte jag och Jonas som ska sitta och mysa i solnedgången så det är ju ett litet minus. Men jag har rest mycket med min mamma och vi har superkul ihop! Inga krav på oss utan vill vi lägga oss kl.19 så gör vi det! Det har faktiskt hänt! Mer än en gång!
    Det ska verkligen bli skönt!
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8
    Njaaaa...inte riktigt lika skoj.... Eller i varje fall skoj på olika vis. Självklart så är det roligare att göra saker ihop med Jonas och Milla. När det dessutom inkluderar att träffa Millas tvilling och hennes familj så är det toppnotering i skojighetstabellen!!
    Att åka på en resa utan Milla är mer avkopplande, men skojigare....näääää.

    Det ska bli supernajs att träffa er igen!! Snart måste vi planera lite mer noggrannt. 5 dagar kvar!!! Dags att lägga fulspriten på kylning

    Kram!
  16. 8
    Njaaaa...inte riktigt lika skoj.... Eller i varje fall skoj på olika vis. Självklart så är det roligare att göra saker ihop med Jonas och Milla. När det dessutom inkluderar att träffa Millas tvilling och hennes familj så är det toppnotering i skojighetstabellen!!
    Att åka på en resa utan Milla är mer avkopplande, men skojigare....näääää.

    Det ska bli supernajs att träffa er igen!! Snart måste vi planera lite mer noggrannt. 5 dagar kvar!!! Dags att lägga fulspriten på kylning

    Kram!
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9
    He he, planeringen har börjat här Igår köpte jag en shaker så vi kan göra goda drinkar (nåja) av fulspriten Och idag kollade jag med dagis om Tuva får vara där nästa fredag, det får hon *skönt* Annars hade jag fixat en till bilbarnstol om det skulle behövas.
    Nästa lördag är det barnbasar här i närheten, en mycket bra sådan. Intresserad?

    Hmmm. Kommer tyvärr inte in på msn, vi får ta det här sen du och jag. Det blir ju trist för de andra annars...
  18. 9
    He he, planeringen har börjat här Igår köpte jag en shaker så vi kan göra goda drinkar (nåja) av fulspriten Och idag kollade jag med dagis om Tuva får vara där nästa fredag, det får hon *skönt* Annars hade jag fixat en till bilbarnstol om det skulle behövas.
    Nästa lördag är det barnbasar här i närheten, en mycket bra sådan. Intresserad?

    Hmmm. Kommer tyvärr inte in på msn, vi får ta det här sen du och jag. Det blir ju trist för de andra annars...
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10
    Åh vad mysigt! Jobbigt är det att vara borta från sina små, men det gäller som du säger att passa på. Man vet ju inte när man kan åka igen kanske!
  20. 10
    Åh vad mysigt! Jobbigt är det att vara borta från sina små, men det gäller som du säger att passa på. Man vet ju inte när man kan åka igen kanske!
  21. Medlem sedan
    Mar 2004
    #11
    Vad skönt! Ni gör helt rätt i att åka nu innan det börjar gro nåt, hehe. Men du, ska verkligen mamma med
  22. 11
    Vad skönt! Ni gör helt rätt i att åka nu innan det börjar gro nåt, hehe. Men du, ska verkligen mamma med

Liknande trådar

  1. vi har beställt sem.resa
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 17:41
  2. Nyss beställt resa
    By anonymt namn in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-20, 06:43
  3. Har beställt en resa
    By anonymt namn in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 14:54
  4. Beställt resa!
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 15:03
  5. beställt resa till kreta i sep/okt
    By Anonym in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 16:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar