Håll tummarna!
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Håll tummarna!

    Hmmm..har lite på skoj sökt ett jobb som verkar vara intressant för mig och vips är jag kallad på intervju. 1 av 1 så det är ju bra statistik och verkligen bra för självförtroendet att de hittad min ansökan bland alla andra. Så på tisdag gäller det att de gillar mig, kan ju inte vara annat än mig själv. Så jag har fixat barnvakt till den lille (hans pappa är på kurs i sthlm). Tjänsten är kontorist, men inom en bransch som passar datanörden mig :-)!

    Så håll tummarna att det går bra!


    Kram
    Mamma till Erik född 20 februari 2006.
  2. 1
    Håll tummarna! Hmmm..har lite på skoj sökt ett jobb som verkar vara intressant för mig och vips är jag kallad på intervju. 1 av 1 så det är ju bra statistik och verkligen bra för självförtroendet att de hittad min ansökan bland alla andra. Så på tisdag gäller det att de gillar mig, kan ju inte vara annat än mig själv. Så jag har fixat barnvakt till den lille (hans pappa är på kurs i sthlm). Tjänsten är kontorist, men inom en bransch som passar datanörden mig :-)!

    Så håll tummarna att det går bra!


    Kram
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Tummar och tår hålles tills dom blir bblåa o nästan trillar av hihi. Va kul!! Kan tänka mig att detta är sannerligen bra för självförtroendet! Bra jobbat tjejen! Du MÅSTE avlägga rapport på tisdag kväll! Kommer att gå jättebra ska du se.

    Stor kram från oss!
  4. 2
    Tummar och tår hålles tills dom blir bblåa o nästan trillar av hihi. Va kul!! Kan tänka mig att detta är sannerligen bra för självförtroendet! Bra jobbat tjejen! Du MÅSTE avlägga rapport på tisdag kväll! Kommer att gå jättebra ska du se.

    Stor kram från oss!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Så klart du får tummar.

    kram och tummar
  6. 3
    Så klart du får tummar.

    kram och tummar
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Det ska jag göra. Idag ska jag shoppa kläder, min mamma bidrar med lite nya kläder! :-)

    Hoppas det går vägen!

    Kramar (förresten snart är det väl dags att träffas igen?)
  8. 4
    Det ska jag göra. Idag ska jag shoppa kläder, min mamma bidrar med lite nya kläder! :-)

    Hoppas det går vägen!

    Kramar (förresten snart är det väl dags att träffas igen?)
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Tack tack!

    Kram
  10. 5
    Tack tack!

    Kram
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6
    Oh, vad spännande. Lycka till!
  12. 6
    Oh, vad spännande. Lycka till!
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Tycker helt klart att vi ska planera in en ny träff!! Snart!!
    Nya kläder tackar man inte nej till, det kommer att gå kanon på intervjun ska du se!!

    Kramis
  14. 7
    Tycker helt klart att vi ska planera in en ny träff!! Snart!!
    Nya kläder tackar man inte nej till, det kommer att gå kanon på intervjun ska du se!!

    Kramis
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8

    *håller tummarna*

    Vilken härlig puff för självförtroendet att bli kallad på intervju! Bara det tycker jag betyder jättemycket! Hoppas det går som du vill!
  16. 8
    *håller tummarna* Vilken härlig puff för självförtroendet att bli kallad på intervju! Bara det tycker jag betyder jättemycket! Hoppas det går som du vill!
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Tack! Jo, lite spännande är det.
  18. 9
    Tack! Jo, lite spännande är det.
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    Visst gör det. Tur hade jag verkligen! Bara att den lille har blivit förkyld och sambon åker imorgon och inga släktingar bor här. Erik ska va hos en annan mamma. Och inte kul att lämna en sjukling även om det bara är för en timme.

    Kram
  20. 10
    Visst gör det. Tur hade jag verkligen! Bara att den lille har blivit förkyld och sambon åker imorgon och inga släktingar bor här. Erik ska va hos en annan mamma. Och inte kul att lämna en sjukling även om det bara är för en timme.

    Kram
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11
    Jo, även om det inte räcker att man är snygg i sina nya kläder, men man får kanske lite bättre självkänsla :-) Vi får ta ett datum efter påsk och hitta på något, kanske busfabriken?

    Kramar till er! Pussa Thea och Melvin från mig!
  22. 11
    Jo, även om det inte räcker att man är snygg i sina nya kläder, men man får kanske lite bättre självkänsla :-) Vi får ta ett datum efter påsk och hitta på något, kanske busfabriken?

    Kramar till er! Pussa Thea och Melvin från mig!
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Ska jag göra o du får ge Erik en stor blöt puss tillbaka från mina små bus!! Det låter superkul med busfabriken..har faktiskt aldrig varit där tro det eller ej hihi!! Hur som helst så är det stort steg att få gå på intervju men det kommer alldeles säkert att gå kanon ska du se.

    Kramis från oss!
  24. 12
    Ska jag göra o du får ge Erik en stor blöt puss tillbaka från mina små bus!! Det låter superkul med busfabriken..har faktiskt aldrig varit där tro det eller ej hihi!! Hur som helst så är det stort steg att få gå på intervju men det kommer alldeles säkert att gå kanon ska du se.

    Kramis från oss!
  25. Medlem sedan
    Sep 2005
    #13
    Hej! Har varit där 1 gång innan, Erik var väldigt skeptisk ibörjan. Men sedan tyckte han det var kul. Thea kommer att älska det! Det är som gjort för barn med spring i benen.

    Imorgon gäller det!

    Kramar från oss!
  26. 13
    Hej! Har varit där 1 gång innan, Erik var väldigt skeptisk ibörjan. Men sedan tyckte han det var kul. Thea kommer att älska det! Det är som gjort för barn med spring i benen.

    Imorgon gäller det!

    Kramar från oss!

Liknande trådar

  1. Håll tummarna att...
    By Mimmiz in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 09:33
  2. Håll tummarna
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 22:00
  3. Håll tummarna nu att
    By Norrskenet in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 10:45
  4. Håll tummarna för mig
    By Embi in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 22:05
  5. Håll tummarna!
    By lisamea in forum _0507 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 13:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar