Adam är magsjuk...
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Adam är magsjuk...

    Sedan igår bajsar han ofta och nu är det tunt och med morotsbitar i... ja det senare beror ju självklart på att han ätit morot i maten och inte på själva sjukdomen. (knäppa mamma).

    Idag kräktes han också, kaskad, vid middagen. Jag har inga kräkbarn så det var lite överraskande och ickligt...

    Maken sanerade köket och jag tog Adam. Stackars liten. Vill itne ha något att äta vilket man kan förstå om han inte mår bra. Vatten går ner. Men inte välling. Åt nästan en hel burk till lucnhen och det är tur att han inte kräktes då för vi var inte hemma.

    Imorgon ska jag och min man på bal på Karlbergsslott och mina föräldrar ska sova över hos barnen och vi lånar deras lägenhet. Vår första barnvakt och sovmorgon sedan Adam föddes. Kommer nog vakna vid 5-6 som vanligt... men kan känna att det bara är att vända sig om och somna om. Skönt. Hoppas bara att det går bra med lillprinsen.

    Det var allt från oss.
    Anna m Isak aug03 & Adam feb06
  2. 1
    Adam är magsjuk... Sedan igår bajsar han ofta och nu är det tunt och med morotsbitar i... ja det senare beror ju självklart på att han ätit morot i maten och inte på själva sjukdomen. (knäppa mamma).

    Idag kräktes han också, kaskad, vid middagen. Jag har inga kräkbarn så det var lite överraskande och ickligt...

    Maken sanerade köket och jag tog Adam. Stackars liten. Vill itne ha något att äta vilket man kan förstå om han inte mår bra. Vatten går ner. Men inte välling. Åt nästan en hel burk till lucnhen och det är tur att han inte kräktes då för vi var inte hemma.

    Imorgon ska jag och min man på bal på Karlbergsslott och mina föräldrar ska sova över hos barnen och vi lånar deras lägenhet. Vår första barnvakt och sovmorgon sedan Adam föddes. Kommer nog vakna vid 5-6 som vanligt... men kan känna att det bara är att vända sig om och somna om. Skönt. Hoppas bara att det går bra med lillprinsen.

    Det var allt från oss.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Åhh nej...stackars Adam och er med för den delen! Lider med er. Hoppas nu att ni andra få vara friska för magsjuka är inge vidare. och att Adam blir frisk fort!!!

    Wow va kul att gå på bal...låter lite som en saga. Ni kommer bergis att ha det hur kul som helst och gud va skönt att få barnvakt. Se nu till att ni får det riktigt trevligt för er lilla skrutt kommer att ha det alla tiders med mormor o morfar ska du se. Storebror finns ju oxå till hands. Du måste ju avlägga rapport senare om hur det gått med lille Adam och balen! Krya på dig Adam!!!

    Stor Kraaaaaaaaam
  4. 2
    Åhh nej...stackars Adam och er med för den delen! Lider med er. Hoppas nu att ni andra få vara friska för magsjuka är inge vidare. och att Adam blir frisk fort!!!

    Wow va kul att gå på bal...låter lite som en saga. Ni kommer bergis att ha det hur kul som helst och gud va skönt att få barnvakt. Se nu till att ni får det riktigt trevligt för er lilla skrutt kommer att ha det alla tiders med mormor o morfar ska du se. Storebror finns ju oxå till hands. Du måste ju avlägga rapport senare om hur det gått med lille Adam och balen! Krya på dig Adam!!!

    Stor Kraaaaaaaaam
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Åh nej, nu när det är bal och allt. Förhoppningsvis så har han bara ätit något dåligt och att han blir frisk snart!

    Hoppas ni håller er friska till balen (vilken lyx förresten)

    Kramar
  6. 3
    Åh nej, nu när det är bal och allt. Förhoppningsvis så har han bara ätit något dåligt och att han blir frisk snart!

    Hoppas ni håller er friska till balen (vilken lyx förresten)

    Kramar

Liknande trådar

  1. Min Adam 9år i dag!
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-10, 14:32
  2. Adam och Gry
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 06:39
  3. Adam är här!
    By cissi22 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 13:46
  4. Min Adam 9 år
    By Hemmamamma m 3+pyret in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-08, 19:03
  5. Adam
    By Evelinas mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 00:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar