*vinkar lite*
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    *vinkar lite*

    Ska precis sätta mig och jobba 1h med en urtrist grej, så jag slipper den i morgon, men jag måste ju har er i fliken brevid yahoo och jobbet, annars ser det ju fel ut bland mina tabbar, så jag passar på att vinka lite när jag ändå tittar in.

    Vad gör ni ikväll? Efter lilla jobbpasset blir det 24, vi somnade bägge 2 10 min in i gårdagens episod, så det får bli en repris ikväll igen..
  2. 1
    *vinkar lite* Ska precis sätta mig och jobba 1h med en urtrist grej, så jag slipper den i morgon, men jag måste ju har er i fliken brevid yahoo och jobbet, annars ser det ju fel ut bland mina tabbar, så jag passar på att vinka lite när jag ändå tittar in.

    Vad gör ni ikväll? Efter lilla jobbpasset blir det 24, vi somnade bägge 2 10 min in i gårdagens episod, så det får bli en repris ikväll igen..
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    *Vinkar tillbaka* men jag ska nog gå och sova nu så jag är utvilad till St Patrick’s Day firandet imorgon!
  4. 2
    *Vinkar tillbaka* men jag ska nog gå och sova nu så jag är utvilad till St Patrick’s Day firandet imorgon!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Skam den som ger sig! Vi är så sega att vi sällan orkar titta på en hel film, The Departed delade vi upp på tre. Vet inte om den vann på det.
    Har gett barnen mat, ska nu påbörja projekt nattning. Väntar att äta tillsammans med maken, vilket leder till att jag har alldeles för ltie energi för att orka natta effektivt. Jaja, hoppas det inte blir midnattssupé..;-)
    Läste dina svar på mitt inlägg från inatt. För att vara planerande så är du väldigt öppen för nya idéer. Där känner jag att jag brister lite själv. Sen får jag väl se hur många barn det blir. Får väl se om jag ens överväger ett till efter att vi har börjat jobba båda två igen, med två barn på två olika dagis.. ;-)
  6. 3
    Skam den som ger sig! Vi är så sega att vi sällan orkar titta på en hel film, The Departed delade vi upp på tre. Vet inte om den vann på det.
    Har gett barnen mat, ska nu påbörja projekt nattning. Väntar att äta tillsammans med maken, vilket leder till att jag har alldeles för ltie energi för att orka natta effektivt. Jaja, hoppas det inte blir midnattssupé..;-)
    Läste dina svar på mitt inlägg från inatt. För att vara planerande så är du väldigt öppen för nya idéer. Där känner jag att jag brister lite själv. Sen får jag väl se hur många barn det blir. Får väl se om jag ens överväger ett till efter att vi har börjat jobba båda två igen, med två barn på två olika dagis.. ;-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Hm..ja, jag kanske är en impulsiv planerare, som använder planerandet i "fel" syfte. Impulsiv manisk planerare. För jag har inga problem att ändra mig inser jag ju. Nog om det för nu tror jag..

    Hoppas barnen somnar fort och ni får äta något gott tillsammans, här har vi precis ätit grillad kyckling och nån couscous, det var gott.

    Hopplöst det där med tvtittande, när man ska hitta "var man slutade". Då man halvsovit i slutet och bägge har missat olika bitar! *suck* Småbarnsföräldrarnas dilemma, var somnade vi?

    Ha en bra kväll!
  8. 4
    Hm..ja, jag kanske är en impulsiv planerare, som använder planerandet i "fel" syfte. Impulsiv manisk planerare. För jag har inga problem att ändra mig inser jag ju. Nog om det för nu tror jag..

    Hoppas barnen somnar fort och ni får äta något gott tillsammans, här har vi precis ätit grillad kyckling och nån couscous, det var gott.

    Hopplöst det där med tvtittande, när man ska hitta "var man slutade". Då man halvsovit i slutet och bägge har missat olika bitar! *suck* Småbarnsföräldrarnas dilemma, var somnade vi?

    Ha en bra kväll!
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    Sov gott!
  10. 5
    Sov gott!

Liknande trådar

  1. Vinkar lite
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 21:04
  2. *vinkar lite*
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 17:16
  3. Vinkar lite
    By marib in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 17:28
  4. *vinkar lite*
    By Efemeris in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 07:04
  5. Vinkar lite!
    By godisgott in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 21:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar