Är det bara jag och min sambo
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Är det bara jag och min sambo

    i hela världen som tittar på "Så ska det låta" på fredagar? Verkar som de flesta följer "Let´s dance"? De fredagarna vi har över folk blir det slagsmål om vad vi ska titta på.
    Dagarna som kommer och går - det är de som är livet.

    http://lillayllet.blogspot.com/
  2. 1
    Är det bara jag och min sambo i hela världen som tittar på "Så ska det låta" på fredagar? Verkar som de flesta följer "Let´s dance"? De fredagarna vi har över folk blir det slagsmål om vad vi ska titta på.
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Vi tittar på "Let´s dance" men "Så ska det låta" funkar också!! men nu börjar ju "Let´s dance" bli riktigt spännande...Äntligen åkte Lasse ut!!
  4. 2
    Vi tittar på "Let´s dance" men "Så ska det låta" funkar också!! men nu börjar ju "Let´s dance" bli riktigt spännande...Äntligen åkte Lasse ut!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Haha!

    Ja, det är helt galet att han fått vara kvar så länge. Stackarn.
    Dagarna som kommer och går - det är de som är livet.

    http://lillayllet.blogspot.com/
  6. 3
    Haha! Ja, det är helt galet att han fått vara kvar så länge. Stackarn.
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Ja, det måste ju vara folk som vill jävlas som röstat på honom....jag är så glad att ha åkte ut! Inte bara för hans skull utan för att nu kan jag titta på programmet utan att bli arg....
  8. 4
    Ja, det måste ju vara folk som vill jävlas som röstat på honom....jag är så glad att ha åkte ut! Inte bara för hans skull utan för att nu kan jag titta på programmet utan att bli arg....
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Ja, det är BARA ni som tittar på Så ska det låta. Jag tycker det är så arrangerat och uppgjort. Hur kan man ha en massa omtagningar på en tävling? Märks ju att de har vissa låtar som de bara SKA sjunga.
  10. 5
    Ja, det är BARA ni som tittar på Så ska det låta. Jag tycker det är så arrangerat och uppgjort. Hur kan man ha en massa omtagningar på en tävling? Märks ju att de har vissa låtar som de bara SKA sjunga.
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6
    Så ska det låta här är det här också fast det är mest för husfridens skull, mannen verkar va beroende.
  12. 6
    Så ska det låta här är det här också fast det är mest för husfridens skull, mannen verkar va beroende.
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    jag kollar på lets dance, f bara vägrar så jag får snällt titta själv, oftast fixar han nattningsgröten med oskar då
  14. 7
    jag kollar på lets dance, f bara vägrar så jag får snällt titta själv, oftast fixar han nattningsgröten med oskar då
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8
    Vi tittar inte på något av dessa. På fredagar kommer inget på TV som vi vill se. Istället tittar vi på nån film eller nåt inspelat program från veckan.
  16. 8
    Vi tittar inte på något av dessa. På fredagar kommer inget på TV som vi vill se. Istället tittar vi på nån film eller nåt inspelat program från veckan.
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9
    Nejdå, alla pensionärer tittar också.
  18. 9
    Nejdå, alla pensionärer tittar också.
  19. Medlem sedan
    Dec 1998
    #10

    Vi med

    Vi tittar också på Så ska det låta!
  20. 10
    Vi med Vi tittar också på Så ska det låta!
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11

    Nej då

    Vi kollar på så ska det låta!
    Fast igår missade jag det för jag var o handlade
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  22. 11
    Nej då Vi kollar på så ska det låta!
    Fast igår missade jag det för jag var o handlade
  23. Medlem sedan
    Dec 2002
    #12
    Nä. Vi tittar på såskadetlåta. Jag hade nog hellre tittat på lets dance men maken vägrar!
  24. 12
    Nä. Vi tittar på såskadetlåta. Jag hade nog hellre tittat på lets dance men maken vägrar!
  25. Medlem sedan
    Jul 2005
    #13

    Vi ser ibland

    på så ska det låta. Beror på barnen..F o jag ser helst CSI men det är ju inte riktigt för dom....
    Let´s dance följer vi inte alls.
    Barn gör inte som du säger, barn gör som du gör
    http://tjejmamma.blogspot.com
  26. 13
    Vi ser ibland på så ska det låta. Beror på barnen..F o jag ser helst CSI men det är ju inte riktigt för dom....
    Let´s dance följer vi inte alls.
  27. Medlem sedan
    Mar 2004
    #14

    Nej, då.

    Vi brukar också titta på det. Let´s dance brukar jag titta på i slutet så jag får se vem som får åka hem
    Barn felciterar nästan aldrig. Faktum är att de oftast ord för ord upprepar precis vad du inte borde ha sagt.
  28. 14
    Nej, då. Vi brukar också titta på det. Let´s dance brukar jag titta på i slutet så jag får se vem som får åka hem
  29. Medlem sedan
    Feb 2004
    #15
    Jag tittar på det!!! Fast lite senare än er eftersom jag måste vänta tills det lagts ut på nätet. Jag _älskar_ det!! Peter Settman är ju bara så bra!!! Jag har pratat om honom ett antal ggr idag
  30. 15
    Jag tittar på det!!! Fast lite senare än er eftersom jag måste vänta tills det lagts ut på nätet. Jag _älskar_ det!! Peter Settman är ju bara så bra!!! Jag har pratat om honom ett antal ggr idag

Liknande trådar

  1. min sambo
    By karl in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 09:35
  2. Om er sambo
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 12:41
  3. Min sambo bara suckar..
    By Winnertaco in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 16:24
  4. Vill bara berömma min underbara sambo!!!
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 12:27
  5. Om man bara är sambo
    By Camilla in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar