Stora barn
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Stora barn

    Hej Cornelia här. Ville bara säga att det känns väldigt längesen (och det är det ju med) som man var här inne. Känner ni som har barn som är födda 99 att de börjar bli stora och att man inte riktigt hänger med? Det hade varit kul att höra hur ni har tyckt denna tiden med era barn har varit. Kul att vara här igen. mvh Cornelia
  2. 1
    Stora barn Hej Cornelia här. Ville bara säga att det känns väldigt längesen (och det är det ju med) som man var här inne. Känner ni som har barn som är födda 99 att de börjar bli stora och att man inte riktigt hänger med? Det hade varit kul att höra hur ni har tyckt denna tiden med era barn har varit. Kul att vara här igen. mvh Cornelia
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    #2
    Välkommen tillbaks. Det var längesedan. För visst är det väl så att det är du som är Max mamma? Håller med om att vi har stora barn samtidigt som de är väldigt små i andra sammanhang.
  4. 2
    Välkommen tillbaks. Det var längesedan. För visst är det väl så att det är du som är Max mamma? Håller med om att vi har stora barn samtidigt som de är väldigt små i andra sammanhang.
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Hejsan!

    Kul att "se" er igen.
    Ja visst har de blivit stora.. Ute & leker själva med kompisar, ringer runt till kompisar.. trotsar

    & större blir dem..
    Jag har en kille på snart 12 år åxå & det är ofattbart att JAG har så stora barn Man förstår inte hur det kan gå så fort. Nu börjarn Fabian (som blir 12) ha tjejer, vissa dagar ser man honom knappt förrens det är kväll. Andra dagar när man kommer hem så sitter det massor med grabbar & tjejer här & spelar kort eller är ute & leker på gården.

    Fabian är ju i den åldern som jag minns från DET är konstigt.. Jag minns ju liksom hur det var när mamma sa; Nej kom hem efter skolan, Nej du får inga pengar till glass/godis idag...

    Men det är riktigt skönt att de blir stora & klarar sig lite själva. Men behöver inte passa på dem så fort det är nåt!
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  6. 3
    Hejsan! Kul att "se" er igen.
    Ja visst har de blivit stora.. Ute & leker själva med kompisar, ringer runt till kompisar.. trotsar

    & större blir dem..
    Jag har en kille på snart 12 år åxå & det är ofattbart att JAG har så stora barn Man förstår inte hur det kan gå så fort. Nu börjarn Fabian (som blir 12) ha tjejer, vissa dagar ser man honom knappt förrens det är kväll. Andra dagar när man kommer hem så sitter det massor med grabbar & tjejer här & spelar kort eller är ute & leker på gården.

    Fabian är ju i den åldern som jag minns från DET är konstigt.. Jag minns ju liksom hur det var när mamma sa; Nej kom hem efter skolan, Nej du får inga pengar till glass/godis idag...

    Men det är riktigt skönt att de blir stora & klarar sig lite själva. Men behöver inte passa på dem så fort det är nåt!
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Hej och Tack. Jo du har alldeles rätt, det är jag som är Max mamma. Jo det var ett tag sen. Ja för de är ju små fortfarande fast de inte vill vara det.
  8. 4
    Hej och Tack. Jo du har alldeles rätt, det är jag som är Max mamma. Jo det var ett tag sen. Ja för de är ju små fortfarande fast de inte vill vara det.
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Tackdetsamma! Jag håller fullständigt med dig. Max har en bonusbror när han är hos mig och de leker jättebra och har gjort enda sen början då jag träffade min sambo. En gång skulle jag passa de två nötterna och då sprang de omkring och spände sig på alla möjliga vis. Men de vågar inte riktigt till 100% . Max når mig till bröstkorgen och jag är 173 lång...det är inte illa.
  10. 5
    Tackdetsamma! Jag håller fullständigt med dig. Max har en bonusbror när han är hos mig och de leker jättebra och har gjort enda sen början då jag träffade min sambo. En gång skulle jag passa de två nötterna och då sprang de omkring och spände sig på alla möjliga vis. Men de vågar inte riktigt till 100% . Max når mig till bröstkorgen och jag är 173 lång...det är inte illa.

Liknande trådar

  1. Barn per vuxen/små barn/stora barn
    By Piilla in forum Barn som yrke
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-15, 10:06
  2. Små barn små bekymmer, stora barn-Hjälp
    By adora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-09, 13:18
  3. Stora barn, stora ...
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 20:27
  4. Stora föräldrar=stora barn?
    By inami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 21:04
  5. Stora barn stora bekymmer!
    By annelie43 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 13:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar