Novaluzid !?!
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Novaluzid !?!

    jag fick rekomenderat ifrån apoteket att man under en graviditet kunde äta Novaluzid .. köpte 30 tabletter å tuggade på dom.. idag skulle sambon köpa nya till mig .. å då fick han veta att man inte alls skulle äta novaluzid utan novalucol eller vad det heter .. skillnaden ligger iatt ´novaluzid inehåller aleminuim å novalucol innehåller kalcium...

    är det någon som vet hur pass skadligt det här är för mitt barn.. har ju ätit 30 tablettter .. är nu livrädd för att mitt barn e skadat pga att jag ätit novaluzid.
  2. 1
    Novaluzid !?! jag fick rekomenderat ifrån apoteket att man under en graviditet kunde äta Novaluzid .. köpte 30 tabletter å tuggade på dom.. idag skulle sambon köpa nya till mig .. å då fick han veta att man inte alls skulle äta novaluzid utan novalucol eller vad det heter .. skillnaden ligger iatt ´novaluzid inehåller aleminuim å novalucol innehåller kalcium...

    är det någon som vet hur pass skadligt det här är för mitt barn.. har ju ätit 30 tablettter .. är nu livrädd för att mitt barn e skadat pga att jag ätit novaluzid.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
  4. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Det är nog ingen fara...

    ...när jag låg på förlossningen nu en vecka innan jag fick barn så fick jag just novaluzid där mot min halsbränna.
    http://barnsligt.blogspot.com/
    http://lawomanhemma.blogspot.com/

    "This is the end
    Beautiful friend
    This is the end
    My only friend, the end"


    Hanna med Matilda januari 2001 och Felicia februari 2007
  5. 3
    Det är nog ingen fara... ...när jag låg på förlossningen nu en vecka innan jag fick barn så fick jag just novaluzid där mot min halsbränna.
  6. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    phuu.. nu kan jag andas ut... blev faktiskt skraj för en stund--- tack för era snabba svar
  7. 4
    phuu.. nu kan jag andas ut... blev faktiskt skraj för en stund--- tack för era snabba svar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar