Resebekymmer...
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Resebekymmer...

    Snacka om att man har i-lands problem... Jag fyller jämt under våren och sambon föreslår att vi två åker iväg själva en vecka vilket låter toppen i mina öron! Men - vart ska vi åka? Vi vill sola, bada på fiiiiin strand. Varmt ska det vara. Sen vill vi strosa runt och sitta på uteserveringar och äta gott till middag. Eftersom vi lämnar våra barn hemma vill vi kanske inte hamna mitt i värsta familjeinfernot nånstans men mot det finns ingen garanti, det inser jag. Men - vart ska vi resa? Har ni några förslag? Resan ska isåfall vara en vecka i slutet av maj.
  2. 1
    Resebekymmer... Snacka om att man har i-lands problem... Jag fyller jämt under våren och sambon föreslår att vi två åker iväg själva en vecka vilket låter toppen i mina öron! Men - vart ska vi åka? Vi vill sola, bada på fiiiiin strand. Varmt ska det vara. Sen vill vi strosa runt och sitta på uteserveringar och äta gott till middag. Eftersom vi lämnar våra barn hemma vill vi kanske inte hamna mitt i värsta familjeinfernot nånstans men mot det finns ingen garanti, det inser jag. Men - vart ska vi resa? Har ni några förslag? Resan ska isåfall vara en vecka i slutet av maj.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Min första tanke är Fritidsresors reklam för föräldrar med barnen hemma. Andra tanken som slår mig är Venedig. Lycka till med valet!
  4. 2
    Min första tanke är Fritidsresors reklam för föräldrar med barnen hemma. Andra tanken som slår mig är Venedig. Lycka till med valet!
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    Åh vad härligt. Det är precis vad vi skulle behöva - vara bara vuxna och hitta tillbaka till vår relation igen....
    Tyvärr har vi ingen som skulle kunna ta barnen så länge, så det får förbli en dröm!

    Men nu till er - för det första får man väl gratulera i förväg till 20-årsdagen! För det andra så tänker jag precis som B & Ks mamma, Fritidsresors Blue Couples, där kan man bara boka utan barn. Finns på många ställen i/runt Medelhavet. Skulle satsa på Cypern, där är hyfsat solsäkert den årstiden.

    Kram
  6. 3
    Åh vad härligt. Det är precis vad vi skulle behöva - vara bara vuxna och hitta tillbaka till vår relation igen....
    Tyvärr har vi ingen som skulle kunna ta barnen så länge, så det får förbli en dröm!

    Men nu till er - för det första får man väl gratulera i förväg till 20-årsdagen! För det andra så tänker jag precis som B & Ks mamma, Fritidsresors Blue Couples, där kan man bara boka utan barn. Finns på många ställen i/runt Medelhavet. Skulle satsa på Cypern, där är hyfsat solsäkert den årstiden.

    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar