Busunge!!!
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Busunge!!!

    Vår lill-prins-bus...har provat gåstolen några gånger med lite "uppbullning"...men igår när pappa satte han i den så började han backa...hihi det såg rätt kul ut...rätt va det var så var han hos mig...men blev arg när han inte kom över en liten kant...men han backade flera meter...nu vet man vad man har att vänta...bara att plocka undan allt smått och ömtåligt inom räckhåll...
  2. 1
    Busunge!!! Vår lill-prins-bus...har provat gåstolen några gånger med lite "uppbullning"...men igår när pappa satte han i den så började han backa...hihi det såg rätt kul ut...rätt va det var så var han hos mig...men blev arg när han inte kom över en liten kant...men han backade flera meter...nu vet man vad man har att vänta...bara att plocka undan allt smått och ömtåligt inom räckhåll...
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Ja, visst är det roligt. Edvin tar sig också bakåt i gåstolen och blir arg när han fastnar. Visst ser det härligt ut när de har kommit på hur man gör!!
  4. 2
    Ja, visst är det roligt. Edvin tar sig också bakåt i gåstolen och blir arg när han fastnar. Visst ser det härligt ut när de har kommit på hur man gör!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    ja, dom ser för roliga ut...blir alldeles förvånade, fast nu när jag satte honom där hade han redan glömt hur han gjorde...
  6. 3
    ja, dom ser för roliga ut...blir alldeles förvånade, fast nu när jag satte honom där hade han redan glömt hur han gjorde...
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Det kommer han snart på igen!!!
  8. 4
    Det kommer han snart på igen!!!
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Vad kul, det är så roligt när det börjar hända saker,Min Fanny åker oxå bakåt i gåstolen fast jag tror än så länge att det är omedvetet!!!
  10. 5
    Vad kul, det är så roligt när det börjar hända saker,Min Fanny åker oxå bakåt i gåstolen fast jag tror än så länge att det är omedvetet!!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6
    Är det bra med gåstol?
  12. 6
    Är det bra med gåstol?
  13. Medlem sedan
    Jul 2006
    #7
    En fråga från en okunnig person. Vad är det egentligen ni menar med gåstol? Det är ju flera som har skrivit om det här. Jag trodde att det var typ en vagn som barnen går efter, men i så fall måste ju majoriteten på detta forum ha ovanligt tidigt utvecklade bebisar som redan kan gå.
  14. 7
    En fråga från en okunnig person. Vad är det egentligen ni menar med gåstol? Det är ju flera som har skrivit om det här. Jag trodde att det var typ en vagn som barnen går efter, men i så fall måste ju majoriteten på detta forum ha ovanligt tidigt utvecklade bebisar som redan kan gå.
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8
    Det är en "Lära-Gå-Vagn" som du beskriver - en gåstol är en stol man sätter barnet i och sedan kan de "gå runt".
  16. 8
    Det är en "Lära-Gå-Vagn" som du beskriver - en gåstol är en stol man sätter barnet i och sedan kan de "gå runt".
  17. Medlem sedan
    Jul 2006
    #9
    Ok. Tack. Då förstår jag. Då kanske jag borde köpa en sån också. Men det kanske är bäst att kolla om nån annan har en som David kan testa först, så det inte blir samma fiasko som när jag köpte bumbon.
  18. 9
    Ok. Tack. Då förstår jag. Då kanske jag borde köpa en sån också. Men det kanske är bäst att kolla om nån annan har en som David kan testa först, så det inte blir samma fiasko som när jag köpte bumbon.
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    Jag har inte tänkt köpa någon gåstol till Eric - tror det är bättre för hans utveckling att lära sig krypa i stället
  20. 10
    Jag har inte tänkt köpa någon gåstol till Eric - tror det är bättre för hans utveckling att lära sig krypa i stället
  21. Medlem sedan
    Oct 2006
    #11
    mina barn har gillat det..tror de känner sig lite friare och blir lite mer nöjda med tillvaron...men det är säkert också individuellt...Alfred gillar den men sitter bara korta stunder än...
  22. 11
    mina barn har gillat det..tror de känner sig lite friare och blir lite mer nöjda med tillvaron...men det är säkert också individuellt...Alfred gillar den men sitter bara korta stunder än...
  23. Medlem sedan
    Oct 2006
    #12
    backväxeln ligger väl närmast!!!
  24. 12
    backväxeln ligger väl närmast!!!
  25. Medlem sedan
    Oct 2006
    #13
    Det är nog jättebra att testa först...vi fick köpa en begagnad billigt...
  26. 13
    Det är nog jättebra att testa först...vi fick köpa en begagnad billigt...

Liknande trådar

  1. Busunge del II
    By azza in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 07:33
  2. Busunge!!!
    By azza in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 13:04
  3. Busunge!
    By miffot in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 20:37
  4. Jag har en busunge!
    By Kickan med A&A in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 08:13
  5. Busunge :-)
    By S-mamman in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar