Vilka har inte fått än?
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Vilka har inte fått än?

    Det känns som om vi inte är så många som inte fått ännu även om inte månaden är slut!

    Jag har inte BF förrän nästa vecka å jag känner inget. Ska till BM på fredag!
  2. 1
    Vilka har inte fått än? Det känns som om vi inte är så många som inte fått ännu även om inte månaden är slut!

    Jag har inte BF förrän nästa vecka å jag känner inget. Ska till BM på fredag!
  3. Nina m nea+bf28/3
    #2

    Jag har inte fått

    Här är bebisen fortfarande kvar i magen. Har bf om en vecka precis idag. Har hoppats på att inte få gå över. Men som det känns just nu så tror jag snarare att jag kommer att gå över, kanske tom flera veckor! Lite negativ just nu.
  4. 2
    Jag har inte fått Här är bebisen fortfarande kvar i magen. Har bf om en vecka precis idag. Har hoppats på att inte få gå över. Men som det känns just nu så tror jag snarare att jag kommer att gå över, kanske tom flera veckor! Lite negativ just nu.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3

    Jag har inte fått

    har bf den 2/4. Ska till läkaren på torsdag. Hoppas att jag är mogen för igångsättning.
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  6. 3
    Jag har inte fått har bf den 2/4. Ska till läkaren på torsdag. Hoppas att jag är mogen för igångsättning.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Vi får hoppas att du slipper gå över flera veckor! Det är ju dock en 1 vecka kvar till BF så vi håller tummarna för att den kommer senast nästa vecka!

    Kram Kram
  8. 4
    Vi får hoppas att du slipper gå över flera veckor! Det är ju dock en 1 vecka kvar till BF så vi håller tummarna för att den kommer senast nästa vecka!

    Kram Kram
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Spännande å se om du är mogen på torsdag! Det kankse är jag som får den 2/4 i stället. Känns som om jag går över även med denna å blir det 4 dagara som med dottern blir det 31/3 men då fyller en kompis till dottern år så det datumet vill jag inte ha! Många tror på ett litet april skämt men dagen efter tycker jag är bättre! Om det inte kommer innnan vill säga!
  10. 5
    Spännande å se om du är mogen på torsdag! Det kankse är jag som får den 2/4 i stället. Känns som om jag går över även med denna å blir det 4 dagara som med dottern blir det 31/3 men då fyller en kompis till dottern år så det datumet vill jag inte ha! Många tror på ett litet april skämt men dagen efter tycker jag är bättre! Om det inte kommer innnan vill säga!
  11. Tjorven +6
    #6

    Jag har inte fått

    Hade BF den 15/3

    Räknar med att gå länge till.. Dottern är född på 42+2
  12. 6
    Jag har inte fått Hade BF den 15/3

    Räknar med att gå länge till.. Dottern är född på 42+2
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Inte ja mä! Bf nästa torsdga (29:e) men brukar gå över. Just nu känns det iofs som bäbisen tänker komma närmsta veckan....skum känsla....vet ej var den kommer från. Känns så långt ner med huvudet och liksom redo i de aktuella trakterna....svårt att förklara.....
  14. 7
    Inte ja mä! Bf nästa torsdga (29:e) men brukar gå över. Just nu känns det iofs som bäbisen tänker komma närmsta veckan....skum känsla....vet ej var den kommer från. Känns så långt ner med huvudet och liksom redo i de aktuella trakterna....svårt att förklara.....
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8

    Tittar man på bf-födda listan

    så borde vi vara MASSOR kvar här inne. Men jag antar att många står på bf-listan utan att vara aktiva och då försvinner de ju aldrig.
    Nåväl, jag är kvar, men har å andra sidan 11 dagar kvar till bf så jag skall inte räkna med annat ;-) Men äldsta sonen föddes 10 dagar innan bf, så kanske förvinner jag imorgon ;-) Nä, tror inte det, Rikars trivs nog för bra därinne i magen.
    Kram
  16. 8
    Tittar man på bf-födda listan så borde vi vara MASSOR kvar här inne. Men jag antar att många står på bf-listan utan att vara aktiva och då försvinner de ju aldrig.
    Nåväl, jag är kvar, men har å andra sidan 11 dagar kvar till bf så jag skall inte räkna med annat ;-) Men äldsta sonen föddes 10 dagar innan bf, så kanske förvinner jag imorgon ;-) Nä, tror inte det, Rikars trivs nog för bra därinne i magen.
    Kram
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Jag är kvar....
    känner mej ensam.... bf i morron...
  18. 9
    Jag är kvar....
    känner mej ensam.... bf i morron...
  19. Medlem sedan
    Jan 2006
    #10

    Jag är också lite

    rädd för att det ska bli ett aprilskämt Men jag hoppas också att jag är mogen imorgon och får sättas igång på fredag. Det vore skönt. Men jag vill vara riktigt mogen så jag inte riskerar snitt. Fast det gör man ju alltid förståss.

    Hoppas du inte behöver gå över så länge.
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  20. 10
    Jag är också lite rädd för att det ska bli ett aprilskämt Men jag hoppas också att jag är mogen imorgon och får sättas igång på fredag. Det vore skönt. Men jag vill vara riktigt mogen så jag inte riskerar snitt. Fast det gör man ju alltid förståss.

    Hoppas du inte behöver gå över så länge.
  21. Medlem sedan
    Jan 2006
    #11

    Känner också sådär

    som att det är på gång nu. Den kom idag. Men det kan också ha att göra med att jag börjar få saker färdiga här hemma.
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  22. 11
    Känner också sådär som att det är på gång nu. Den kom idag. Men det kan också ha att göra med att jag börjar få saker färdiga här hemma.
  23. Medlem sedan
    Feb 2005
    #12

    *räcker upp handen*

    Inte blev det den 20:e heller som jag trodde.. Plussar nog vidare till helgen iaf
  24. 12
    *räcker upp handen* Inte blev det den 20:e heller som jag trodde.. Plussar nog vidare till helgen iaf
  25. Medlem sedan
    Feb 2005
    #13

    Blir det som jag

    (min tjej föddes v42+3) så kommer den i helgen.. Jag gick tio dagar över tiden med andra barnet
  26. 13
    Blir det som jag (min tjej föddes v42+3) så kommer den i helgen.. Jag gick tio dagar över tiden med andra barnet
  27. Tjorven +6
    #14

    Blev du igångsatt då?? imt

    ..
  28. 14
    Blev du igångsatt då?? imt ..
  29. Medlem sedan
    Sep 2002
    #15
    Jag är oxå kvar. V 40+0 nästa torsdag, men har fått bf 28e av BM? Får nog fråga om det när jag skall dit i em *kliar huvet lite* . Har på sistonde funderat på om jag kommer att gå över bf även om jag fick då förra gången. Enligt BM kan vattnet mycket väl ha gåt för mig då pga GBS och jag var då helt stängd och omogen - och nu har jag inte GBS. Hur blir det då tro?

    Idag ärjag iallfall utsövd efter att johannes i all godhet ropade på Pappa inatt istället för mig Tack för det! Har visserligen vaknat massor av gånger och sprungit på toa, men har tack och lov somnat om igen!!

    Kramar
    R/E
  30. 15
    Jag är oxå kvar. V 40+0 nästa torsdag, men har fått bf 28e av BM? Får nog fråga om det när jag skall dit i em *kliar huvet lite* . Har på sistonde funderat på om jag kommer att gå över bf även om jag fick då förra gången. Enligt BM kan vattnet mycket väl ha gåt för mig då pga GBS och jag var då helt stängd och omogen - och nu har jag inte GBS. Hur blir det då tro?

    Idag ärjag iallfall utsövd efter att johannes i all godhet ropade på Pappa inatt istället för mig Tack för det! Har visserligen vaknat massor av gånger och sprungit på toa, men har tack och lov somnat om igen!!

    Kramar
    R/E
  31. Medlem sedan
    Jul 2001
    #16

    Jag är kvar

    till skillnad från sina storasyskon verkar lilla trean trivas bra i magen... Har inte BF förrän 10/4, men hoppas att den kommer innan dess, inte minst för att alla våra barnvakter är bortresta i påsk.
    Trean har sjunkit ner i magen rejält de senaste dagarna, ska till BM på fredag, hoppas att den ligger som den ska då! Blir inte riktigt klok på hur den ligger, men tror att det är baken som är uppåt i alla fall.
    *kram*
    Kristina med 3♥
  32. 16
    Jag är kvar till skillnad från sina storasyskon verkar lilla trean trivas bra i magen... Har inte BF förrän 10/4, men hoppas att den kommer innan dess, inte minst för att alla våra barnvakter är bortresta i påsk.
    Trean har sjunkit ner i magen rejält de senaste dagarna, ska till BM på fredag, hoppas att den ligger som den ska då! Blir inte riktigt klok på hur den ligger, men tror att det är baken som är uppåt i alla fall.
    *kram*
  33. Medlem sedan
    Feb 2005
    #17

    Nej, har lyckats komma igång

    själv med alla barn, så det vill jag ju den här gången också. Ska på UL på fredag igen, då är det plus två veckor, men är allt bra så kommer de inte att göra nåt då utan det blir nästa vecka.

    Det kommer igång snart för dig också! Kommer ihåg hur jobbigt jag tyckte det var att gå över de första ggrna, nu är jag van så jag tar det som det kommer.. Förr eller senare måste den ju komma ut!
  34. 17
    Nej, har lyckats komma igång själv med alla barn, så det vill jag ju den här gången också. Ska på UL på fredag igen, då är det plus två veckor, men är allt bra så kommer de inte att göra nåt då utan det blir nästa vecka.

    Det kommer igång snart för dig också! Kommer ihåg hur jobbigt jag tyckte det var att gå över de första ggrna, nu är jag van så jag tar det som det kommer.. Förr eller senare måste den ju komma ut!
  35. H med nr 4:a
    #18
    + 2 idag...
    Har inte gått över tidigare,men 4:an verkar trivas i magen : )
  36. 18
    + 2 idag...
    Har inte gått över tidigare,men 4:an verkar trivas i magen : )
  37. Medlem sedan
    Aug 2002
    #19
    Här är jag. Är 39 plus en (tror jag) idag.
  38. 19
    Här är jag. Är 39 plus en (tror jag) idag.
  39. FiaLisa76
    #20
    Jag är här.... Bf på Lördag. Skriver inte så mycket men läser varje dag...
    FiaLisa m nr 3
  40. 20
    Jag är här.... Bf på Lördag. Skriver inte så mycket men läser varje dag...
    FiaLisa m nr 3
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. vilka har inte fått tänder
    By elin med vira in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 19:33
  2. Vilka har inte fått mens?
    By Tove m. pojkarna in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 22:21
  3. Vilka e det som inte har fått än???
    By Pao med V & V in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-23, 12:00
  4. Vilka har fått och..
    By emmaaxel in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 19:55
  5. vilka e vi som fått + här??? =)
    By kajsa1978 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 17:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar