Fortfarande inte bra i magen..
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Fortfarande inte bra i magen..

    har ont i magen och mår illa. Börjar misstänka att det magkatarr. Jag känner mig stressad inför hösten eftersom jag inte vet vad jag ska göra då. Plugga/söka nytt jobb.
    Blev inte bättre av att min chef ringde för någon timme sedan, kommer ni ihåg (tjatar) min jobbsituation? Har skickat in en tjänstledighetsansökan inför hösten och hon visste väll inte om hon kunde ge mig ledigt för de har behov av utbildade barnskötare. Men hon vill ju inte ha mig kvar... Hon undrade vad jag har sökt för utbidlningar, jag sa lite av varje. Hon var nog nyfiken men fick inget veta.

    Hon tyckte det var bra att jag sökte mig vidare efter det samtal vi haft tidigare. Inget oh vad synd jag höjer din lön med x kr. Nehejdå...

    Suck

    Aj min mage.

    Vill ju njuta av min sista tid som mammaledig. Snyft
    Anna m Isak aug03 & Adam feb06
  2. 1
    Fortfarande inte bra i magen.. har ont i magen och mår illa. Börjar misstänka att det magkatarr. Jag känner mig stressad inför hösten eftersom jag inte vet vad jag ska göra då. Plugga/söka nytt jobb.
    Blev inte bättre av att min chef ringde för någon timme sedan, kommer ni ihåg (tjatar) min jobbsituation? Har skickat in en tjänstledighetsansökan inför hösten och hon visste väll inte om hon kunde ge mig ledigt för de har behov av utbildade barnskötare. Men hon vill ju inte ha mig kvar... Hon undrade vad jag har sökt för utbidlningar, jag sa lite av varje. Hon var nog nyfiken men fick inget veta.

    Hon tyckte det var bra att jag sökte mig vidare efter det samtal vi haft tidigare. Inget oh vad synd jag höjer din lön med x kr. Nehejdå...

    Suck

    Aj min mage.

    Vill ju njuta av min sista tid som mammaledig. Snyft
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Jobbigt!!

    Både med magontet, illamåendet och idioten till chef!!!!

    Hoppas att det onda går över och att du får tjänstledigt!

    *kramar om*
    ..::Karin, mamma till Elias-02 & Ebba-06::..
    http://qurin.blogspot.com
  4. 2
    Jobbigt!! Både med magontet, illamåendet och idioten till chef!!!!

    Hoppas att det onda går över och att du får tjänstledigt!

    *kramar om*
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    *Kramar om* Ajaj din stackare inte särskilt kul med magkatarr och att du har en puckad chef gör ju INTE saken bättre...Blir så trött o less när jag hör hur du blir behandlad. Rent ut sagt för j******.

    Men jag känner igen mig själv lite i det du skriver för min chef har inte heller brytt sig särskilt mkt och nu är hon ju sååååååå bekymmrad eftersom jag är hemma för vab, Melvin har ÖI på höger öra nu...hrfmmmm men ialla fall så fungerar det inte att jobba med löner o ha en deadline varje månad när man har sjuka barn....så nu vet jag faktiskt inte om jag får sitta kvar med löner eller om dom flyttar på mig eftersom jag inte har en fast placering på löner. Är sååååå förbannad o besviken just nu så jag förstår hur du känner! Kämpa på tjejen o hoppas du hittar ett annat jobb eller en utbildning som känns rätt för dig! Ge dig inte och hoppas nu att din magkatarr ger med sig! Blev visst lite långt..men men. Du får gärna messa mig om du vill prata mer!

    Stooooooooooooor Kram till dig och dina små bus!
  6. 3
    *Kramar om* Ajaj din stackare inte särskilt kul med magkatarr och att du har en puckad chef gör ju INTE saken bättre...Blir så trött o less när jag hör hur du blir behandlad. Rent ut sagt för j******.

    Men jag känner igen mig själv lite i det du skriver för min chef har inte heller brytt sig särskilt mkt och nu är hon ju sååååååå bekymmrad eftersom jag är hemma för vab, Melvin har ÖI på höger öra nu...hrfmmmm men ialla fall så fungerar det inte att jobba med löner o ha en deadline varje månad när man har sjuka barn....så nu vet jag faktiskt inte om jag får sitta kvar med löner eller om dom flyttar på mig eftersom jag inte har en fast placering på löner. Är sååååå förbannad o besviken just nu så jag förstår hur du känner! Kämpa på tjejen o hoppas du hittar ett annat jobb eller en utbildning som känns rätt för dig! Ge dig inte och hoppas nu att din magkatarr ger med sig! Blev visst lite långt..men men. Du får gärna messa mig om du vill prata mer!

    Stooooooooooooor Kram till dig och dina små bus!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    Fy!

    Men din chef har ringt iaf, jag har inte hört något alls från varken chef eller kollegor. Jag hann ju inte jobba där så länge innan jag blev gravid, jobbade tot 8-9-mån. För o svara på din fråga här ovan så fick jag nog ett brev från chefen, tillsammans med kopian på på min ledighetsansökan men det är allt.

    Däremot så har nån annan som jobbar med det administrativa ringt mig 2 ggr o frågat när jag tänkt komma tillbaka o så, en trevlig kvinna som jag aldrig ens har träffat :/
    Vill ha nytt jobb

    Men förlåt, här gnäller jag av mig när du mår dåligt! Hoppas verkligen du slipper det där stället mer! Vad har du sökt för utbildningar?

    KRAM
    Veronica med Saga-03 och Tyra -06
    www.irenex3.blogspot.com
  8. 4
    Fy! Men din chef har ringt iaf, jag har inte hört något alls från varken chef eller kollegor. Jag hann ju inte jobba där så länge innan jag blev gravid, jobbade tot 8-9-mån. För o svara på din fråga här ovan så fick jag nog ett brev från chefen, tillsammans med kopian på på min ledighetsansökan men det är allt.

    Däremot så har nån annan som jobbar med det administrativa ringt mig 2 ggr o frågat när jag tänkt komma tillbaka o så, en trevlig kvinna som jag aldrig ens har träffat :/
    Vill ha nytt jobb

    Men förlåt, här gnäller jag av mig när du mår dåligt! Hoppas verkligen du slipper det där stället mer! Vad har du sökt för utbildningar?

    KRAM
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Klart du får gnälla också... hihi...

    Jag ju inte ensamrätt på det... asg.

    Jag har sökt en utbildning till Orginalare och en Hälsopedagogutbildning på Idrottshögskolan, 3 år...hua... Men tror itne jag kommer in på den sista. Tyvärr.

    Olika inriktning på utbildningar men jag vet ju itne riktigt vad jag vill göra så man får väll bredda sig. Ler.

    Hoppas verkligen du får ett bra och nytt jobb.

    Jag letar för ljus och lykta.

    kramis.

    Vi måste ses det var ju sååå länge sedan.
  10. 5
    Klart du får gnälla också... hihi...

    Jag ju inte ensamrätt på det... asg.

    Jag har sökt en utbildning till Orginalare och en Hälsopedagogutbildning på Idrottshögskolan, 3 år...hua... Men tror itne jag kommer in på den sista. Tyvärr.

    Olika inriktning på utbildningar men jag vet ju itne riktigt vad jag vill göra så man får väll bredda sig. Ler.

    Hoppas verkligen du får ett bra och nytt jobb.

    Jag letar för ljus och lykta.

    kramis.

    Vi måste ses det var ju sååå länge sedan.

Liknande trådar

  1. Fortfarande ont i magen ????
    By Yvonne67 in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-18, 20:36
  2. Magen fortfarande lös
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-26, 13:06
  3. Fortfarande med magen
    By uguntina in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 10:28
  4. Fortfarande ont i magen!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 14:14
  5. Fortfarande ont i magen :-(
    By Minama in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 11:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar