5 nya bilder i mitt album...
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    5 nya bilder i mitt album...

    finns att titta på för den som är nyfiken! Dock bara på Melvin eftersom storasyster är sååååååååååååååååå kameraskygg! Ha en bra dag alla!!
    Maria med Thea 040727 ,Melvin 060209 & Tyra 080227.
  2. 1
    5 nya bilder i mitt album... finns att titta på för den som är nyfiken! Dock bara på Melvin eftersom storasyster är sååååååååååååååååå kameraskygg! Ha en bra dag alla!!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Jag e nyfiken såklart!:)

    Alltså, de är så ljuvligt charmiga båda dina troll! Och Melvin har så mycket lyckligt bus i blicken på varenda bild! Vilken kul bild när han dricker vatten när han sitter i badet, de är för lustiga....Snygg i håret blev han också!
  4. 2
    Jag e nyfiken såklart!:) Alltså, de är så ljuvligt charmiga båda dina troll! Och Melvin har så mycket lyckligt bus i blicken på varenda bild! Vilken kul bild när han dricker vatten när han sitter i badet, de är för lustiga....Snygg i håret blev han också!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Åhhh, vad söt han är. Han är verkligen en stor kille nu, man ser i hans ansikte att han passerat bebisstadiet för länge sedan.Synd att storasyster inte vill fotas, snart vänder det så vill hon bara fotas! :-) Vi får kolla upp ett datum så att dom kan få busa loss på busfabriken!

    Kramar till er!
  6. 3
    Åhhh, vad söt han är. Han är verkligen en stor kille nu, man ser i hans ansikte att han passerat bebisstadiet för länge sedan.Synd att storasyster inte vill fotas, snart vänder det så vill hon bara fotas! :-) Vi får kolla upp ett datum så att dom kan få busa loss på busfabriken!

    Kramar till er!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Visst blev han tjusig min lille snutt!! Jo bilden när han dricker vatten i badkaret är ju bara sååååå härlig! Dom är så goa nu våra små bus!
  8. 4
    Visst blev han tjusig min lille snutt!! Jo bilden när han dricker vatten i badkaret är ju bara sååååå härlig! Dom är så goa nu våra små bus!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Såklart att vi ska estämma en dag snart så det verkligen blir av!! Visst blev han fin min lille snutt. Kan inte sluta att titta på han hihi. Thea ja...hon är för rolig, vill aldrig vara med på kort när jag fotar men när min kompis fotar då är hon inte lika svårflörtad hihi busunge där.!! Vi höres snart!!

    Kram kram
  10. 5
    Såklart att vi ska estämma en dag snart så det verkligen blir av!! Visst blev han fin min lille snutt. Kan inte sluta att titta på han hihi. Thea ja...hon är för rolig, vill aldrig vara med på kort när jag fotar men när min kompis fotar då är hon inte lika svårflörtad hihi busunge där.!! Vi höres snart!!

    Kram kram

Liknande trådar

  1. Nya bilder i mitt album
    By Nina med 3 busar in forum _0706 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 10:43
  2. UL-bilder i mitt Album
    By Alicen in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 18:28
  3. Nya bilder i mitt album...
    By Helene o Saga in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 17:31
  4. Nya bilder i mitt album
    By RHWH in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 18:01
  5. Bilder i mitt album
    By RHWH m R -04 o v.30 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 14:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar