Konstaterat missfall...
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Konstaterat missfall...

    Japp, nu är det konstaterat, det jag redan visste. Min blödning är ett missfall...
    Idag blödde jag nog ut den lill* för det kom en fors av blod med en stor klump i...

    Redan nu ser jag fram emot att få försöka bli gravid igen och läkaren sa att när min nästa mens kommer så kör vi igång med ägglossningsstimulerande igen. Och jag känner stort hopp om att bli gravid igen...

    Nån bebis -07 blir det inte för mig, men en -08 blir precis lika bra!

    Kram på er och tack för denna tiden. Kommer nog att titta till er lite emellanåt om det är ok?

    *kramas*
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Konstaterat missfall... Japp, nu är det konstaterat, det jag redan visste. Min blödning är ett missfall...
    Idag blödde jag nog ut den lill* för det kom en fors av blod med en stor klump i...

    Redan nu ser jag fram emot att få försöka bli gravid igen och läkaren sa att när min nästa mens kommer så kör vi igång med ägglossningsstimulerande igen. Och jag känner stort hopp om att bli gravid igen...

    Nån bebis -07 blir det inte för mig, men en -08 blir precis lika bra!

    Kram på er och tack för denna tiden. Kommer nog att titta till er lite emellanåt om det är ok?

    *kramas*
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Å Tindragull! Jag håller alla fingrar och alla tår för att det går vägen bums nästa gång! Lova att du kommer in och hälsar på - och berättar! (vi lär nog kika efter dig också i andra grupper *stor kram*
  4. 2
    Å Tindragull! Jag håller alla fingrar och alla tår för att det går vägen bums nästa gång! Lova att du kommer in och hälsar på - och berättar! (vi lär nog kika efter dig också i andra grupper *stor kram*
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    *kramar om*

    Det känns så tungt och svårt med missfall. Jag förstår att det var en efterlängtad graviditet.

    Jag önskar dig all lycka till med ny graviditet och ägglossningsstimulering. Pergotime? Positivt i barnlängtanssammanhang är att du blivit gravid två gånger, så jag hoppas att du snart blir gravid igen.

    Sköt om dig nu och försök att få tid att pyssla om dig själv.

    Varma kramar/Elisabeth
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~

    Elisabeth med *Vendela*, Vilda, *Vega*, Ville och Mirakel nr 5 med bf 5 maj 2010

    Vendelas minnessida: www.zoieli.se/vendela
    Blogg om glädje och sorg: www.zoieli.blogspot.com
    Mejl: [email protected]

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~
  6. 3
    *kramar om* Det känns så tungt och svårt med missfall. Jag förstår att det var en efterlängtad graviditet.

    Jag önskar dig all lycka till med ny graviditet och ägglossningsstimulering. Pergotime? Positivt i barnlängtanssammanhang är att du blivit gravid två gånger, så jag hoppas att du snart blir gravid igen.

    Sköt om dig nu och försök att få tid att pyssla om dig själv.

    Varma kramar/Elisabeth
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    Varma tröstkramar.....

    har inte riktigt ord. Hoppas innerligt att ni blir gravida och det snart, ska hålla utkik efter dig så att du vet ;-) Det bara MÅSTE gå nästa gång.
    Jättekramar
    Älskar mina troll ♥ Emil ♥ Oskar ♥ Viktor ♥ Vilma ♥ Nova ♥
  8. 4
    Varma tröstkramar..... har inte riktigt ord. Hoppas innerligt att ni blir gravida och det snart, ska hålla utkik efter dig så att du vet ;-) Det bara MÅSTE gå nästa gång.
    Jättekramar
  9. triss...
    #5
    håller tummarna för en liten 08. många kramar...
  10. 5
    håller tummarna för en liten 08. många kramar...
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Åh, vad tråkigt gumman...måste vara tungt just nu, hoppas ni får en 08 bebis så snart som möjligt...många kramar
  12. 6
    Åh, vad tråkigt gumman...måste vara tungt just nu, hoppas ni får en 08 bebis så snart som möjligt...många kramar
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Usch då, det var tråkigt gumman. Hoppas det går vägen nästa gång. Och absolut måste du titta in och säga hej! STOR kram på dig!
  14. 7
    Usch då, det var tråkigt gumman. Hoppas det går vägen nästa gång. Och absolut måste du titta in och säga hej! STOR kram på dig!
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8

    Jag lovar!

    Så fort jag plussar igen ska jag rusa hit och skvallra... Glöm inte bort mig då!

    Kram!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  16. 8
    Jag lovar! Så fort jag plussar igen ska jag rusa hit och skvallra... Glöm inte bort mig då!

    Kram!
  17. Medlem sedan
    Oct 2004
    #9

    Mycket efterlängtad...

    efter 2½ års kämpande så tog det sig på första kuren pergotime. Så antagligen är det "bara" min uteblivna ÄL som hindrat att bli gravid.

    Har i alla fall stort hopp om att snart bli gravid igen och när nästa "riktiga" mens kommer så blir det pergo igen.

    Tack för kramar!

    Kram!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  18. 9
    Mycket efterlängtad... efter 2½ års kämpande så tog det sig på första kuren pergotime. Så antagligen är det "bara" min uteblivna ÄL som hindrat att bli gravid.

    Har i alla fall stort hopp om att snart bli gravid igen och när nästa "riktiga" mens kommer så blir det pergo igen.

    Tack för kramar!

    Kram!
  19. Medlem sedan
    Oct 2004
    #10

    Tack!

    Ja, nästa gång SKA det gå bra...

    Lovar att skvallra härinne om/när jag plussar!

    Kram
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  20. 10
    Tack! Ja, nästa gång SKA det gå bra...

    Lovar att skvallra härinne om/när jag plussar!

    Kram
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11

    Tack!

    Ja, en -08 får det bli!

    Kram!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  22. 11
    Tack! Ja, en -08 får det bli!

    Kram!
  23. Medlem sedan
    Oct 2004
    #12

    Ja...

    visst är det tråkigt, men jag har ändå hopp om en ny graviditet snart och hopp om bebis i slutänden av graviditeten...

    Kram
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  24. 12
    Ja... visst är det tråkigt, men jag har ändå hopp om en ny graviditet snart och hopp om bebis i slutänden av graviditeten...

    Kram
  25. Medlem sedan
    Oct 2004
    #13

    Ja...

    Viosst är det tråkigt. Fast jag har hopp inför framtida graviditet och jag livar att skvallra härinne då... Tittar nog till er ibland i alla fall...

    Kram!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  26. 13
    Ja... Viosst är det tråkigt. Fast jag har hopp inför framtida graviditet och jag livar att skvallra härinne då... Tittar nog till er ibland i alla fall...

    Kram!
  27. Barnlösa jag
    #14

    Fy så hemskt!

    Det enda jag kan säga är väl att jag hoppas du repar dig rent fysiskt snart och kan köra på igen nästa gång vid äl.Du kommer att bi gravid och då får vi alla glädjas med dig!
  28. 14
    Fy så hemskt! Det enda jag kan säga är väl att jag hoppas du repar dig rent fysiskt snart och kan köra på igen nästa gång vid äl.Du kommer att bi gravid och då får vi alla glädjas med dig!
  29. Medlem sedan
    Oct 2004
    #15

    Ja...

    rent fysiskt så sa läkaren att vid nästa mens ska jag få hjälp med ÄL igen och då är det bara att tuta & köra...
    Hoppas att det tar sig fort då och jag lovar att berätta för er när jag får mitt efterlängtade plus igen!'

    Kram
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  30. 15
    Ja... rent fysiskt så sa läkaren att vid nästa mens ska jag få hjälp med ÄL igen och då är det bara att tuta & köra...
    Hoppas att det tar sig fort då och jag lovar att berätta för er när jag får mitt efterlängtade plus igen!'

    Kram
  31. Lyckliga mamman
    #16

    Det är hemskt

    Finns inget annat att säga, jag lider med dig! Har tyvärr gjort det tre gånger och det blir inte lättare. Hoppas att du slipper att ha ont och att blödningen lugnar sig nu när det har kommit ut.

    Stor kram tjejen!!
  32. 16
    Det är hemskt Finns inget annat att säga, jag lider med dig! Har tyvärr gjort det tre gånger och det blir inte lättare. Hoppas att du slipper att ha ont och att blödningen lugnar sig nu när det har kommit ut.

    Stor kram tjejen!!
  33. Medlem sedan
    Oct 2004
    #17

    Kram tebax!

    Blödningen verkar ha lugnat sig något nu och jag har stort hopp om framtida graviditet...

    Kram!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  34. 17
    Kram tebax! Blödningen verkar ha lugnat sig något nu och jag har stort hopp om framtida graviditet...

    Kram!
  35. Lyckliga mamman
    #18

    Skönt att

    det har slutat lite. Håller tummarna att det flyttar in en liten i magen på dig fort nu!
  36. 18
    Skönt att det har slutat lite. Håller tummarna att det flyttar in en liten i magen på dig fort nu!
  37. *Tjejen*
    #19

    Åh nej

    tycker så synd om dig - har inte ord.

    Många kramar kommer här i alla fall och jag ser fram emot att få se ditt nick på en
    -08-ankomstgrupp mycket snart.

    Kramar
  38. 19
    Åh nej tycker så synd om dig - har inte ord.

    Många kramar kommer här i alla fall och jag ser fram emot att få se ditt nick på en
    -08-ankomstgrupp mycket snart.

    Kramar
  39. Dreitill
    #20

    Många

    kramar från mej. Vet ju hur svårt det är att få ett sådant besked. Vet ju att du kämpat mer än de flesta.
    Bra att du i all sorg orkar se framåt mot nästa år och en liten 08. Kommer att kika till dej och hålla ett öga som vanligt.
  40. 20
    Många kramar från mej. Vet ju hur svårt det är att få ett sådant besked. Vet ju att du kämpat mer än de flesta.
    Bra att du i all sorg orkar se framåt mot nästa år och en liten 08. Kommer att kika till dej och hålla ett öga som vanligt.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Så var det konstaterat...
    By Ledsen syster in forum Ensamförälder
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-09-17, 11:58
  2. Jag har konstaterat...
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 13:50
  3. Så var det konstaterat..
    By monstercat in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 13:06
  4. MF konstaterat!
    By Tindragull in forum Försöker bli med barn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 14:10
  5. Så har vi konstaterat att
    By Jämställd pappa in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 17:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar