Opererad.
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Opererad.

    Har precis kommit hem (själv) från en lång dag på sjukhuset. Nu är min sambo opererad, (diskbråck). Han ligger på uppvak och allt har tydligen gått bra.Skönt.
    Vi kom till avdelningen klockan sju imorse. Han fick inget rum och fick ligga i korridoren. Kvart över två åkte jag ifrån honom då han fick sövas. Usch det kändes helt hemskt, hade en stor klump i halsen när jag gick därifrån. Men men, som sagt så har allt gått bra, säger dom...

    Imorrn ska jag röntgas en sista gång, CTG röntgen. Sen ska de fastställa epelipsin. Håll nu tummarna för mig att det inte är epelipsi. Skulle ju vara en enorm lättnad, det är ju en massa hinder som lossnar.

    Jag har en borrmasking nermot murran...AJJJ!!:S Men..jag är väl inte ensam..eller?

    Kram på er alla tjockismagar!
  2. 1
    Opererad. Har precis kommit hem (själv) från en lång dag på sjukhuset. Nu är min sambo opererad, (diskbråck). Han ligger på uppvak och allt har tydligen gått bra.Skönt.
    Vi kom till avdelningen klockan sju imorse. Han fick inget rum och fick ligga i korridoren. Kvart över två åkte jag ifrån honom då han fick sövas. Usch det kändes helt hemskt, hade en stor klump i halsen när jag gick därifrån. Men men, som sagt så har allt gått bra, säger dom...

    Imorrn ska jag röntgas en sista gång, CTG röntgen. Sen ska de fastställa epelipsin. Håll nu tummarna för mig att det inte är epelipsi. Skulle ju vara en enorm lättnad, det är ju en massa hinder som lossnar.

    Jag har en borrmasking nermot murran...AJJJ!!:S Men..jag är väl inte ensam..eller?

    Kram på er alla tjockismagar!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Skönt att det gått bra förstår att du blir orolig, operationer är aldrig nåt kul

    Hoppas allt går bra imorrn hos doktorn o att det visar sig int vara EP.

    Vi har likadana borrmaskiner

    Kram, Nilo
  4. 2
    Skönt att det gått bra förstår att du blir orolig, operationer är aldrig nåt kul

    Hoppas allt går bra imorrn hos doktorn o att det visar sig int vara EP.

    Vi har likadana borrmaskiner

    Kram, Nilo
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3
    skönt att allt gått bra o lycka till med din röntgen.. som nilo säger borrmaskin har vi alla införskaffat..haha..kram på dig..
  6. 3
    skönt att allt gått bra o lycka till med din röntgen.. som nilo säger borrmaskin har vi alla införskaffat..haha..kram på dig..

Liknande trådar

  1. Nu är jag opererad!
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-06-25, 09:02
  2. Opererad.
    By ar72 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 21:34
  3. Jag är opererad!
    By Hildegard in forum Ordet är fritt
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 15:19
  4. Så var jag opererad...
    By Bebissugen! in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 19:23
  5. Nu är hon opererad!!
    By sarawn in forum _0505 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 00:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar