God Morgon alla!!
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    God Morgon alla!!

    Wow vilket underbart väder......ÄNTLIGEN har våren kommit hit! LYCKA Vet igentligen inte vad jag ville säga med det hät inlägget men jag önskar er alla goa tjejer och barn en underbar dag!

    Kramis
    Maria med Thea 040727 ,Melvin 060209 & Tyra 080227.
  2. 1
    God Morgon alla!! Wow vilket underbart väder......ÄNTLIGEN har våren kommit hit! LYCKA Vet igentligen inte vad jag ville säga med det hät inlägget men jag önskar er alla goa tjejer och barn en underbar dag!

    Kramis
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Gomorron på dig med! :)

    Här lyser våren med sin frånvaro...regntung himmel o inte alls skönt ute så Ebba o jag håller oss inne på förmiddagen. Önskar dig en härlig dag med
    ..::Karin, mamma till Elias-02 & Ebba-06::..
    http://qurin.blogspot.com
  4. 2
    Gomorron på dig med! :) Här lyser våren med sin frånvaro...regntung himmel o inte alls skönt ute så Ebba o jag håller oss inne på förmiddagen. Önskar dig en härlig dag med
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Godförmiddag!
    Tyvärr ingen sol här, men ditt inlägg gör en glad!
  6. 3
    Godförmiddag!
    Tyvärr ingen sol här, men ditt inlägg gör en glad!
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Vi kunde ju ha sets...

    kram
  8. 4
    Vi kunde ju ha sets...

    kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Hade ni så fint väder... Ja det var nog vi på östkusen som fick mulet och halvkallt... Skönt att våren har kommit och hoppas att den får stanna...

    För någon vecka sedan då den kom här, och sedan försvann men det hör inte hit , så blev jag som en tonåring igen och fick spratt i benen och tog glädjehopp ute... Än finns det krut i gumman. asg.

    kram
  10. 5
    Hade ni så fint väder... Ja det var nog vi på östkusen som fick mulet och halvkallt... Skönt att våren har kommit och hoppas att den får stanna...

    För någon vecka sedan då den kom här, och sedan försvann men det hör inte hit , så blev jag som en tonåring igen och fick spratt i benen och tog glädjehopp ute... Än finns det krut i gumman. asg.

    kram
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Hihi ja vårkänslor är inte o leka med.... Idag är det ännu varmare och vi har precis varit nere på brandstationen med ett kompispar och deras dotter o tittat på brandbilarna och jag kan tala om att Melvin tyckte detta var skitkul!!

    Kramis
  12. 6
    Hihi ja vårkänslor är inte o leka med.... Idag är det ännu varmare och vi har precis varit nere på brandstationen med ett kompispar och deras dotter o tittat på brandbilarna och jag kan tala om att Melvin tyckte detta var skitkul!!

    Kramis

Liknande trådar

  1. God morgon alla!
    By GiMTL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 13:55
  2. God morgon, alla!
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 08:05
  3. God morgon alla :)
    By Katarina m O&A in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 09:57
  4. God morgon alla!
    By GuM in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 14:34
  5. God morgon alla!
    By Helene o Saga in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 13:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar