hej allihop!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    hej allihop!

    Jag är ny i den här gruppen, eftersom jag hållt till i september tidigare. Men jag var på UL i fredags och bebban/bebben hade visst flyttat in tidigare! Nu har jag BF 22/8 istället- skönt att det var åt det hållet och inte senare.... Jag heter Annica är 33 år bor med man och 4 pudlar i Stallarholmen/Strängnäs och väntar min första! Härligt var det att få se pysslingen på bild- vilken rulle det var därinne i magen!
    Kram på er alla!
  2. 1
    hej allihop! Jag är ny i den här gruppen, eftersom jag hållt till i september tidigare. Men jag var på UL i fredags och bebban/bebben hade visst flyttat in tidigare! Nu har jag BF 22/8 istället- skönt att det var åt det hållet och inte senare.... Jag heter Annica är 33 år bor med man och 4 pudlar i Stallarholmen/Strängnäs och väntar min första! Härligt var det att få se pysslingen på bild- vilken rulle det var därinne i magen!
    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Hej och välkommen hit.. Skönt att bli flyttade åt "rätt" håll.
    Jag heter Anne-Christine och är 31 år, blir 32 inna bebis kommer. Väntar också vårt första barn.
    Visste är det härligt att se den lill* på bild och få bekräftelse att den finns där. Jag har BF den 6/8, du kan skriva in deig på BF listan som finns här någon stanns.
    Kramisar!
  4. 2
    Hej och välkommen hit.. Skönt att bli flyttade åt "rätt" håll.
    Jag heter Anne-Christine och är 31 år, blir 32 inna bebis kommer. Väntar också vårt första barn.
    Visste är det härligt att se den lill* på bild och få bekräftelse att den finns där. Jag har BF den 6/8, du kan skriva in deig på BF listan som finns här någon stanns.
    Kramisar!
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Välkommen in till oss!!! Jag kallas för Tess är 30 år & bor i Uppsala väntar min första nästan samma dag som du 23 aug....ja visst e det härligt att se de på UL!! kram tillbaks!
  6. 3
    Välkommen in till oss!!! Jag kallas för Tess är 30 år & bor i Uppsala väntar min första nästan samma dag som du 23 aug....ja visst e det härligt att se de på UL!! kram tillbaks!
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Välkommen! Ida heter jag, hinner fylla 23 innan ankomst! Jag väntar också min första den 24:e! Bor i Falun med sambo o katt!
  8. 4
    Välkommen! Ida heter jag, hinner fylla 23 innan ankomst! Jag väntar också min första den 24:e! Bor i Falun med sambo o katt!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Välkommen! Då har vi bf på samma dag.
  10. 5
    Välkommen! Då har vi bf på samma dag.
  11. Milla m F+bf27/8
    #6
    Välkommen hit till oss!!!! Jag tycker att det är lika roligt varje gång vi blir fler här inne! Milla heter jag och väntar nr2 den 27/8, har en dotter på 4 år sen tidigare. Hoppas att du ska trivas här hos oss!
  12. 6
    Välkommen hit till oss!!!! Jag tycker att det är lika roligt varje gång vi blir fler här inne! Milla heter jag och väntar nr2 den 27/8, har en dotter på 4 år sen tidigare. Hoppas att du ska trivas här hos oss!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Hej hej! Augustigruppen är toppen, så jag tror du ska trivas hos oss! Kul med fler trettioplussare som ska ha sitt första, själv är jag hela 37 och väntar nu på mitt första barn. Välkommen hit!
  14. 7
    Hej hej! Augustigruppen är toppen, så jag tror du ska trivas hos oss! Kul med fler trettioplussare som ska ha sitt första, själv är jag hela 37 och väntar nu på mitt första barn. Välkommen hit!
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Vad trevligt att bli flyttad så lång åt "rätt" håll! Välkommen hit! Jag väntar nr 3 o bor i sydöstra Sthlm. Mer om mig i infot!
  16. 8
    Vad trevligt att bli flyttad så lång åt "rätt" håll! Välkommen hit! Jag väntar nr 3 o bor i sydöstra Sthlm. Mer om mig i infot!
  17. Medlem sedan
    Jan 2007
    #9
    Hej och välkommen
  18. 9
    Hej och välkommen
  19. Medlem sedan
    Apr 2006
    #10
    Hej och välkommen hit!
  20. 10
    Hej och välkommen hit!
  21. Medlem sedan
    Feb 2007
    #11
    Välkommen.
    Då har du samma bf som jag oxo. Själv blir jag 30 strax efter krabban e född. Mitt första och bor i Solna.
  22. 11
    Välkommen.
    Då har du samma bf som jag oxo. Själv blir jag 30 strax efter krabban e född. Mitt första och bor i Solna.
  23. Medlem sedan
    Sep 2002
    #12

    Välkommen hit!

    Och grattis till bebisen i magen!

    Jag väntar mitt tredje bustroll, är 33 år och bor i Göteborg.

    Hoppas du kommer att trivas här i augustigruppen!
  24. 12
    Välkommen hit! Och grattis till bebisen i magen!

    Jag väntar mitt tredje bustroll, är 33 år och bor i Göteborg.

    Hoppas du kommer att trivas här i augustigruppen!
  25. Medlem sedan
    Nov 2002
    #13
    Grattis och välkommen hit! Jag tror säkert att du kommer att trivas i augustigruppen.
  26. 13
    Grattis och välkommen hit! Jag tror säkert att du kommer att trivas i augustigruppen.
  27. Medlem sedan
    Jan 2007
    #14
    Välkommen, regga dig gärna på vår augustibebisar hemsida... www.snoa.se/0708
    Loella 040302 & Olivia 070810 - http://ellaplupp.wordpress.com/
  28. 14
    Välkommen, regga dig gärna på vår augustibebisar hemsida... www.snoa.se/0708
  29. Medlem sedan
    Jan 2003
    #15
    Välkommen hit! *imt*
  30. 15
    Välkommen hit! *imt*
  31. Medlem sedan
    Feb 2007
    #16
    Välkommen hit
    Jag blev flyttad åt andra hållet efter mitt ul Från 14/8 till 4/9, så jag borde byta till septembergruppen. Men jag blir kvar här har ju vart här så länge. Det är en jätte mysig grupp
  32. 16
    Välkommen hit
    Jag blev flyttad åt andra hållet efter mitt ul Från 14/8 till 4/9, så jag borde byta till septembergruppen. Men jag blir kvar här har ju vart här så länge. Det är en jätte mysig grupp

Liknande trådar

  1. Hej allihop!
    By norpisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 13:33
  2. God jul allihop!
    By picar in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 01:02
  3. God Jul allihop!
    By Zinita in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 12:39
  4. Hej allihop!
    By Yttan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 11:52
  5. Hej på er allihop!
    By lisa med ada in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 23:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar