Spöken
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Spöken

    Är det någon här som har erfarenheter av spöken? Min granne har i sitt gamla hus otrevliga spöken och jag känner att detta är sant men många tycker att man pratar i nattmössan. Medan andra förstår.Som barn hade vi ett spöke i vårt hus men det var godartat. Finns här fler med spökerfarenheter?
  2. 1
    Spöken Är det någon här som har erfarenheter av spöken? Min granne har i sitt gamla hus otrevliga spöken och jag känner att detta är sant men många tycker att man pratar i nattmössan. Medan andra förstår.Som barn hade vi ett spöke i vårt hus men det var godartat. Finns här fler med spökerfarenheter?
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Nja, inte värst med personlig erfarenhet, men Det okända tittar jag jämt på, med spänning!
  4. 2
    Nja, inte värst med personlig erfarenhet, men Det okända tittar jag jämt på, med spänning!
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Nej, mina spöken är fnissande högar under lakan som ropar "huuu - nu blir du väl rädd mamma". Men jag vågar inte riktigt säga att jag itne tror på spöken, för tänk om nåt elakt spöke vill visa att jag har fel då!
  6. 3
    Nej, mina spöken är fnissande högar under lakan som ropar "huuu - nu blir du väl rädd mamma". Men jag vågar inte riktigt säga att jag itne tror på spöken, för tänk om nåt elakt spöke vill visa att jag har fel då!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4
    Japp, det spökar hos oss på jobbet, och sen våran chefsbarnmorska dog har det blivit värre.
  8. 4
    Japp, det spökar hos oss på jobbet, och sen våran chefsbarnmorska dog har det blivit värre.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Här spökar det lite då och då. Bara snälla spöken
  10. 5
    Här spökar det lite då och då. Bara snälla spöken

Liknande trådar

  1. Det här med att se spöken...
    By sisla in forum Ordet är fritt
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2012-02-27, 18:35
  2. Spöken?
    By Mollsan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 18:43
  3. Om spöken
    By -Dellen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 08:45
  4. spöken?
    By _jennifer_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 11:20
  5. Spöken ;)
    By bibbi83 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 12:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar