Hemma igen!
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Hemma igen!

    Grattis alla 8-åringar!!!

    Vi har haft det suveränt!!!

    Det började med 35 cm nysnö och sen var det perfekt i backarna hela veckan. Vi har haft två dagar med strålande sol, två dagar växlande molnighet och två dagar snöfall (de två första dagarna snöade det). Inga liftköer, jättemånga backar att åka i och jättefin usikt. Vi var i Klövsjö förra året men Bydalen slår det mesta tror jag. Kanonbra off-pist åkning också. Alva lärde sig att åka helt själv iår och klarar de flesta backarna om de inte är för branta. Melvin har blivit mycket säkrare från förra året då det kunde vara svårt att bromsa ibland. Jag hade hjärtat i halsgropen då men nu var det full kontroll. Melvin ser kul ut för han är alldeles vit runt ögonen och brun på kinderna! Jag är också nöjd för jag kunde åka mycket trots gravidmagen.
    Vi ska boka in oss för en vecka nästa år också! :-)

    /Carina
  2. 1
    Hemma igen! Grattis alla 8-åringar!!!

    Vi har haft det suveränt!!!

    Det började med 35 cm nysnö och sen var det perfekt i backarna hela veckan. Vi har haft två dagar med strålande sol, två dagar växlande molnighet och två dagar snöfall (de två första dagarna snöade det). Inga liftköer, jättemånga backar att åka i och jättefin usikt. Vi var i Klövsjö förra året men Bydalen slår det mesta tror jag. Kanonbra off-pist åkning också. Alva lärde sig att åka helt själv iår och klarar de flesta backarna om de inte är för branta. Melvin har blivit mycket säkrare från förra året då det kunde vara svårt att bromsa ibland. Jag hade hjärtat i halsgropen då men nu var det full kontroll. Melvin ser kul ut för han är alldeles vit runt ögonen och brun på kinderna! Jag är också nöjd för jag kunde åka mycket trots gravidmagen.
    Vi ska boka in oss för en vecka nästa år också! :-)

    /Carina
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    #2
    Välkommen hem. Låter som en underbar vecka.
  4. 2
    Välkommen hem. Låter som en underbar vecka.

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. Hemma igen
    By Julborg in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 08:25
  3. Så var man hemma igen då...
    By Ziggy in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 07:37
  4. Hemma igen...
    By Dupin in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 09:06
  5. hemma igen
    By S-SWE in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 19:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar