hej gumman!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    hej gumman!

    jag kan nog! jag har en annan tråd ute i första hand, men har inte fått svar på det. I så fall kan vi nog komma in en sväng. Vilken tid har du tänkt dig?
    har du kollat på guppi?
    kram
  2. 1
    hej gumman! jag kan nog! jag har en annan tråd ute i första hand, men har inte fått svar på det. I så fall kan vi nog komma in en sväng. Vilken tid har du tänkt dig?
    har du kollat på guppi?
    kram
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Nä har inte kollat på guppi, det finns ju bara inne i femman så jag har inte kommit så långt än.... fast det finns på backa också va?

    Det blir nog lite senare idag iså fall. Seth har varit vaken sen 4 (3 enligt vintertid) så jag ska försöka mig på ett nytt läggnings försök om en stund.

    Men framåt 12-13 kanske.... hör av dig om du kan! Hade varit jätte kul!
  4. 2
    Nä har inte kollat på guppi, det finns ju bara inne i femman så jag har inte kommit så långt än.... fast det finns på backa också va?

    Det blir nog lite senare idag iså fall. Seth har varit vaken sen 4 (3 enligt vintertid) så jag ska försöka mig på ett nytt läggnings försök om en stund.

    Men framåt 12-13 kanske.... hör av dig om du kan! Hade varit jätte kul!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    hej igen!

    den tiden är inte superbäst för oss, det är mitt i sannas sovtid. men kan du inte göra så att när du åker in mot stan så skickar du ett sms så ser vi vad klockan är?hoppas ddu fick honom att somna om. kram
  6. 3
    hej igen! den tiden är inte superbäst för oss, det är mitt i sannas sovtid. men kan du inte göra så att när du åker in mot stan så skickar du ett sms så ser vi vad klockan är?hoppas ddu fick honom att somna om. kram
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Jaoo han somnade om i 2 timmar. Jätte skönt. Jag messar så ser vi om ni kan komma eller inte... kram!
  8. 4
    Jaoo han somnade om i 2 timmar. Jätte skönt. Jag messar så ser vi om ni kan komma eller inte... kram!

Liknande trådar

  1. Lilla gumman
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-05-12, 20:41
  2. yeny! Hur mår du gumman?
    By Hemliga Busan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-08, 22:30
  3. Åh Gumman
    By bambuu in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 22:08
  4. Cami Gumman!
    By J m K&L in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-31, 20:07
  5. Nettan gumman!
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 10:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar