Ni kan inte fatta..
Ordet är fritt
  1. Marmelad
    #1

    Ni kan inte fatta..

    ...vilket fantastiskt väder det varit här i Åre idag, dottern satt ute på sin balkong i bikini och solade *s*. Vi kom upp vid tre ungefär, då var det fortfarande riktigt varmt.

    Nu har jag redan ruinerat mig genom att handla på Sveriges typ dyraste ICA. Sen fixade dottern och hennes kompisar middag och så blev en del systermys framförallt (och lite mamma-stora dotter-mys).

    Imorgon ska vi ta det lugnt bara, sen ska vi göra byn, promenera i det härliga vädret, käka lunch, fika och sen träffa dottern när hon kommer hem vid tvåtiden. Och så skulle vi bli bjudna på middag igen .

    Skidor får det nog bli på tisdag först.
  2. 1
    Ni kan inte fatta.. ...vilket fantastiskt väder det varit här i Åre idag, dottern satt ute på sin balkong i bikini och solade *s*. Vi kom upp vid tre ungefär, då var det fortfarande riktigt varmt.

    Nu har jag redan ruinerat mig genom att handla på Sveriges typ dyraste ICA. Sen fixade dottern och hennes kompisar middag och så blev en del systermys framförallt (och lite mamma-stora dotter-mys).

    Imorgon ska vi ta det lugnt bara, sen ska vi göra byn, promenera i det härliga vädret, käka lunch, fika och sen träffa dottern när hon kommer hem vid tvåtiden. Och så skulle vi bli bjudna på middag igen .

    Skidor får det nog bli på tisdag först.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Hmmm...

    Känner jag igen din avatar eller liknar den bara någon annans? Eller har du bytt nick från något annat?

    Låter som en helt ok dag (förutom dyr mataffär då *s*) - här lite längre södeut i Sverige har det också varit en fin dag som tagit musten ur både stor och liten. VArför ska man behöva bli så attans trött när solen och våren äntligen är här??
  4. 2
    Hmmm... Känner jag igen din avatar eller liknar den bara någon annans? Eller har du bytt nick från något annat?

    Låter som en helt ok dag (förutom dyr mataffär då *s*) - här lite längre södeut i Sverige har det också varit en fin dag som tagit musten ur både stor och liten. VArför ska man behöva bli så attans trött när solen och våren äntligen är här??
  5. -MaryT-
    #3
    Gött! Det har varit sådär varmt här också, det är helt klart läge för balkongsolning inom en snar framtid .
  6. 3
    Gött! Det har varit sådär varmt här också, det är helt klart läge för balkongsolning inom en snar framtid .
  7. Marmelad
    #4
    Gammal avatar, nytt nick .

    Det har varit rätt tröttsamt idag också, klockan ringde fyra imorse (OK fem då) och sen har vi bilat i tio timmar ungefär. Men när vi väl kom upp så var det ju såklart värt det!
  8. 4
    Gammal avatar, nytt nick .

    Det har varit rätt tröttsamt idag också, klockan ringde fyra imorse (OK fem då) och sen har vi bilat i tio timmar ungefär. Men när vi väl kom upp så var det ju såklart värt det!
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    *wowowowwo*vill inte höra.
    Vi har kompisar som åkte upp till Hemavan idag och vi hade erbjudande att åka upp några dagar, Det passar superilla men in i det sista så velade vi ( eller jag) Jag längtar så jag vill dö upp till "schlalomen" solen och lugnet.

    Vi brukar alltid handla och ta med oss alla middagar och lite ditt och datt i matväg. De har ju inte precis så mkt konkurrens affärerna på turistorterna.
  10. 5
    *wowowowwo*vill inte höra.
    Vi har kompisar som åkte upp till Hemavan idag och vi hade erbjudande att åka upp några dagar, Det passar superilla men in i det sista så velade vi ( eller jag) Jag längtar så jag vill dö upp till "schlalomen" solen och lugnet.

    Vi brukar alltid handla och ta med oss alla middagar och lite ditt och datt i matväg. De har ju inte precis så mkt konkurrens affärerna på turistorterna.
  11. Marmelad
    #6
    Jag funderar på att åka skidor i bikini. Eller nä förresten det fuderar jag inte alls på när jag tänker efter lite, verkar kallt när man ramlar *s*
  12. 6
    Jag funderar på att åka skidor i bikini. Eller nä förresten det fuderar jag inte alls på när jag tänker efter lite, verkar kallt när man ramlar *s*
  13. Marmelad
    #7
    Vi har tagit med en del, men stora dottern bor ju här så tja...hon handlar ju här VARJE vecka så vi ska väl stå ut ändå *s*. Det blev så fruktansvärt fullt i bilen i alla fall med bebis och hund och alla tillbehör, så vi fick inte ens plats med barnvagn utan har hyrt en häruppe! Så bara lite mat fick plats (mest hund- och barnmat och blöjor ).
  14. 7
    Vi har tagit med en del, men stora dottern bor ju här så tja...hon handlar ju här VARJE vecka så vi ska väl stå ut ändå *s*. Det blev så fruktansvärt fullt i bilen i alla fall med bebis och hund och alla tillbehör, så vi fick inte ens plats med barnvagn utan har hyrt en häruppe! Så bara lite mat fick plats (mest hund- och barnmat och blöjor ).
  15. -MaryT-
    #8
    Mäh....du ramlar väl inte?? *ser framför mig hur en bikiniklädd Kajsa svischar nerför backen*
  16. 8
    Mäh....du ramlar väl inte?? *ser framför mig hur en bikiniklädd Kajsa svischar nerför backen*

Liknande trådar

  1. kan inte fatta
    By milla g in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-22, 07:19
  2. Kan inte fatta!
    By Skånemamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 08:49
  3. Kan inte fatta det!
    By Vilma-Lia in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 17:12
  4. Kan inte fatta
    By one3 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 13:09
  5. JAG KAN INTE FATTA
    By nickan73 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 20:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar