Helgen över:(
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Helgen över:(

    Jaha, tiden går verkligen fort när man har roligt! Våran helg hos Flingan m. familj är redan slut Vi har haft jätte trevligt och "tvillingarna" har lekt,bråkat,pussats och badat ihop, precis som tvillingar brukar Tuva är helt nerkärad i Jonas SÅÅ gulligt!!
    Mammorna har shoppat som sig bör POP i Barkarby bjöd på finfina fynd , mestadels till just mammorna denna gång!
    På kvällen hade vi turen att få träffa Masrut, Liv och Livs pappa! Kul! Jag kan tala om att Masrut har världens finaste kulmage!
    På lördagen var vi på basar och fyndade barnkläder. Kanon!
    Efter middagsluren kom Peterlina och Samuel! Jättekul! Samisen var lika ljuvligt söt som vanligt. Dom där skrattgroparna kommer krossa flickhjärtan en vacker dag!

    Tågresan hem gick bra. En rolig grej hände. Milla satt och spanade en stund på folk som gick in och ut på toan. En kille kom svischande förbi och gick raskt in på toan. Ingen kunde undgå hans framfart. Då han gått in säger Milla högt och tydligt så halva tågvagnen hör "MAMMA, HAN TULLE BAJSA" Det fnittrades både högt och lågt i raderna Det skall tilläggas att han var på toa lääääänge dessutom!
  2. 1
    Helgen över:( Jaha, tiden går verkligen fort när man har roligt! Våran helg hos Flingan m. familj är redan slut Vi har haft jätte trevligt och "tvillingarna" har lekt,bråkat,pussats och badat ihop, precis som tvillingar brukar Tuva är helt nerkärad i Jonas SÅÅ gulligt!!
    Mammorna har shoppat som sig bör POP i Barkarby bjöd på finfina fynd , mestadels till just mammorna denna gång!
    På kvällen hade vi turen att få träffa Masrut, Liv och Livs pappa! Kul! Jag kan tala om att Masrut har världens finaste kulmage!
    På lördagen var vi på basar och fyndade barnkläder. Kanon!
    Efter middagsluren kom Peterlina och Samuel! Jättekul! Samisen var lika ljuvligt söt som vanligt. Dom där skrattgroparna kommer krossa flickhjärtan en vacker dag!

    Tågresan hem gick bra. En rolig grej hände. Milla satt och spanade en stund på folk som gick in och ut på toan. En kille kom svischande förbi och gick raskt in på toan. Ingen kunde undgå hans framfart. Då han gått in säger Milla högt och tydligt så halva tågvagnen hör "MAMMA, HAN TULLE BAJSA" Det fnittrades både högt och lågt i raderna Det skall tilläggas att han var på toa lääääänge dessutom!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    låter

    som en underbar helg
    guuud va rolig kommentar *skrattar*
    kramar i massor
  4. 2
    låter som en underbar helg
    guuud va rolig kommentar *skrattar*
    kramar i massor
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3
    Det var jättekul att träffas, även om jag kanske var lite lågmäld. Jag var bara inte på topp i helgen. Igår fick jag en nackspärr from hell som fortfarande har mig i sitt järngrepp...
    Men det var så gosigt att träffa Milla. Hoppas hon mådde bättre sen.

    Hehe, barn säger de sötaste saker!
    Det är extra kul när det handlar om andra... oftast är det ju mindre smickrande saker om en själv liksom.
  6. 3
    Det var jättekul att träffas, även om jag kanske var lite lågmäld. Jag var bara inte på topp i helgen. Igår fick jag en nackspärr from hell som fortfarande har mig i sitt järngrepp...
    Men det var så gosigt att träffa Milla. Hoppas hon mådde bättre sen.

    Hehe, barn säger de sötaste saker!
    Det är extra kul när det handlar om andra... oftast är det ju mindre smickrande saker om en själv liksom.
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4
    Perfekt helg låter det som - shopping och massa trevligt träffande och fikande.
    Ja, barnen säger roliga saker just nu... Men inte kul om det råkar drabba en själv...
  8. 4
    Perfekt helg låter det som - shopping och massa trevligt träffande och fikande.
    Ja, barnen säger roliga saker just nu... Men inte kul om det råkar drabba en själv...
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Kul!

    Tiden går fort när man har roligt! Själv har jag varit på tjejresa till Järvsö UTAN barn! SÅ skönt.
  10. 5
    Kul! Tiden går fort när man har roligt! Själv har jag varit på tjejresa till Järvsö UTAN barn! SÅ skönt.
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Ha ha, vilken rolig tös du har! Verkligen sinne för lines i rätt ögonblick. Och tack för komplimangen. Känner mig som en flodhäst idag, men antar att det sas om sju veckor övergående.... Kul att ses, och jag ser framemot sommaren. Kram
  12. 6
    Ha ha, vilken rolig tös du har! Verkligen sinne för lines i rätt ögonblick. Och tack för komplimangen. Känner mig som en flodhäst idag, men antar att det sas om sju veckor övergående.... Kul att ses, och jag ser framemot sommaren. Kram
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    Ja, nu är helgen över Vad fort det gick då! Som vi har planerat och längtat, känns som en evighet sen vi tjände pengar på att boka tågbiljett ju!

    Igår när jag tittade på aftonbladet på nätet fick Tuva se en bild på Zlatan, gissa vad hon ropade då? Japp! "Nonas!!" Och nog är de lite lika Jonas och Zlatan, i alla fall frisyren

    Milla är för härlig med sitt pratande! Hon är ju så himla medveten och verbal. Helkul att se skillnaderna på tvillingarna. Även om man börjar fundera lite på varför inte Tuva också sjunger lite för oss... Och talar om att nån tulle bajsa

    Nu måste vi planera nästa shoppipngresa, vi har ju fulsprit kvar ju! Jag trodde vi skulle tömma pavorna
  14. 7
    Ja, nu är helgen över Vad fort det gick då! Som vi har planerat och längtat, känns som en evighet sen vi tjände pengar på att boka tågbiljett ju!

    Igår när jag tittade på aftonbladet på nätet fick Tuva se en bild på Zlatan, gissa vad hon ropade då? Japp! "Nonas!!" Och nog är de lite lika Jonas och Zlatan, i alla fall frisyren

    Milla är för härlig med sitt pratande! Hon är ju så himla medveten och verbal. Helkul att se skillnaderna på tvillingarna. Även om man börjar fundera lite på varför inte Tuva också sjunger lite för oss... Och talar om att nån tulle bajsa

    Nu måste vi planera nästa shoppipngresa, vi har ju fulsprit kvar ju! Jag trodde vi skulle tömma pavorna
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Ahahahaa Helt underbar kommentar! Jag hade inte kunnat sluta skratta heller om jag hade hört en sån skön replik från en tvååring!

    Låter som att ni hade en rolig helg!
  16. 8
    Ahahahaa Helt underbar kommentar! Jag hade inte kunnat sluta skratta heller om jag hade hört en sån skön replik från en tvååring!

    Låter som att ni hade en rolig helg!
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9
    Hahaha! Zlatan?! Ja, det är väl kanske bättre än Dan Ekborg, som Milla sa pappa till härom dagen
    Och du, att kalla det Jonas har på huvudet för frisyr är allt att ta i

    Nästa resa skall jag ha MASSA pengar att spendera!! Alltså sånna där "inte få dåligt samvete för att jag handlar upp alla pengar-pengar". Plus att jag ska hugga av tårna så att Eccos provkollektion passar!
    Du ser, planeringen är i full gång allaredan
  18. 9
    Hahaha! Zlatan?! Ja, det är väl kanske bättre än Dan Ekborg, som Milla sa pappa till härom dagen
    Och du, att kalla det Jonas har på huvudet för frisyr är allt att ta i

    Nästa resa skall jag ha MASSA pengar att spendera!! Alltså sånna där "inte få dåligt samvete för att jag handlar upp alla pengar-pengar". Plus att jag ska hugga av tårna så att Eccos provkollektion passar!
    Du ser, planeringen är i full gång allaredan
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10
    Fick du några bra bilder? Skulle gärna vilja ha en kopia av Flingans soffa om det går bra
  20. 10
    Fick du några bra bilder? Skulle gärna vilja ha en kopia av Flingans soffa om det går bra
  21. Medlem sedan
    Dec 2003
    #11
    Låter som du har haft en fullspäckad och bra helg! Skönt, såna behövs. Jag har skickat ett meddelande till dig idag - du kan väl kika på det? *kram*
  22. 11
    Låter som du har haft en fullspäckad och bra helg! Skönt, såna behövs. Jag har skickat ett meddelande till dig idag - du kan väl kika på det? *kram*

Liknande trådar

  1. nu är helgen över,puh..
    By pinja in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 09:06
  2. Nu är helgen över
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 15:19
  3. Helgen över....
    By MatildaK in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 21:40
  4. Ah. Helgen är över...
    By sajilijeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 22:07
  5. Då var helgen över...
    By inami in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 11:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar