ÖNSKAR
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    ÖNSKAR

    så stort att jag/vi kommer hamna här Hoppas innerligt att det tagit sig under ÄL som jag tror (enl HBF) var förra veckan/nu i helgen! (kanske..) Kram på oss alla som fösöker bli med bebi
  2. 1
    ÖNSKAR så stort att jag/vi kommer hamna här Hoppas innerligt att det tagit sig under ÄL som jag tror (enl HBF) var förra veckan/nu i helgen! (kanske..) Kram på oss alla som fösöker bli med bebi
  3. G skriver
    #2

    Hoppas!

    Jag tror jag också haft det i helgen. Väldans molvärk, har jag haft o lite HBF:er. Men betyder inte det att barnet föds i dec då? Annars vore ju jan bättre.....
  4. 2
    Hoppas! Jag tror jag också haft det i helgen. Väldans molvärk, har jag haft o lite HBF:er. Men betyder inte det att barnet föds i dec då? Annars vore ju jan bättre.....
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Hej.. här är du!! Men du.. om du redan har haft äl så blir det ju ett dec barn väl?? Jag ska ha äl denna vecka och jag kommer då få bf ca22 dec.
    Har du inte räknat fel??
    Lycka till Fritz
  6. 3
    Hej.. här är du!! Men du.. om du redan har haft äl så blir det ju ett dec barn väl?? Jag ska ha äl denna vecka och jag kommer då få bf ca22 dec.
    Har du inte räknat fel??
    Lycka till Fritz
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    kanske jag har..*tss* men jag tror att jag hade en vääldigt sen ÄL nämligen.. Och hur 17 räknar jag ut det då när jag inte vet mitt eg BIM datum pga oreg kärringbesök?!
  8. 4
    kanske jag har..*tss* men jag tror att jag hade en vääldigt sen ÄL nämligen.. Och hur 17 räknar jag ut det då när jag inte vet mitt eg BIM datum pga oreg kärringbesök?!
  9. Anonym
    #5
    Hej! Å jag ska ha äl nästa vecka och kommer då att få bf runt den 26 dec.
  10. 5
    Hej! Å jag ska ha äl nästa vecka och kommer då att få bf runt den 26 dec.

Liknande trådar

  1. M med T-04 önskar en-07:a
    By ma2 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 11:50
  2. önskar
    By Myzan o Co in forum _03 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 10:04
  3. önskar
    By Myzan o Co in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 18:25
  4. önskar
    By Myzan o Co in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 11:39
  5. önskar
    By Myzan o Co in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 11:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar