Wiihoo Jiiiha!
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Wiihoo Jiiiha!

    Nu har jag börjat plocka lite fp, om man bortser från förra sommaren då. Jag tar halvtid i veckorna så i morr´n kommer det lite extra kulor. Fattas bara.. De senaste månaderna har varit katastofala om man balanserar pekunier - utgifter. Över tio papp _extra_ rök i februari.

    Och det var ganska lagom, för i dag dök det upp (gillar inte sånt) en nota på 1600 smågrus till. Kan man inte få specifikationerna en gång om året i stället för några dagar innan de ska vara pröjsade? Vad gör folk som inte umgäller via nätet? Hur hinner de? Även om det finns flis så hinner man ju knappt lägga in kraven på klöver innan kosingen är kokt. (stekt?)

    Tänk att allt ska handla om schaber...

    Trevlig dag på er töser!
    /Tvåbarnsmamman som tyckte hon var synonymrolig nu.
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  2. 1
    Wiihoo Jiiiha! Nu har jag börjat plocka lite fp, om man bortser från förra sommaren då. Jag tar halvtid i veckorna så i morr´n kommer det lite extra kulor. Fattas bara.. De senaste månaderna har varit katastofala om man balanserar pekunier - utgifter. Över tio papp _extra_ rök i februari.

    Och det var ganska lagom, för i dag dök det upp (gillar inte sånt) en nota på 1600 smågrus till. Kan man inte få specifikationerna en gång om året i stället för några dagar innan de ska vara pröjsade? Vad gör folk som inte umgäller via nätet? Hur hinner de? Även om det finns flis så hinner man ju knappt lägga in kraven på klöver innan kosingen är kokt. (stekt?)

    Tänk att allt ska handla om schaber...

    Trevlig dag på er töser!
    /Tvåbarnsmamman som tyckte hon var synonymrolig nu.
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Det är så lagom roligt att försöka vara hemma länge rent ekonomiskt, men inlägget var roligt. Det kokta fläsket stekt har jag hört förut men aldrig kokt/stekt kosing Förrän nu då.
  4. 2
    Det är så lagom roligt att försöka vara hemma länge rent ekonomiskt, men inlägget var roligt. Det kokta fläsket stekt har jag hört förut men aldrig kokt/stekt kosing Förrän nu då.
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    Puh! Det var många synonymer på en gång!!

    kram
  6. 3
    Puh! Det var många synonymer på en gång!!

    kram

Liknande trådar

  1. Wiihoo Jiiiha!
    By justEmmie in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 11:34
  2. Wiihoo!
    By Samanthan in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 23:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar