Tack och otrevligt brev.
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Tack och otrevligt brev.

    Hade tänkt skriva och tacka och svara er som mins min Tellas tre årsdag, men jag orkar inte det just nu. Tyckte allt kändes bättre i dag, har varit på jobbet osv,
    men så hade jag fått ett brev när jag kom hem, något av det vidrigaste jag läst.

    Jag vet inte alls vem som skrivit det, så här står det i alla fall;

    "Hej mamma
    Idag har jag lekt kurragömma med dom andra brnliken här uppe i helvetet
    Varför dödade du mig när Anna och Saga fick leva?
    Brukar du hälsa på moster på Ystadsvägen och morfar i Ystad?
    Varför har du betalningsanmärkningar?
    Mammor ska vara ekonomiska och inte slarviga.
    Jag fyllde 3 år förra veckan mamma Satan hälsar att döden kommer och tar Saga på midsommarafton. Sen kan jag leka med storasyster varje dag! Hur mår pappa eller "spermadonatorn" som du kallar honom?
    Hade han grov kuk? din fitta måste vara slapp efter alla negarkukar och ungar du klämt ur dig söta mor. Jag minns hur lätt jag åkte ruchkana ur dig den dagen du dödade mig. Varför slog du Saga i hjärnan i höstas?
    Hon missade i skolan och Anna flyttar du runt i olika klasser i stället för att lösa problemen i klassen. Så rotlösa alla dina (neger) ungar blivit.
    Inga pappor, dagis som anmäler din misshandel till socialen.
    Mamma jag vill inte vara på nätet
    din dotter Tella
    (hennes personnummer inkv sista fyra siffrorna.)
    Hälsa din vän Eva fron mig, din suttna skelettunge."

    Hur kan man vara så sjuk att man skickar något sådnat till någon?
    Katarina med Anna (95) Saga (98) och Tella (04)

    http://hem.passagen.se/katarinafreden
  2. 1
    Tack och otrevligt brev. Hade tänkt skriva och tacka och svara er som mins min Tellas tre årsdag, men jag orkar inte det just nu. Tyckte allt kändes bättre i dag, har varit på jobbet osv,
    men så hade jag fått ett brev när jag kom hem, något av det vidrigaste jag läst.

    Jag vet inte alls vem som skrivit det, så här står det i alla fall;

    "Hej mamma
    Idag har jag lekt kurragömma med dom andra brnliken här uppe i helvetet
    Varför dödade du mig när Anna och Saga fick leva?
    Brukar du hälsa på moster på Ystadsvägen och morfar i Ystad?
    Varför har du betalningsanmärkningar?
    Mammor ska vara ekonomiska och inte slarviga.
    Jag fyllde 3 år förra veckan mamma Satan hälsar att döden kommer och tar Saga på midsommarafton. Sen kan jag leka med storasyster varje dag! Hur mår pappa eller "spermadonatorn" som du kallar honom?
    Hade han grov kuk? din fitta måste vara slapp efter alla negarkukar och ungar du klämt ur dig söta mor. Jag minns hur lätt jag åkte ruchkana ur dig den dagen du dödade mig. Varför slog du Saga i hjärnan i höstas?
    Hon missade i skolan och Anna flyttar du runt i olika klasser i stället för att lösa problemen i klassen. Så rotlösa alla dina (neger) ungar blivit.
    Inga pappor, dagis som anmäler din misshandel till socialen.
    Mamma jag vill inte vara på nätet
    din dotter Tella
    (hennes personnummer inkv sista fyra siffrorna.)
    Hälsa din vän Eva fron mig, din suttna skelettunge."

    Hur kan man vara så sjuk att man skickar något sådnat till någon?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    hamnade som ny tråd

    mitt inlägg till dig ligger här över. Kram.
  4. 2
    hamnade som ny tråd mitt inlägg till dig ligger här över. Kram.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Åh herregud vad otäckt, jag ryser. Hur kan man bara skicka ett sånt brev till någon?! Vet inte mer vad jag ska skriva, har absolut inga ord än att det där var det vidrigaste jag läst någon gång.

    Många styrkekramar!
  6. 3
    Åh herregud vad otäckt, jag ryser. Hur kan man bara skicka ett sånt brev till någon?! Vet inte mer vad jag ska skriva, har absolut inga ord än att det där var det vidrigaste jag läst någon gång.

    Många styrkekramar!
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4

    Men herregud

    man vill ju inte tro att såna människor finns. Men ändå vet man ju att dom gör det.

    Jag hoppas verkligen att du polisanmäler brevet, för det finns det verkligen fog för.

    Många, många kramar
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  8. 4
    Men herregud man vill ju inte tro att såna människor finns. Men ändå vet man ju att dom gör det.

    Jag hoppas verkligen att du polisanmäler brevet, för det finns det verkligen fog för.

    Många, många kramar
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5

    Vet inte vad man ska säga

    Vilken fruktansvärt sjuk människa. Skicka brevet till polisen så har du iaf arkiverat det. Fy f*n att man kan sjunka så lågt att skriva något så hemskt... För en gångs skull är jag överraskad av all elakhet som flödar i våran värld.

    stora kramar till dig
    vi är dom bästa mammorna för våra barn och vi gör så gott vi kan
    "Han fattas mig"
  10. 5
    Vet inte vad man ska säga Vilken fruktansvärt sjuk människa. Skicka brevet till polisen så har du iaf arkiverat det. Fy f*n att man kan sjunka så lågt att skriva något så hemskt... För en gångs skull är jag överraskad av all elakhet som flödar i våran värld.

    stora kramar till dig
    vi är dom bästa mammorna för våra barn och vi gör så gott vi kan
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6

    Näääää

    Jag blir så ledsen för din skull och så arg på att någon kan vara så fruktansvärt hjärtlös!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur kan man bara skriva ett sådant brev? Jag hoppas verkligen att du orkar polisanmäla detta, för inte nog med att det är elakt, känslokallt och vidrigt att skicka ett sådant brev så är det faktiskt även olagligt... jag kan se både förtal och ett dödshot i brevet.
    Många många många styrke kramar till dig
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  12. 6
    Näääää Jag blir så ledsen för din skull och så arg på att någon kan vara så fruktansvärt hjärtlös!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur kan man bara skriva ett sådant brev? Jag hoppas verkligen att du orkar polisanmäla detta, för inte nog med att det är elakt, känslokallt och vidrigt att skicka ett sådant brev så är det faktiskt även olagligt... jag kan se både förtal och ett dödshot i brevet.
    Många många många styrke kramar till dig
  13. Medlem sedan
    Jul 2005
    #7
    Jag mår illa!!! Jag är helt mållös............. vad FAN är det för sjuka människor????????? Polisanmäl om du orkar. Kära vän... Stora kramar
  14. 7
    Jag mår illa!!! Jag är helt mållös............. vad FAN är det för sjuka människor????????? Polisanmäl om du orkar. Kära vän... Stora kramar
  15. Annam.4
    #8
    Jag blir alldeles mållös, så fruktansvärt vidrigt!!! Polisanmäl!

    Mina allra varmaste kramar till dig och dina flickor, Katarina!

    /Anna
  16. 8
    Jag blir alldeles mållös, så fruktansvärt vidrigt!!! Polisanmäl!

    Mina allra varmaste kramar till dig och dina flickor, Katarina!

    /Anna
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9
    Jag blir helt stum... Den människan som skrivit detta är helt j---la VIDRIG!
    Blev så otroligt arg på att det finns såna människor!!!
    Som flera har sagt, så där FÅR man inte skriva, det är så pass grovt att du kan polisanmäla det. GÖR det om du orkar!
    Det ÄR inte dig det är fel på, det är den personen som skickar såna här saker som är verkligt sjuk i huvudet.
    Vill i alla fall ge dig massor av styrkekramar, kan inte ens föreställa mig att få ett sånt här brev i samband med min dotters födelsedag.
    Många, många kramar till dig!
    Camilla
    mamma till *Tilde*-00 och Nova -02
  18. 9
    Jag blir helt stum... Den människan som skrivit detta är helt j---la VIDRIG!
    Blev så otroligt arg på att det finns såna människor!!!
    Som flera har sagt, så där FÅR man inte skriva, det är så pass grovt att du kan polisanmäla det. GÖR det om du orkar!
    Det ÄR inte dig det är fel på, det är den personen som skickar såna här saker som är verkligt sjuk i huvudet.
    Vill i alla fall ge dig massor av styrkekramar, kan inte ens föreställa mig att få ett sånt här brev i samband med min dotters födelsedag.
    Många, många kramar till dig!
    Camilla
    mamma till *Tilde*-00 och Nova -02
  19. Medlem sedan
    Apr 2002
    #10
    uscuh vännen.... håller med alla andra.. polisanmäl, gå inte med detta alldeles ensam. Finns det nån du kan ta upp det med? Hoppas du inte är ensam. kramar i mängd. styrkekramar....
  20. 10
    uscuh vännen.... håller med alla andra.. polisanmäl, gå inte med detta alldeles ensam. Finns det nån du kan ta upp det med? Hoppas du inte är ensam. kramar i mängd. styrkekramar....
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Fy, så vidrigt! Det måste vara någon riktigt sjuk människa som har läst om er på nätet och tyckte ni verkade vara ett läpligt offer att trakassera... Det var massor med folk som råkade ut för liknande saker efter tsunamikatastrofen, uppenbarligen finns det folk som inte kan låta bli att göra sådant.

    Hoppas att polisen kan spåra brevet! Och att du kan släppa det, det har ju egentligen inget alls med er att göra, utan handlar bara om den sjuka människan som skrev det.
  22. 11
    Fy, så vidrigt! Det måste vara någon riktigt sjuk människa som har läst om er på nätet och tyckte ni verkade vara ett läpligt offer att trakassera... Det var massor med folk som råkade ut för liknande saker efter tsunamikatastrofen, uppenbarligen finns det folk som inte kan låta bli att göra sådant.

    Hoppas att polisen kan spåra brevet! Och att du kan släppa det, det har ju egentligen inget alls med er att göra, utan handlar bara om den sjuka människan som skrev det.
  23. Medlem sedan
    Mar 2005
    #12

    Gräsligt!!

    Fruktansvärt att du fått utstå detta brev. Det måste vara en av de vidrigaste människorna som finns som skrivit detta. Varför kan man undra?? Är ledsen för din skull att du fått detta brev. Vet inte riktigt vad du ska göra åt det. Kan man spåra det? Är det värt det? Ja, jag hoppas att du gör det som känns rätt för dig. Många många kramar till er
    Linda med Axel (jan. -03), *Isak (jan. -05),
    *Saga (sep. -05), Anton (aug. -06) och Tobias (april -08).
  24. 12
    Gräsligt!! Fruktansvärt att du fått utstå detta brev. Det måste vara en av de vidrigaste människorna som finns som skrivit detta. Varför kan man undra?? Är ledsen för din skull att du fått detta brev. Vet inte riktigt vad du ska göra åt det. Kan man spåra det? Är det värt det? Ja, jag hoppas att du gör det som känns rätt för dig. Många många kramar till er
  25. Medlem sedan
    Oct 2005
    #13

    men fy...

    vad finns det för hemska typer där ute som bara vill skada och såra andra. kan inte fatta, de är av en helt annan sort än oss vanliga människor......det var fruktansvärt, har ni anmält detta, ett grovt brott tycker jag. Sänder dej de varmaste kramarna denna annars så soliga dag..
  26. 13
    men fy... vad finns det för hemska typer där ute som bara vill skada och såra andra. kan inte fatta, de är av en helt annan sort än oss vanliga människor......det var fruktansvärt, har ni anmält detta, ett grovt brott tycker jag. Sänder dej de varmaste kramarna denna annars så soliga dag..
  27. Medlem sedan
    Jan 2006
    #14
    Hej.. skriver väldigt sällan här, men jag bara måste uttrycka min djupaste empati. Jag håller med alla reaktioner ovan och lider med dig. Sjuka hjärnor och vidriga människor finns tyvärr därför är jag personligen väldigt försiktig med personlig info på nätet även om jag skulle vilja/behöva skriva av mig precis som ni. Jag känner ett par andra som förlorat sin son och som via nätet blivit uthängda och anklagade för mycket hjärtskärande saker.
    Men brevet du fick.. det var riktigt riktigt sjukt.
    Kram till dig och försök verkligen glömma brevet!
  28. 14
    Hej.. skriver väldigt sällan här, men jag bara måste uttrycka min djupaste empati. Jag håller med alla reaktioner ovan och lider med dig. Sjuka hjärnor och vidriga människor finns tyvärr därför är jag personligen väldigt försiktig med personlig info på nätet även om jag skulle vilja/behöva skriva av mig precis som ni. Jag känner ett par andra som förlorat sin son och som via nätet blivit uthängda och anklagade för mycket hjärtskärande saker.
    Men brevet du fick.. det var riktigt riktigt sjukt.
    Kram till dig och försök verkligen glömma brevet!
  29. Medlem sedan
    Mar 2007
    #15
    Det var det värsta jag nånsin läst. Finns det verkligen sådana människor? Det är helt ofattbart. Tänker på dig och hur hemskt det måste ha varit för dig att få det brevet.
    Styrkekramar till dig!
  30. 15
    Det var det värsta jag nånsin läst. Finns det verkligen sådana människor? Det är helt ofattbart. Tänker på dig och hur hemskt det måste ha varit för dig att få det brevet.
    Styrkekramar till dig!
  31. Medlem sedan
    Jan 2006
    #16

    Detta är det värsta jag sett

    Jag är chockad ,förbannad ,förtvivlad!
    Att det finns sjuka människor vet man väl vid detta laget
    men det här var nog det värsta jag sett.

    Kära Katarina jag tänker på dig och dina tjejer ikväll!
    Kramar
    Ludwig -03 *Felix* -05 och Albin-06
  32. 16
    Detta är det värsta jag sett Jag är chockad ,förbannad ,förtvivlad!
    Att det finns sjuka människor vet man väl vid detta laget
    men det här var nog det värsta jag sett.

    Kära Katarina jag tänker på dig och dina tjejer ikväll!
    Kramar
  33. Medlem sedan
    Feb 2005
    #17
    Men herregud....


    Jag blir helt bestört! Vad är det för SJUK människa som skriver nåt så fruktansvärt? Fy f-n så vidrigt.... Saknar ord.... Hur mår du nu??? Vad händer?

    *KRAM*
  34. 17
    Men herregud....


    Jag blir helt bestört! Vad är det för SJUK människa som skriver nåt så fruktansvärt? Fy f-n så vidrigt.... Saknar ord.... Hur mår du nu??? Vad händer?

    *KRAM*
  35. Medlem sedan
    May 2003
    #18

    Men herregud!

    Har du anmält det? Det hade jag gjort! Inte för att det leder till ett straff, men för att markera att man inte accepterar. FY FAN vad vidrigt! Vet du vem som gjort det? Om jag bara visste vem som gjort detta mot dig skulle jag personligen komma dit och vrida nacken av honom/henne. Jag är CHOCKAD! Och hur mår då inte du!?
    Jag vill krama dig så hårt som det går.
    Mia
    I vårt Fotogalleri finns foton och filmer på Hugo och oss andra. Jag skriver också Mina reflektioner nästan varje dag. Välkommen in till www.momartens.se. Skriv gärna i vår gästbok!
  36. 18
    Men herregud! Har du anmält det? Det hade jag gjort! Inte för att det leder till ett straff, men för att markera att man inte accepterar. FY FAN vad vidrigt! Vet du vem som gjort det? Om jag bara visste vem som gjort detta mot dig skulle jag personligen komma dit och vrida nacken av honom/henne. Jag är CHOCKAD! Och hur mår då inte du!?
    Jag vill krama dig så hårt som det går.
    Mia
  37. Medlem sedan
    Oct 2002
    #19
    Jag tillhör en av dem som väldigt sällan skriver här!
    Men nu måste jag bara!
    Jag är så ledsen för din skull!
    Vad för männsika kan skriva något sånt?
    Hur mår du nu ??

    Ger det något att polisanmäla?? vad vet jag, men det vore iaf ett sätt att visa att det inte alls var ok!

    Fy så vidrigt!

    Varma kramar!
  38. 19
    Jag tillhör en av dem som väldigt sällan skriver här!
    Men nu måste jag bara!
    Jag är så ledsen för din skull!
    Vad för männsika kan skriva något sånt?
    Hur mår du nu ??

    Ger det något att polisanmäla?? vad vet jag, men det vore iaf ett sätt att visa att det inte alls var ok!

    Fy så vidrigt!

    Varma kramar!

Liknande trådar

  1. Otrevligt
    By Anonym in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 21:40
  2. Otroligt otrevligt!
    By Fröken M in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-28, 10:22
  3. Magsjuka? (otrevligt)
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 09:03
  4. Otrevligt
    By Bananen in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 06:58
  5. Usch vad otrevligt!!! OT
    By Jojjo v 15 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar