Jihaaa!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Jihaaa!

    Är så glad!
    Jag var på extrajobbet idag och skrev kontrakt, och de var så nöjda med mig, och chefen ville ge mig fler arbetsuppgifter eftersom ingen annan har min kompetens, och var impad över att jag arbetat med en viss problematik. Det fanns stora chanser till en fast anställning efter att jag har pluggat färdigt, och så länge skulle jag få bra övning på många olika sorters fall.

    Jag fick dessutom välja vilka veckor jag ska jobba i sommar, så nu får jag vara ledig precis när jag vill! 4 veckor med familjen och en att förbereda mig inför höstterminen.

    Och jag som var så deppig över att hemtentan är så seg. Det känns absolut lättare nu!
    Styrka, glädje och humor!
  2. 1
    Jihaaa! Är så glad!
    Jag var på extrajobbet idag och skrev kontrakt, och de var så nöjda med mig, och chefen ville ge mig fler arbetsuppgifter eftersom ingen annan har min kompetens, och var impad över att jag arbetat med en viss problematik. Det fanns stora chanser till en fast anställning efter att jag har pluggat färdigt, och så länge skulle jag få bra övning på många olika sorters fall.

    Jag fick dessutom välja vilka veckor jag ska jobba i sommar, så nu får jag vara ledig precis när jag vill! 4 veckor med familjen och en att förbereda mig inför höstterminen.

    Och jag som var så deppig över att hemtentan är så seg. Det känns absolut lättare nu!
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    vad kul. Grattis. Då känns det genast mycket lättare och plugga antar jag... härligt.. Kör på. när har du tenta?
  4. 2
    vad kul. Grattis. Då känns det genast mycket lättare och plugga antar jag... härligt.. Kör på. när har du tenta?
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Tack!
    Jag har hemtenta nu sedan i tisdags som ska vara inne på fredag kl 12.
  6. 3
    Tack!
    Jag har hemtenta nu sedan i tisdags som ska vara inne på fredag kl 12.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Grattis! Härligt att vara uppskattad.
  8. 4
    Grattis! Härligt att vara uppskattad.
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Tack! Visst är det!
  10. 5
    Tack! Visst är det!

Liknande trådar

  1. Jihaaa. Å så härligt.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 20:58
  2. Jihaaa! Torråska!
    By - Miko - in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 14:13
  3. Jihaaa!!!
    By Anne in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-10, 18:31
  4. jihaaa!!!
    By gabbis31 in forum _0503 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 20:01
  5. Andra natten *jihaaa*
    By -MOE- in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 07:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar