Tidig och sen utlösning.Fråga.
Pappasnack
  1. M:s tjej
    #1

    Tidig och sen utlösning.Fråga.

    Har nyss träffat en kille och vi har ett helt underbart förhållande. Känns som om jag träffat mannen i mitt liv. :-) Och dessutom har vi det grymt bra i sängen. Han är en fantastisk älskare och verkar kunna hålla sig precis så länge som han vill. Han klarar alltid att vänta in mig så att säga.

    Själv har jag tidigare erfarenheter av killar som kommer direkt. Dom killarna har alltid sagt att dom tänder så mycket på mig så att dom inte klarar av att hålla sig. Jag har inte stört mig på det utan nästan mer sett det som en komplimang. När jag sa att jag tyckte att det var så fantastiskt att min nya kunde styra själv så berättade han att det aldrig varit så förut. Att han har haft svårt att hålla sig med andra tjejer men inte med mig. Och på något skumt sätt så har jag nu fått för mig att han har varit mer tänd på dom tjejerna än på mig. Jag har inte sagt något om mina tankar utan jag frågar här i stället. Han påstår att han aldrig haft så skön sex som med mig men ändå kan han hålla sig jättelänge. Vad skall man tro?
  2. 1
    Tidig och sen utlösning.Fråga. Har nyss träffat en kille och vi har ett helt underbart förhållande. Känns som om jag träffat mannen i mitt liv. :-) Och dessutom har vi det grymt bra i sängen. Han är en fantastisk älskare och verkar kunna hålla sig precis så länge som han vill. Han klarar alltid att vänta in mig så att säga.

    Själv har jag tidigare erfarenheter av killar som kommer direkt. Dom killarna har alltid sagt att dom tänder så mycket på mig så att dom inte klarar av att hålla sig. Jag har inte stört mig på det utan nästan mer sett det som en komplimang. När jag sa att jag tyckte att det var så fantastiskt att min nya kunde styra själv så berättade han att det aldrig varit så förut. Att han har haft svårt att hålla sig med andra tjejer men inte med mig. Och på något skumt sätt så har jag nu fått för mig att han har varit mer tänd på dom tjejerna än på mig. Jag har inte sagt något om mina tankar utan jag frågar här i stället. Han påstår att han aldrig haft så skön sex som med mig men ändå kan han hålla sig jättelänge. Vad skall man tro?
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Jag tycker det låter som att han är tryggare med dig än med dom andra.
  4. 2
    Jag tycker det låter som att han är tryggare med dig än med dom andra.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Jag tycker att det låter som ett solklart fall av överanalys.....

    Jag har olika lätt att "hålla mig" beroende på med vilken frekvens sexet sker.
  6. 3
    Jag tycker att det låter som ett solklart fall av överanalys.....

    Jag har olika lätt att "hålla mig" beroende på med vilken frekvens sexet sker.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Instämmer. Jag tror inte du ska läsa in så mycket i det. Det där som de tidigare älskarna sagt tycker jag för övrigt mer låter som dåliga ursäkter.
  8. 4
    Instämmer. Jag tror inte du ska läsa in så mycket i det. Det där som de tidigare älskarna sagt tycker jag för övrigt mer låter som dåliga ursäkter.
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    Om jag hade skjutit för snabbt hade jag nog dragit den vals också....

    Min uthållighet beror på tiden sedan senast, förarbetet och vad som händer.

    Är man "övertänd" på en partner (könsneutral idag ;-)) kan det gå "i byxan" men då är man ofta så tänd att det bara är att köra ett varv mer.....
  10. 5
    Om jag hade skjutit för snabbt hade jag nog dragit den vals också....

    Min uthållighet beror på tiden sedan senast, förarbetet och vad som händer.

    Är man "övertänd" på en partner (könsneutral idag ;-)) kan det gå "i byxan" men då är man ofta så tänd att det bara är att köra ett varv mer.....

Liknande trådar

  1. För tidig utlösning
    By 4 sekunder in forum Pappasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-01-19, 13:59
  2. tidig utlösning!
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 21:33
  3. Nu en tidig fråga...
    By -Zara- in forum Småbarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 08:12
  4. Tidig fråga men
    By Kiabusing in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 18:31
  5. Tidig och sen utlösning.Fråga.
    By M:s tjej in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar