tillökning i familjen
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    tillökning i familjen

    Vi har redan fått en nykomling till vår familj, vi tror att det är en kille (men om det visar sig vara en tjej behåller vi namnet ändå)... Efter ett ca halvårs tjat fick dottern sin eftrelängtade ödla Ragnar... men burken med syrsor skulle jag gärna slippa *ryser*
  2. 1
    tillökning i familjen Vi har redan fått en nykomling till vår familj, vi tror att det är en kille (men om det visar sig vara en tjej behåller vi namnet ändå)... Efter ett ca halvårs tjat fick dottern sin eftrelängtade ödla Ragnar... men burken med syrsor skulle jag gärna slippa *ryser*
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Coolt, är det en Leguan?
    Jobbigt när de inte äter upp syrsorna ordentligt bara eller ngn rymmer och sitter och "spelar" i evigheter
    Gillar reptiler!
  4. 2
    Coolt, är det en Leguan?
    Jobbigt när de inte äter upp syrsorna ordentligt bara eller ngn rymmer och sitter och "spelar" i evigheter
    Gillar reptiler!
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    uuäähh tur att det inte är jag som ska leva i samma hus som den...jag är rysligt rädd för reptiler...*gåshud** tur att dottern din e nöjd iaf
  6. 3
    uuäähh tur att det inte är jag som ska leva i samma hus som den...jag är rysligt rädd för reptiler...*gåshud** tur att dottern din e nöjd iaf
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Nej vilket gulligt namn! Ödlan Ragnar! Grattis och lycka till!! Ta väl hand om den!
  8. 4
    Nej vilket gulligt namn! Ödlan Ragnar! Grattis och lycka till!! Ta väl hand om den!
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5
    Uäk!!! Jag klarar inte av reptiler, inte i någon form. Skulle inte kunna sova hemma om jag hade en sån. Får väl ta lugnande innan jag hälsar på hos Er!

    Kramar!
  10. 5
    Uäk!!! Jag klarar inte av reptiler, inte i någon form. Skulle inte kunna sova hemma om jag hade en sån. Får väl ta lugnande innan jag hälsar på hos Er!

    Kramar!
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    En skäggagam, jätte söt och kelig, barnen är överlyckliga! Hoppas vi inte har syrsor med rymningstendens bara...
  12. 6
    En skäggagam, jätte söt och kelig, barnen är överlyckliga! Hoppas vi inte har syrsor med rymningstendens bara...
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    hahaha, den är jätte go och allt annat än farlig! Syrsorna däremot ger mig rysningar...
  14. 7
    hahaha, den är jätte go och allt annat än farlig! Syrsorna däremot ger mig rysningar...
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8
    Det är sambons och barnens jobb, barnen har nog ärvt sitt intresse för reptiler från pappan, men jag tycker ju de är fina också!
    Visst passar namnet jätte bra på en ödla!
  16. 8
    Det är sambons och barnens jobb, barnen har nog ärvt sitt intresse för reptiler från pappan, men jag tycker ju de är fina också!
    Visst passar namnet jätte bra på en ödla!
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Eller så får du undvika barnens sovrum...
    Eden tjatade på en ödla eller orm i ett halvår, vi tyckte att det fanns en större chans att folk inte skulle bli avskräckta från att hälsa på oss med en ödla i huset istället för orm.
  18. 9
    Eller så får du undvika barnens sovrum...
    Eden tjatade på en ödla eller orm i ett halvår, vi tyckte att det fanns en större chans att folk inte skulle bli avskräckta från att hälsa på oss med en ödla i huset istället för orm.
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10
    Å vad häftigt med en "Skäggis"!
    Jag hade tänkt att köpa en för några år sedan, men jag var hemma så lite så det kändes inte shyst. Men de är ju så söta!
  20. 10
    Å vad häftigt med en "Skäggis"!
    Jag hade tänkt att köpa en för några år sedan, men jag var hemma så lite så det kändes inte shyst. Men de är ju så söta!
  21. Medlem sedan
    Feb 2002
    #11
    Det har du i och för sig rätt i, hade ni skaffat en orm så hade jag inte ens övervägt att hälsa på. Får väl göra ett försök att bli "kompis" med ödlan då.....
  22. 11
    Det har du i och för sig rätt i, hade ni skaffat en orm så hade jag inte ens övervägt att hälsa på. Får väl göra ett försök att bli "kompis" med ödlan då.....

Liknande trådar

  1. Tillökning i familjen
    By sargit in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2017-04-30, 03:18
  2. Tillökning i familjen :)
    By RundTina in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 15:15
  3. Tillökning i familjen...
    By anber in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 12:23
  4. Tillökning i familjen
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 19:11
  5. Tillökning i familjen...
    By Nilla* in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar