Boden rea
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Boden rea

    Någon som har ett ungefär hum om när Boden brukar starta sin rea av vår/sommarkläderna?
    En västgöte i Brunei, med make från NZ och två härliga barn. Utlandssvensk sedan 1992.
    http://watsonbrunei.blogspot.com
  2. 1
    Boden rea Någon som har ett ungefär hum om när Boden brukar starta sin rea av vår/sommarkläderna?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Slutet av juni, typ midsommar har jag för mig.
  4. 2
    Slutet av juni, typ midsommar har jag för mig.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Asch, det var lite senare än jag hade trott. Vill köpa cropped jeans, och eftersom värmen inte riktigt kommit än, så kan jag ju vänta, men nog inte så länge.
  6. 3
    Asch, det var lite senare än jag hade trott. Vill köpa cropped jeans, och eftersom värmen inte riktigt kommit än, så kan jag ju vänta, men nog inte så länge.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Nej, men just nu kör de "handla 4, få billigaste plagget för £1". Jag har även ett 20% off erbjudande liggandes nånstans. *hoppas det inte är slängt* Är det intressant?
  8. 4
    Nej, men just nu kör de "handla 4, få billigaste plagget för £1". Jag har även ett 20% off erbjudande liggandes nånstans. *hoppas det inte är slängt* Är det intressant?
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Jepp, har sett det där 4 för 3 typ erbjudandet. Kan väl alltid hitta 4 grejor utan problem visserligen!
    Borde ha köpstopp dock, efter att ha låtit kortet gå varmt i NZ... plus, i Brunei lär jag inte behöva några "varma" kläder.
  10. 5
    Jepp, har sett det där 4 för 3 typ erbjudandet. Kan väl alltid hitta 4 grejor utan problem visserligen!
    Borde ha köpstopp dock, efter att ha låtit kortet gå varmt i NZ... plus, i Brunei lär jag inte behöva några "varma" kläder.
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Har just köpt ett par cropped jeans från förra årets rea. Väldigt snygga. Kanske de finns kvar.
  12. 6
    Har just köpt ett par cropped jeans från förra årets rea. Väldigt snygga. Kanske de finns kvar.
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7
    *Springer och kollar*!
  14. 7
    *Springer och kollar*!
  15. Medlem sedan
    Oct 2003
    #8
    Asch, inget av det jag letade efter fanns kvar i min storlek.
  16. 8
    Asch, inget av det jag letade efter fanns kvar i min storlek.
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9
    vad är cropped jeans?
  18. 9
    vad är cropped jeans?
  19. Medlem sedan
    Oct 2003
    #10
    Kortare jeans, typ knickers, eller ibland vadlängd.
  20. 10
    Kortare jeans, typ knickers, eller ibland vadlängd.
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Perfekta under en UK sommar.
  22. 11
    Perfekta under en UK sommar.
  23. Medlem sedan
    May 2000
    #12
    Kan locka litet mera, gwnom att berätta att de väljer de 4 dyraste sakerna, och så får du det billigaste av dessa för ett pund. Klart hyggligt, tyckte jag, annars är det ju den där t-shirten f-r 12 pund, fast man köpt grejer för 40-60 GBP stycket...
  24. 12
    Kan locka litet mera, gwnom att berätta att de väljer de 4 dyraste sakerna, och så får du det billigaste av dessa för ett pund. Klart hyggligt, tyckte jag, annars är det ju den där t-shirten f-r 12 pund, fast man köpt grejer för 40-60 GBP stycket...

Liknande trådar

  1. Boden
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 16:58
  2. Boden, anyone?
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 21:53
  3. Boden
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 02:46
  4. GI-boden..
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 10:30
  5. Boden
    By annasthlm in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 09:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar