Stockholmsträff!
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Stockholmsträff!

    Eller snarare Huddingeträff på fredag?
    På måndag börjar jag jobba och är så sugen på att träffa lite folk på fredag. Nån som vill komma hem till mig? Nya och gamla kompisar välkomna.

    Hoppas allt är bra med alla här, har av olika anledningar inte varit inne på sidan på ett tag. Kram alla.
    mamma till A-03 och R-06
  2. 1
    Stockholmsträff! Eller snarare Huddingeträff på fredag?
    På måndag börjar jag jobba och är så sugen på att träffa lite folk på fredag. Nån som vill komma hem till mig? Nya och gamla kompisar välkomna.

    Hoppas allt är bra med alla här, har av olika anledningar inte varit inne på sidan på ett tag. Kram alla.
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Kommer gärna!

    Tid? Ta med något?

    Kram!
  4. 2
    Kommer gärna! Tid? Ta med något?

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Får se lite hur många som kommer vad jag kommer att bjuda på. Men ni är välkomna från ca 10. Lunch tänkte jag i alla fall.

    Kul att ni är på.
  6. 3
    Får se lite hur många som kommer vad jag kommer att bjuda på. Men ni är välkomna från ca 10. Lunch tänkte jag i alla fall.

    Kul att ni är på.
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4
    Men ååååh! Jag vill men känner att jag kanke måste tacka nej, å det låter ju så kul! Jag ska nämligen på Trädgårdsmässan men kanske hinner jag både och... (Måste packa lite flyttkartonger oxå och så ska jag ju träffa några kompisar på fika i stan på kvällen....)

    Får jag återkomma?

    Kramis!
    /Fluffyn med Love 060605 och Smilla 080903
  8. 4
    Men ååååh! Jag vill men känner att jag kanke måste tacka nej, å det låter ju så kul! Jag ska nämligen på Trädgårdsmässan men kanske hinner jag både och... (Måste packa lite flyttkartonger oxå och så ska jag ju träffa några kompisar på fika i stan på kvällen....)

    Får jag återkomma?

    Kramis!
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Jag kommer gärna förbi en sväng! Hade tänkt att ev göra något på em, men vill gärna träffas innan du börjar jobba ju. Vi hörs!
  10. 5
    Jag kommer gärna förbi en sväng! Hade tänkt att ev göra något på em, men vill gärna träffas innan du börjar jobba ju. Vi hörs!
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6
    Hej,
    vill så gärna komma men jag lämnar in bilen på lagning imorgon. Knappen till bagageluckan är trasig så vi får se hur lång tid de behöver på att laga den. Vägen mellan huddinge och sollentuna är lång med 2 barn.Men det hade varit så kul att ses!
    KRam kajsa
  12. 6
    Hej,
    vill så gärna komma men jag lämnar in bilen på lagning imorgon. Knappen till bagageluckan är trasig så vi får se hur lång tid de behöver på att laga den. Vägen mellan huddinge och sollentuna är lång med 2 barn.Men det hade varit så kul att ses!
    KRam kajsa
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7
    Tackar nu nej för idag hostar snorar Love och har dessutom 38.4
    Men vi kan ju ses nån annan dag. Jag flyttar ju inte såååå långt bort

    Kramis
    /Fluffyn med Love 060605 och Smilla 080903
  14. 7
    Tackar nu nej för idag hostar snorar Love och har dessutom 38.4
    Men vi kan ju ses nån annan dag. Jag flyttar ju inte såååå långt bort

    Kramis
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    vad trist. Krya på er. Tja problemet med att träffas är nog inte att du flyttar utan att jag börjar jobba...
  16. 8
    vad trist. Krya på er. Tja problemet med att träffas är nog inte att du flyttar utan att jag börjar jobba...
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Kul, det verkar ju inte bli så många så ni behöver inte ta med nåt. Kom när det passar från 10 och framåt.
  18. 9
    Kul, det verkar ju inte bli så många så ni behöver inte ta med nåt. Kom när det passar från 10 och framåt.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Så synd, det är ju lite sista chansen för mig känns det som att bjuda hem folk, på måndag börjar jag jobba.
  20. 10
    Så synd, det är ju lite sista chansen för mig känns det som att bjuda hem folk, på måndag börjar jag jobba.
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    kul, sms:a och säg om och när ni kommer. Lunch bjudes vid tolv
  22. 11
    kul, sms:a och säg om och när ni kommer. Lunch bjudes vid tolv
  23. Medlem sedan
    Feb 2002
    #12

    Det blir trevligt att ses!

    Jag och grabbarna åker härifrån vid 9.55 (är planen i alla fall), så vid ca 10.15 är vi hos er då. SMSar och meddelar under morgonen, kanske blir det bussen efter så att Malte får sova klart i sängen.

    Kram!
  24. 12
    Det blir trevligt att ses! Jag och grabbarna åker härifrån vid 9.55 (är planen i alla fall), så vid ca 10.15 är vi hos er då. SMSar och meddelar under morgonen, kanske blir det bussen efter så att Malte får sova klart i sängen.

    Kram!
  25. Medlem sedan
    Nov 2005
    #13
    Men vadå? inte tar vel livet slut för att man börjar jobba???

    Jag fattar ju att det kommer bli SÅ anorlunda men ännu så tänkar jag inte ens på den dagen då jag måste tillbax till jobbet. Men kvällar o helger finns ju! Även om man kanske bara vill gosa med sina barn då o hinna ikapp hemma... ja ja vi kanske springer på varandra på centrumet nån dag!

    Kramis!
    /Fluffyn med Love 060605 och Smilla 080903
  26. 13
    Men vadå? inte tar vel livet slut för att man börjar jobba???

    Jag fattar ju att det kommer bli SÅ anorlunda men ännu så tänkar jag inte ens på den dagen då jag måste tillbax till jobbet. Men kvällar o helger finns ju! Även om man kanske bara vill gosa med sina barn då o hinna ikapp hemma... ja ja vi kanske springer på varandra på centrumet nån dag!

    Kramis!
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Fast vad jag minns från när jag började jobba sist så var jag såå trött och full av intryck att det inte kändes rimligt att träffa folk på kvällar och helger, ville mest hinna vara med familjen. Men lite ork till vänner ska man väl ha...
  28. 14
    Fast vad jag minns från när jag började jobba sist så var jag såå trött och full av intryck att det inte kändes rimligt att träffa folk på kvällar och helger, ville mest hinna vara med familjen. Men lite ork till vänner ska man väl ha...
  29. Medlem sedan
    Nov 2005
    #15
    Ush nu vill jag ännu mindre börja jobba....

    Men det blir ju kul att få vara lite vuxen och träffa jobbarkompisar, det saknar jag lite.
    /Fluffyn med Love 060605 och Smilla 080903
  30. 15
    Ush nu vill jag ännu mindre börja jobba....

    Men det blir ju kul att få vara lite vuxen och träffa jobbarkompisar, det saknar jag lite.

Liknande trådar

  1. Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 22:07
  2. Ny Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-21, 15:43
  3. Stockholmsträff
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 20:20
  4. Stockholmsträff
    By Liten i världen in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 08:01
  5. Stockholmsträff
    By Liten i världen in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar