Hejsan!En fråga..
Planera för barn
  1. anonymt namn
    #1

    Hejsan!En fråga..

    Jag gjorde ett test igår vid 17 tiden..clearblue.Såg inget plus och tyckte väl att jag kollade ganska noga, så som man gör;-)
    Men i mose kollade jag på det igen och såg ett svagt streck uppåt.Det var smalare och svagare men finns absolut där.
    Vad tror ni? Kan det bli ett streck där om man inte är gravid?Måste det inte vara hcg hormoner i urinet för att bli det?Står på clearblues hemsida att man inte ska avläsa efter 10 min och då kan bortse från resultat, men undrar ju ändå!

    Tack på förhand...om någon orkat läsa!;-)
  2. 1
    Hejsan!En fråga.. Jag gjorde ett test igår vid 17 tiden..clearblue.Såg inget plus och tyckte väl att jag kollade ganska noga, så som man gör;-)
    Men i mose kollade jag på det igen och såg ett svagt streck uppåt.Det var smalare och svagare men finns absolut där.
    Vad tror ni? Kan det bli ett streck där om man inte är gravid?Måste det inte vara hcg hormoner i urinet för att bli det?Står på clearblues hemsida att man inte ska avläsa efter 10 min och då kan bortse från resultat, men undrar ju ändå!

    Tack på förhand...om någon orkat läsa!;-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    Hmm

    Jag skulle köpt ett nytt test. Och testat en gång till.
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  4. 2
    Hmm Jag skulle köpt ett nytt test. Och testat en gång till.
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Det där hände för mig oxå, fast jag gjorde testet på morgonen och sedan när jag kom hem på eftermiddagen var det ett plus, jag vart lyrisk..det kan jue inte bli plus om det inte är något,tänkte jag...fast detta test gjorde jag före beräknad mens så jag väntade tills den dagen kom och ingen mens, så jag testade igen och det vart ett plus som ingen kan missa=) hoppas det blir samma för dig
  6. 3
    Det där hände för mig oxå, fast jag gjorde testet på morgonen och sedan när jag kom hem på eftermiddagen var det ett plus, jag vart lyrisk..det kan jue inte bli plus om det inte är något,tänkte jag...fast detta test gjorde jag före beräknad mens så jag väntade tills den dagen kom och ingen mens, så jag testade igen och det vart ett plus som ingen kan missa=) hoppas det blir samma för dig
  7. Anonym
    #4
    Hej..tack för ditt svar!Hoppas det är som du säger..har iallafall köpt ett test som jag ska ta i morgon bitti.Vet att man inte ska avläsa testet efter lång tid men man kan ju inte låta bli att analysera lite!!Nu finns ju där verkligen ett streck...underligt;-)
  8. 4
    Hej..tack för ditt svar!Hoppas det är som du säger..har iallafall köpt ett test som jag ska ta i morgon bitti.Vet att man inte ska avläsa testet efter lång tid men man kan ju inte låta bli att analysera lite!!Nu finns ju där verkligen ett streck...underligt;-)
  9. Anonym
    #5
    Ja jag har redan inköpt ett test så ska ta det i morgon bitti! Tack för svaret;-)
  10. 5
    Ja jag har redan inköpt ett test så ska ta det i morgon bitti! Tack för svaret;-)
  11. besserwisser
    #6
    Tyvärr blir det ofta ett plus om testet ligger för länge, så jag tror inte att det är ett plus om det inte blivit det inom testtiden...
  12. 6
    Tyvärr blir det ofta ett plus om testet ligger för länge, så jag tror inte att det är ett plus om det inte blivit det inom testtiden...

Liknande trådar

  1. Hejsan!!En fråga..
    By anonymt namn in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 19:59
  2. Hejsan!En fråga...
    By anonymt namn in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 19:34
  3. Hejsan! Har en fråga ang min
    By ma-ria in forum IVF-föräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 10:05
  4. Hejsan, ny här! (samt en fråga!)
    By Helena in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-11-06, 12:02
  5. Hejsan!! (Ny här)+fråga!
    By Helena in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 12:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar