glad dotter
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    glad dotter

    jag var med i kyrkan och satte upp ett påskspel för klasserna 1 3 och 5.
    lousie fick se första föreställningen. hon tyckte det var bra men ville helst vara med själv. hon kunde ju nästan alla låtar som vi sjöng.
    så hon frågade och fick vara med på sista föreställningen. då hade hon slutat skolan för dagen.
    så min överlyckliga dotter fick hoppa in och vara med hon älskade det.
  2. 1
    glad dotter jag var med i kyrkan och satte upp ett påskspel för klasserna 1 3 och 5.
    lousie fick se första föreställningen. hon tyckte det var bra men ville helst vara med själv. hon kunde ju nästan alla låtar som vi sjöng.
    så hon frågade och fick vara med på sista föreställningen. då hade hon slutat skolan för dagen.
    så min överlyckliga dotter fick hoppa in och vara med hon älskade det.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    #2
    Det är roligt när de ber om att få vara med själva. Ta till vara alla sådana tillfällen. Här är det så att Agnes gärna är med om hon får göra något speciellt som t ex vara extra hjälp aå de små barnen i kören annars deklarerar hon högljudt att kören ska hon sluta i för det är tråkigt Fast hon skulle gräma ihjäl sig om hon inte fick vara med då de sjunger upp .
  4. 2
    Det är roligt när de ber om att få vara med själva. Ta till vara alla sådana tillfällen. Här är det så att Agnes gärna är med om hon får göra något speciellt som t ex vara extra hjälp aå de små barnen i kören annars deklarerar hon högljudt att kören ska hon sluta i för det är tråkigt Fast hon skulle gräma ihjäl sig om hon inte fick vara med då de sjunger upp .
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3
    Åhh vad kul för henne!!! Vad bra att hon fick hoppa in och prova på!
  6. 3
    Åhh vad kul för henne!!! Vad bra att hon fick hoppa in och prova på!

Liknande trådar

  1. Glad dotter!
    By caffellatte in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-17, 12:53
  2. Glad dotter!
    By *Cecilia* in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 15:11
  3. Glad dotter!
    By Mimis in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 20:50
  4. glad dotter
    By victoria in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 20:01
  5. Glad dotter
    By Jenny m M-99,L-04 +bf8/4 in forum _99 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 18:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar