Studiebesök
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Studiebesök

    Idag ska vi in på förlossningen på studiebesök. IIiiiiiih!
  2. 1
    Studiebesök Idag ska vi in på förlossningen på studiebesök. IIiiiiiih!
  3. Malla
    #2

    Var ska du

    föda? Vi passade på att besöka förlossningen när vi gjorde tillväxtultraljud i vecka 33+ och det fick oss att bestämma att vi förmodligen kör till Ystad ifall jag orkar och upplever det som att det finns tid. Den bm som visade runt på förlossningen gav nämligen inget bra intryck. Det var för mycket lämna över dig till oss, epidural med mera för att jag skulle få bra vibrationer....Så Lund blir det bara ifalll det känns bråttom.
  4. 2
    Var ska du föda? Vi passade på att besöka förlossningen när vi gjorde tillväxtultraljud i vecka 33+ och det fick oss att bestämma att vi förmodligen kör till Ystad ifall jag orkar och upplever det som att det finns tid. Den bm som visade runt på förlossningen gav nämligen inget bra intryck. Det var för mycket lämna över dig till oss, epidural med mera för att jag skulle få bra vibrationer....Så Lund blir det bara ifalll det känns bråttom.
  5. fröet
    #3
    kul, då känns det ännumer som det närmar sig... Vilket det gör med stormsteg!

    Såg du lilla Malva på webbisarna?
  6. 3
    kul, då känns det ännumer som det närmar sig... Vilket det gör med stormsteg!

    Såg du lilla Malva på webbisarna?
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Näe, men hon dök upp i MMS-form på mobilen. Så fin!!
  8. 4
    Näe, men hon dök upp i MMS-form på mobilen. Så fin!!
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    I Falun. Gillade förlossningen där, och BM som visade runt var jättego. Fick däremot lite ågren av BB-avd. Trångt och alldeles för lite fönster och fult. Muäh, här vill jag inte tillbringa de första dygnen av barnets liv, tänkte jag. Ska försöka få komma hem så fort som möjligt!! Gillar inte tanken på att ha massa folk omkring mig när jag ska få igång amning osv, heller. Spelar ingen roll om det är gullig personal, jag vill vara ifred... Var inte riktigt beredd på att det skulle kännas så och man vet ju inte hur det känns efter förlossningen, men ja, tur vi åkte och tittade iaf...
  10. 5
    I Falun. Gillade förlossningen där, och BM som visade runt var jättego. Fick däremot lite ågren av BB-avd. Trångt och alldeles för lite fönster och fult. Muäh, här vill jag inte tillbringa de första dygnen av barnets liv, tänkte jag. Ska försöka få komma hem så fort som möjligt!! Gillar inte tanken på att ha massa folk omkring mig när jag ska få igång amning osv, heller. Spelar ingen roll om det är gullig personal, jag vill vara ifred... Var inte riktigt beredd på att det skulle kännas så och man vet ju inte hur det känns efter förlossningen, men ja, tur vi åkte och tittade iaf...

Liknande trådar

  1. Studiebesök:)
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 20:42
  2. Studiebesök
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 08:54
  3. Studiebesök i går
    By Mollsan in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 10:24
  4. Studiebesök i går
    By Mollsan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 09:02
  5. Studiebesök
    By mattarp in forum Downs Syndrom
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 13:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar