Spel?
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Spel?

    Hade utvecklingssamtal med Leon på dagis i förrgår. Förutom det uppenbara intresset för bollsporter och bilar nämnde fröken att han uppskattar olika spel jättemycket. Vi har spelat memory här hemma någon gång men annars har jag inte ens tänkt tanken. Det är ju en utmärkt sysselsättning för regniga sommardagar och sjukdagar, så har ni några tips??
    Vad spelar ni?
  2. 1
    Spel? Hade utvecklingssamtal med Leon på dagis i förrgår. Förutom det uppenbara intresset för bollsporter och bilar nämnde fröken att han uppskattar olika spel jättemycket. Vi har spelat memory här hemma någon gång men annars har jag inte ens tänkt tanken. Det är ju en utmärkt sysselsättning för regniga sommardagar och sjukdagar, så har ni några tips??
    Vad spelar ni?
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Spelar inte så mycket...

    vi heller... Nån gång har vi spelat memory...

    Däremot gillar Tindra att sortera kortlekar. Då lägger man var färg för sig och oj vad skäll jag får om jag lägger fel...

    Har inga bra tips på spel... vet knappt vad det finns för spel alls som de skulle tycka var roliga...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Spelar inte så mycket... vi heller... Nån gång har vi spelat memory...

    Däremot gillar Tindra att sortera kortlekar. Då lägger man var färg för sig och oj vad skäll jag får om jag lägger fel...

    Har inga bra tips på spel... vet knappt vad det finns för spel alls som de skulle tycka var roliga...
  5. sol¤
    #3

    Pinguspelet

    är en favorit här hemma.

    Vi spelar också olika slags memory och Miffys ballongspel (handlar om färger).
  6. 3
    Pinguspelet är en favorit här hemma.

    Vi spelar också olika slags memory och Miffys ballongspel (handlar om färger).
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4

    Också memory

    brukar bli några gånger om dagen. Men jag efterlyser också spel. Kul att se att Pinguspelet verkar roligt. Trodde det skulle vara för svårt, men Alvin är ganska intellektuellt välartad
  8. 4
    Också memory brukar bli några gånger om dagen. Men jag efterlyser också spel. Kul att se att Pinguspelet verkar roligt. Trodde det skulle vara för svårt, men Alvin är ganska intellektuellt välartad

Liknande trådar

  1. Spel, spel, spel, spel....
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2022-08-31, 10:34
  2. Ang Tv-spel
    By tina74 in forum _99 Alla barn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2022-07-04, 12:24
  3. Spel, spel, spel, spel.... fortsätter
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 14:21
  4. PS2 spel/Ge-Kås?
    By Sing Along in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-07, 19:28
  5. TV-spel
    By krikan in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar