Frustrerad!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Frustrerad!

    Två nätter i rad nu har Johanna vaknat vid 01-02 tiden. Hon som sovit hela nätterna sedan hon var 3 veckor. Såååå himöa frustrerade, och jag blir jätteirriterad även fast jag vet att det inte är hennes fel. Lite mat och sen har hon somnat om, men ändå... Jag vet även att detta är ett ytterst obetydligt problem, inte många 3-månaders sover hela nätterna. Jobbigt är det i alla fall för mig, hoppas att det är nått som går över!
    Johanna 06
    Ludvig 08
  2. 1
    Frustrerad! Två nätter i rad nu har Johanna vaknat vid 01-02 tiden. Hon som sovit hela nätterna sedan hon var 3 veckor. Såååå himöa frustrerade, och jag blir jätteirriterad även fast jag vet att det inte är hennes fel. Lite mat och sen har hon somnat om, men ändå... Jag vet även att detta är ett ytterst obetydligt problem, inte många 3-månaders sover hela nätterna. Jobbigt är det i alla fall för mig, hoppas att det är nått som går över!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Oj, då har du haft tur
    Mina barn har käkat en gång på natten tills de varit ett halvår och vi infört välling till kvällsmat.
    Det går säkert över!
  4. 2
    Oj, då har du haft tur
    Mina barn har käkat en gång på natten tills de varit ett halvår och vi infört välling till kvällsmat.
    Det går säkert över!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Oj :-)

    Mina barn har ätit flera ggr per natt lääääänge så det förväntar jag mig nästan att Nora kommer att göra också.

    Det går säkert över snart . Om hon har sovit hela nätter innan så gör hon säkert det igen snart!!

    Kram
    Åsa
    Nu stolt mamma till 4:-)
  6. 3
    Oj :-) Mina barn har ätit flera ggr per natt lääääänge så det förväntar jag mig nästan att Nora kommer att göra också.

    Det går säkert över snart . Om hon har sovit hela nätter innan så gör hon säkert det igen snart!!

    Kram
    Åsa
  7. Medlem sedan
    Jul 2006
    #4
    Varannan timme dygnet runt äter min flicka! Det blir c:a 4 ggr per natt. Konstigt nog är jag INTE supertrött. Var på 4-månaderskontroll idag, 7500g & 63 cm.
  8. 4
    Varannan timme dygnet runt äter min flicka! Det blir c:a 4 ggr per natt. Konstigt nog är jag INTE supertrött. Var på 4-månaderskontroll idag, 7500g & 63 cm.

Liknande trådar

  1. Frustrerad!
    By Foxfia in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 20:31
  2. frustrerad
    By broccoli in forum Vikt – barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-13, 11:56
  3. Frustrerad!
    By shee in forum Försöker bli med barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 11:39
  4. Frustrerad
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 07:33
  5. Frustrerad!!!!!!!!
    By Paxelle in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 21:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar