Någon som känner igen detta?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Någon som känner igen detta?

    Hamnade via en kompis omdömen in på denna avslutade auktion. Någon som vet var man kan köpa detta superfina galonset?

    http://www.tradera.com/BRUNT_ROSA_RE...ktion-40690539
  2. 1
    Någon som känner igen detta? Hamnade via en kompis omdömen in på denna avslutade auktion. Någon som vet var man kan köpa detta superfina galonset?

    http://www.tradera.com/BRUNT_ROSA_RE...ktion-40690539
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Tyvärr inte...

    men håller med om att det var jättefint! Kan du inte maila hon som sålt det och fråga varifrån det kom?
  4. 2
    Tyvärr inte... men håller med om att det var jättefint! Kan du inte maila hon som sålt det och fråga varifrån det kom?
  5. Annelie m 3
    #3
    Ullared?? Gissning...
  6. 3
    Ullared?? Gissning...
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Ja, Ge-Kås i Ullared

    har dem! Kostar gissningsvis ca 150:- där, så säljaren gör sig en bra vinst!
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  8. 4
    Ja, Ge-Kås i Ullared har dem! Kostar gissningsvis ca 150:- där, så säljaren gör sig en bra vinst!
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Men oj vad fint!!!!!!!!!
    Jag ser på det lilla märkent (pigvinen) att det är Ullared, jag har samma på ett fodrad gummiställ som också är fint. Och jag som har tänkt köpa skal klädet så man inte behöver galon, men när jag ser detta VILL jag ha galon - detta!!!!
    Skall till Ullared 16/4 - hoppas de har kvar då!
  10. 5
    Men oj vad fint!!!!!!!!!
    Jag ser på det lilla märkent (pigvinen) att det är Ullared, jag har samma på ett fodrad gummiställ som också är fint. Och jag som har tänkt köpa skal klädet så man inte behöver galon, men när jag ser detta VILL jag ha galon - detta!!!!
    Skall till Ullared 16/4 - hoppas de har kvar då!
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6

    Jag köpte till dottern

    Ja visst är det underbart fint!! Köpte ett från denna säljaren i strl 86/92 och kvalitet verkar helt perfekt!!! Känner inte igen märket men såg faktiskt att det hängde några av det märket på maxi häromdagen, men inte i rosa/brunt. Priset på maxi kommer jag inte ihåg. Märket heter Duckling iaf.
  12. 6
    Jag köpte till dottern Ja visst är det underbart fint!! Köpte ett från denna säljaren i strl 86/92 och kvalitet verkar helt perfekt!!! Känner inte igen märket men såg faktiskt att det hängde några av det märket på maxi häromdagen, men inte i rosa/brunt. Priset på maxi kommer jag inte ihåg. Märket heter Duckling iaf.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Det har vi!

    Köpt på Ullared för högst 150:-, och jag har fått så mkt beröm för det.
    Kan nog inte skryta jätte mkt om kvaliteén, men visst har det varit bra. Tunnt och smidigt! Men är lite uppruggat i rumpa och på knän redan..

    Men ett bevis på att man kan göra fynf på GeKås iaf! *S*
    /Pillan
  14. 7
    Det har vi! Köpt på Ullared för högst 150:-, och jag har fått så mkt beröm för det.
    Kan nog inte skryta jätte mkt om kvaliteén, men visst har det varit bra. Tunnt och smidigt! Men är lite uppruggat i rumpa och på knän redan..

    Men ett bevis på att man kan göra fynf på GeKås iaf! *S*
    /Pillan
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8
    Köpt på ge-kås (Nypris är 119;. eller 129:-)

    (Känner säljaren också *ler*) och jag skulle prompt ha ett till lillsnorpan och väntade en vecka och det var duuumt gjort eftersom de då var slut *suck* Ibland får de ju in fler och ibland inte...
    Jag hoppas de fått in det igen tills jag ska dit nästa gång och nästa gång blir när bebis är ute *ler* Och förhoppningsvis kommer bebis imorgon om allt ser bra ut för en ev. igångsättning... *nervöst*
  16. 8
    Köpt på ge-kås (Nypris är 119;. eller 129:-)

    (Känner säljaren också *ler*) och jag skulle prompt ha ett till lillsnorpan och väntade en vecka och det var duuumt gjort eftersom de då var slut *suck* Ibland får de ju in fler och ibland inte...
    Jag hoppas de fått in det igen tills jag ska dit nästa gång och nästa gång blir när bebis är ute *ler* Och förhoppningsvis kommer bebis imorgon om allt ser bra ut för en ev. igångsättning... *nervöst*
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Håller tummarna för..

    .. bebisen! :-)

    Annars är 8/4 en bra datum för just födelsedag *S* (= min dag!)
    /PIllan
  18. 9
    Håller tummarna för.. .. bebisen! :-)

    Annars är 8/4 en bra datum för just födelsedag *S* (= min dag!)
    /PIllan
  19. Medlem sedan
    Aug 2003
    #10
    Håller tummarna att du är en lycklig & utmattad 3-barnsmor imorgon

    Blir ju verkligen avis ;-) t.o.m på di nervositet *ler*

    Kram
  20. 10
    Håller tummarna att du är en lycklig & utmattad 3-barnsmor imorgon

    Blir ju verkligen avis ;-) t.o.m på di nervositet *ler*

    Kram
  21. Medlem sedan
    Feb 2002
    #11
    Gå in på en auktion hon har nu och fråga vetja!

    mvh binchi
  22. 11
    Gå in på en auktion hon har nu och fråga vetja!

    mvh binchi

Liknande trådar

  1. Någon som känner igen detta?
    By mean in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-06, 21:46
  2. Känner någon igen detta?
    By ~Em~ in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 12:27
  3. Någon som känner igen detta??
    By anonymt namn in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 12:15
  4. Någon som känner igen detta?
    By anonymt namn in forum Pappasnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 12:22
  5. Känner någon igen detta??
    By 6-barnsmamma in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 23:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar