HJÄLP Bruna flytning
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    HJÄLP Bruna flytning

    Hej jag har bruna flytning till o från, har inte så ont imagen lite öm bara svider ibland å har lite värk på höger sida är det någon som vet vad det kan vara???? jag är i vecka 7-8ca....
  2. 1
    HJÄLP Bruna flytning Hej jag har bruna flytning till o från, har inte så ont imagen lite öm bara svider ibland å har lite värk på höger sida är det någon som vet vad det kan vara???? jag är i vecka 7-8ca....
  3. Läser bara än
    #2
    Hej, jag har också fått första bruna flytningarna för den här graviditeten nu idag. Fast jag är bara i v. 6 än. Har varit gravid flera gånger. Alla gånger har jag haft bruna flytningar eller/och blödningar. För mig har det i ett fall varit vanliga graviditetsblödningar och två gånger missfall. De gånger jag varit på gyn har dom sagt att det är otroligt vanligt att gravida har blödningar/bruna flytningar och att graviditeten ändå fullföljs.

    Skulle du kunna få en undersökning för att se att allt är bra med bebisen i magen?

    Håller tummarna för att det är en vanlig graviditetsflytning du (och jag) har och att allt går vägen!
  4. 2
    Hej, jag har också fått första bruna flytningarna för den här graviditeten nu idag. Fast jag är bara i v. 6 än. Har varit gravid flera gånger. Alla gånger har jag haft bruna flytningar eller/och blödningar. För mig har det i ett fall varit vanliga graviditetsblödningar och två gånger missfall. De gånger jag varit på gyn har dom sagt att det är otroligt vanligt att gravida har blödningar/bruna flytningar och att graviditeten ändå fullföljs.

    Skulle du kunna få en undersökning för att se att allt är bra med bebisen i magen?

    Håller tummarna för att det är en vanlig graviditetsflytning du (och jag) har och att allt går vägen!
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Jag ska höra med gyn om jag kan få komma o kolla bebisen. Har varit gravid flera gånger jag med fått ett missfall o en abort, har ett barn på 5år nu. Man blir lite orolig när det blir så här när man haft missfall... tack så mycket för svaren....
  6. 3
    Jag ska höra med gyn om jag kan få komma o kolla bebisen. Har varit gravid flera gånger jag med fått ett missfall o en abort, har ett barn på 5år nu. Man blir lite orolig när det blir så här när man haft missfall... tack så mycket för svaren....
  7. Läser bara än
    #4
    Håller tummarna för att du får åka in och kolla bebisen och att allt är bra!
  8. 4
    Håller tummarna för att du får åka in och kolla bebisen och att allt är bra!
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    TACK
  10. 5
    TACK
  11. triss...
    #6
    usch å behöva oroa sig... hoppas det bara e vanliga flytningar du har, håller tummarna för er... kram...
  12. 6
    usch å behöva oroa sig... hoppas det bara e vanliga flytningar du har, håller tummarna för er... kram...
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7
    Nu har jag fått en tid på gyn idag, får se vad dom säger om det hela.... Hoppas allt är bra med bebisen...
  14. 7
    Nu har jag fått en tid på gyn idag, får se vad dom säger om det hela.... Hoppas allt är bra med bebisen...
  15. Medlem sedan
    Mar 2007
    #8
    *Håller tummen för dig*
  16. 8
    *Håller tummen för dig*
  17. Medlem sedan
    Aug 2004
    #9
    Nu var jag på Gyn idag o kolla bebisen o det var ett litet hjärta där som slog. Å jag har en blödning i livmodern men ingen fara än å så har jag en infektion som gravida kan få.Tack för alla svar ni ger mig...KRAMZAR på er alla å LYCKA TILL
  18. 9
    Nu var jag på Gyn idag o kolla bebisen o det var ett litet hjärta där som slog. Å jag har en blödning i livmodern men ingen fara än å så har jag en infektion som gravida kan få.Tack för alla svar ni ger mig...KRAMZAR på er alla å LYCKA TILL
  19. triss...
    #10
    skönt att det lilla hjärtat slog... håller tummarna att det ska gå hela vägen... kram...
  20. 10
    skönt att det lilla hjärtat slog... håller tummarna att det ska gå hela vägen... kram...
  21. Medlem sedan
    Aug 2004
    #11
    Tack så mycket det hoppas vi med ...kram....
  22. 11
    Tack så mycket det hoppas vi med ...kram....
  23. Läser bara än
    #12
    Grattis! Vad skönt att se det lilla hjärtat. Var det gbs du hade fått eller någon annan infektion? Kommer du att få medicinering mot den? Fortsatt lycka till!
  24. 12
    Grattis! Vad skönt att se det lilla hjärtat. Var det gbs du hade fått eller någon annan infektion? Kommer du att få medicinering mot den? Fortsatt lycka till!
  25. Medlem sedan
    Aug 2004
    #13
    vad är gbs???jag fick medicinering som jag ska ta i vecka 12....tack för dina svar...kram
  26. 13
    vad är gbs???jag fick medicinering som jag ska ta i vecka 12....tack för dina svar...kram
  27. Medlem sedan
    Aug 2004
    #14
    nu vet jag vad gbs är.....
  28. 14
    nu vet jag vad gbs är.....

Liknande trådar

  1. Hjälp, blodblandad flytning...
    By Anna m Joel + bf 1/9 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:21
  2. Hjälp...blodblandad flytning...
    By Anna m Joel + bf 1/9 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 07:25
  3. bruna flytningar HJÄLP
    By clara in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 20:47
  4. HJÄLP bruna flytningar
    By clara in forum Gravidsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 10:13
  5. hjälp, bruna flytningar
    By tua85 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 14:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar